• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Beoordelingen geven

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Had je dat bij de film geschreven, dan zou dat toch voldoende argumentatie moeten zijn lijkt me.

Dan was het ook niet zo uit de hand gelopen. Tayama is bovendien vergeten te vermelden dat hij even flauw kwam buurten in een discussie tussen Reinbo en mij bij deze film nadat ik de grote fout heb gemaakt mensen die deze film een warm hart toedragen op te roepen meer inhoudelijke berichten bij deze film te plaatsen. Tayama schreef toen: "Mooie film dit" voorzien van 5*. Reinbo schreeft toen. "Dit bericht is nog mooier als je het voorziet van 0,5*" Een minuut later stond er inderdaad 0,5* bij dit bericht. Ik hoop nu een klein beetje te hebben laten zien waar mijn ergernis door ontstaan is. Ik heb hem toen via PM gevraagd waarom hij het nodig vond op deze manier bij Reinbo in de smaak te vallen. Achteraf had ik hem dit beter gewoon bij de film zelf kunnen vragen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Naomi Watts wrote:

Rechtvaardigd die aktie nog niet. Die "maar-hij-begon" discussies hebben we in groep 4 toch wel achter ons gelaten mag ik hopen.

Nee dat is waar. Lijkt me dat je een moderator moet raadplegen, die de desbetreffende persoon dan waarschijnlijk een waarschuwing dient te geven.

Ik keur het verder ook niet goed, ik kan het echter wel begrijpen dat je het op een gegeven moment zat wordt.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Heb ik mijn vorige bericht voor niets geplaatst?

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Zal 'm alvast quoten voordat je 'm verwijderd.

speranza wrote:

Had je dat bij de film geschreven, dan zou dat toch voldoende argumentatie moeten zijn lijkt me.Dan was het ook niet zo uit de hand gelopen. Tayama is bovendien vergeten te vermelden dat hij even flauw kwam buurten in een discussie tussen Reinbo en mij bij deze film nadat ik de grote fout heb gemaakt mensen die deze film een warm hart toedragen meer inhoudelijke berichten bij deze film te plaatsen. Tayama schreef toen: "Mooie film dit" voorzien van 5*. Reinbo schreeft toen. "Dit bericht is nog mooier als je het voorziet van 0,5*" Een minuut later stond er inderdaad 0,5* bij dit bericht. Ik hoop nu een klein beetje te hebben laten zien waar mijn ergernis door ontstaan is. Ik heb hem toen via PM gevraagd waarom hij het nodig vond op deze manier bij Reinbo in de smaak te vallen. Achteraf had ik hem dit beter gewoon bij de film zelf kunnen vragen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waar is dit nou weer voor nodig? Pure uitlokkerij.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

idd.

on-topic maar weer.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Naomi Watts wrote:

Waar is dit nou weer voor nodig? Pure uitlokkerij.

Tsjah, maar toch is het zo Altijd die berichten quoten, grote kans dat ze anders weer verwijderd worden.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

Nee dat is waar. Lijkt me dat je een moderator moet raadplegen, die de desbetreffende persoon dan waarschijnlijk een waarschuwing dient te geven.

Mee eens, daar heb je inderdaad moderators voor. Dit is verder, mijns inziens, gewoon een kinderachtige discussie van twee heren die nu juist datgeen doen waar ze elkaar van beschuldigen; het gooien met modder.

Naomi Watts slaat dan ook hier de spijker op z'n kop slaat wanneer zij stelt: " die "maar-hij-begon" discussies hebben we in groep 4 toch wel achter ons gelaten mag ik hopen ".

Als de twee personen nog enigszins serieus genomen willen worden stoppen ze gewoon nu met het eeuwig blijven reageren op het inhoudsloze geouwehoer naar elkaar toe.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

eens

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Waarom is deze website uitgegroeid tot iets waar je je "status" constant moet bewijzen? Of waar je als "serieuze member" gezien moet worden. Lachwekkend.

Ik beschuldigde overigens niemand van "hij begon". Ik was enkel en alleen aan het genieten van een belachelijk grappige obsessie van een member hier.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Naomi Watts is een man, toch?

De member dan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De member wel ja.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Tayama wrote:

Waarom is deze website uitgegroeid tot iets waar je je "status" constant moet bewijzen? Of waar je als "serieuze member" gezien moet worden. Lachwekkend.

Wie heeft het hier over "status"

Ik stel alleen vast dat je boodschap na tig herhalingen aan waarde inboet; dat geld natuurlijk voor iedereen. Kort gezegd "je punt is nu wel duidelijk".

En met serieus genomen worden doel ik natuurlijk op het gegeven dat de door jullie gevoerde polemiek aan derden volstrekt voorbijgaat omdat niemand precies weet waar het überhaupt over gaat.

Tenzij men de moeite neemt één van de kemphanen in deze kwestie serieus te nemen hetgeen in de praktijk meestal slecht uitpakt. Met andere woorden, stuur de persoon een privé bericht of val een moderator lastig maar bespaar deze onzin voor deze draad.

On topic dus.

@Naomi Watts

Excuses, ik dacht inderdaad dat je een vrouw was in eerste instantie (i.v.m. je naam).

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Tayama wrote:

Speranza, dit is geen website met een handboek.

Jij doet jezelf voorkomen alsof je hier actief bezig bent voor een afstudeeropdracht in je studie Rechten. Enige probleem, je hebt geen idee waar je het over hebt; En dat is voor velen lachwekkend.

Dit groeit echt tot een merkwaardige obsessie, en de enige die er daarom geen lol aan beleeft ben je zelf. Ik ga geen uitleg geven alleen omdat jij die eist. Misschien had ik die ooit wel gegeven, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek meer in.

Dit is puur zwartmaken en zit op het randje van persoonlijke aanval. Ik heb dan ook het liefst dat kinderachtige berichten als deze verwijderd worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

dragje wrote:

@Naomi Watts

Excuses, ik dacht inderdaad dat je een vrouw was in eerste instantie (i.v.m. je naam).

Niet zo vreemd. Als je als man zo'n username aanneemt kan dat gebeuren.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Ik weet dat ik niet meer moet reageren, maar op een of andere manier kan ik hier echt van genieten. Wat is dit een grote groep onzin aan het worden zeg, fucking hel.

Of ik ben de enige die een vreemde verandering aan het voelen is op Moviemeter. Of het ligt echt compleet aan mijzelf. Wel, in beide kanten komt het volgens mij neer op mij als user. Toch interessant.

We mogen blij wezen dat we een computer hebben waar we voor kunnen zitten. Hel, mijn internet word zelfs nog betaald door mijn papa en mama; Ik heb echt geen tijd om te gaan huilen om het gedrag van andere mensen. Internet is om van te genieten man. Films zijn om te genieten. Een fucking filmsite is om blij van te worden. Maar reacties hier,... Lijkt wel een film! Ik geniet mateloos. Jullie niet.

Toch raakt de lol er langzaam af, ook voor mij.

Jammer.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Misschien dat Tayama wat flauw reageert, maar ik ben dat gezeur van Speranza bij La Meglio Gioventu over stemmen en honderdsten nu ook wel beu. Daardoor krijg je inderdaad zin om daar een niet beargumenteerde 0,5* neer te zetten. Speranza heeft pas dezelfde discussie vanaf de andere zijde moeten voeren bij Titanic, dus het gaat gewoon nergens over.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik heb die terechte oproep heel serieus genomen en uitvoerig beargumenteerd, zoals ik hier al een aantal malen heb aangegeven.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

Ik heb die terechte oproep heel serieus genomen en uitvoerig beargumenteerd, zoals ik hier al een aantal malen heb aangegeven.

En Tayama wilde dat niet doen (zijn keus verder) en heeft het daarna alsnog gedaan zelfs! Dan is het toch schluss?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Schluss inderdaad! Ik begrijp dan ook niet waarom jij het nodig vindt deze discussie weer opnieuw op te rakelen en mijn naam te bedoezelen?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

Waarom vind jij het dan nodig deze discussie weer opnieuw op te rakelen en mijn naam te bedoezelen?

Was ie dan al afgesloten?

En verder: naam bedoezelen? Je moet je gewoon niet zo druk maken om niets.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Was ie dan al afgesloten?

Diverse gebruikers, zoals dragje, combi en Naomi Watts hebben opgeroepen dit hoofdstuk af te sluiten en weer on topic te gaan. Daar kan ik me helemaal in vinden.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Terug on topic voor het moddergegooi opnieuw begint.

Bij speranza en Tayama was het misschien wat drastisch, maar zijn er nog gebruikers die stemmen herbekijken? Ik kan me voorstellen dat je een film die je ziet enkele jaren later anders gaat beoordelen. Andere omstandigheden, je bent wat ouder geworden, meer filmervaring, betere versie, andere kijk op de film, ...

Heel handig zijn de zogezegd nutteloze lijstjes hier op MM. Denk maar aan de persoonlijk top 100, waarbij ik telkens ga kijken wat m'n favoriete films zijn. En dan blijkt soms dat ik een film toch minder hoog plaats dan andere films met dezelfde beoordeling. Of ik vind een film op dvd en na herbekijken blijkt hij toch beter te zijn dan de vorige keer, of net slechter omdat ik nu weet dat hetzelfde verhaal al veel beter verteld is.... Ook jeugdnostalgie speelt mee. Films die ik als kind gezien heb zal ik nu minder hoog zetten. Of net hoger, omdat ik er als kind veel minder van begreep.

Zijn er nog gebruikers die hun beoordelingen soms bijschaven (niet per se allemaal natuurlijk) of heb je meer iets van stem geplaatst is geplaatst?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

je noemt veel redenen op waarom ik niet stem!

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

Zijn er nog gebruikers die hun beoordelingen soms bijschaven (niet per se allemaal natuurlijk) of heb je meer iets van stem geplaatst is geplaatst?

Jazeker, ik pas soms mijn stemmen wel aan.

Maar het is zoals je zelf al terecht stelt, een film ervaring kan 20 jaar na dato totaal anders vallen; het ouder worden, het anders naar een film kijken en legio andere aspecten die de kijk ervaring beïnvloeden.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Niet zo vreemd. Als je als man zo'n username aanneemt kan dat gebeuren.

Happens me all the time mate ^^

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wanneer ik een film zie die ik ooit al eens heb gezien kijk ik hem alsof ik hier op MM nog niet op heb gestemd. Dan bekijk ik hier mijn stem en beslis dan of die terecht/onterecht is.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Ten laatste eigenlijk de dag erna, maar meestal blijf ik gewoon bij het cijfer dat ik origineel gegeven heb. Bij eventuele herziening pas ik het dan wel aan.

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Ik loop mijn stemmen soms nog eens door en pas om verschillende redenen dan aan. Ik heb eigenlijk geen echt duidelijk idee wat mijn stemmen betekenen, noch op exact welke vraag ik met het getalletje een antwoord geef. Soms zie ik dat een film die ik niet slechter vind dan een andere, een half sterretje minder gekregen heeft. Zo zijn er nog wel meer valkuilen te vinden.

Neemt niet weg dat ik cijfertjes geven voor een film eigenlijk onzin vind, maar op MM heel serieus doe of dat niet zo is.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ben het erg met -fal eens. Tracht wel zo accuraat mogelijk te stemmen, maar verander zo nu en dan wel wat stemmen. Hangt ook beetje van mijn stemming af, soms ga ik hele stemlijsten doorspitten om dingen 'recht te zetten', om die een half jaar later weer op nieuw door te spitten. Het is een soort oneindig project, maar ik geloof dat het mijn lot is

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.