• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja, als ik op de naam ga staan, dan komt die melding.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dan is het een bugje in Safari wellicht. Ik krijg die melding namelijk niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik krijg het in Safari wel te zien

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Even nog over die pm, waarvoor is het blokje rechtsboven aan, is dat om meerdere berichten in één keer te verwijderen?

Pop-ups heten die dingen , van de vier symbolen rechtsboven: sterretje = markeren, kruisje = verwijder bericht, twee komma's = quote bericht, ...blokje ??

Hij geeft alleen de twee middelste aan met pop-up.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Ik krijg het in Safari wel te zien

Helder, Vreemd wel, want bij actieve users krijg ik de pop-up met info wel. Dus ik dacht dat het niet aan een browserinstelling zou liggen. Ik zoek nog even verder wat de reden er van zou kunnen zijn, want dat ligt blijkbaar bij mij. Ik ga anders even FireFox installeren op mijn MacBook. Ik kan het straks ook even testen op mijn iMac.

Dank alvast.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het is wel een "andere" popup, zie ik nu. Namelijk een van de browser, waar je wellicht iets langer je muis voor stil moet houden. Het zou kunnen zijn dat dat ooit anders was.

(afbeelding)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik zie het nu ook, kun je nagaan hoe ongeduldig ik ben

Maar het duurt inderdaad wat langer.

Sorry voor de 'overlast', evenwel jammer dat Dennie zich vorige week heeft uitgeschreven.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik kom niet op de mobiele versie

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Is het nog nodig om hier reacties te plaatsen als je geen reactie krijgt? Maar goed doe het toch.

Life in Progress (99)

toegevoegd: vandaag 19:22 uur door stinissen

Is dat normaal of een bug?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sorry, een melding "Ik kom niet op de mobiele versie", daar kan ik niet zo veel mee.

Ik neem aan dat het jaartal een foutje is geweest bij het invoeren

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Sorry, een melding "Ik kom niet op de mobiele versie", daar kan ik niet zo veel mee.

Ja dat snap ik wel, maar meer heb ik er niet over te zeggen. Ik kwam gewoon weg niet op de MB versie. Maar, ik kom er nu wel weer op. Dus heb er geen problemen meer mee

Kondoro wrote:

Nu ik een berichtje van kappeuter heb gekregen, wat ik goed begrijp, om geen mensen meer te taggen onder een film leek het me misschien wel een leuk idee om een bepaald groep's gesprek te kunnen maken. Dus als je een nieuw bericht maakt dat je bijvoorbeeld ook naar meerdere mensen iets kan sturen.

Dus als ik 606 een berichtje wil sturen van een nieuwe horror film die ik gevonden heb. Maar te gelijke tijd ook naar Halve Tamme en Tattoobob wil sturen dat ik die twee er ook bij kan voegen...

En deze dan Jordy? Was ook al tijdje geleden, misschien heb je even tijd om hier ook even na te kijken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik begrijp de wens, maar heb momenteel geen plannen om het priveberichten gebeuren uit te breiden. Daar heb ik helaas geen tijd voor, andere zaken hebben prioriteit.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Ik begrijp de wens, maar heb momenteel geen plannen om het priveberichten gebeuren uit te breiden. Daar heb ik helaas geen tijd voor, andere zaken hebben prioriteit.

Oke is goed. Misschien ooit een keer als kleinigheidje !

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Jordy wrote:

Andere zaken hebben prioriteit.

Kunnen we leuke dingen gaan verwachten of doelt u op verbeteringen (van bepaalde zaken)?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat laatste.

Jordy wrote:

Ben momenteel inderdaad vooral veel bezig met het opschonen/verbeteren van bestaande dingen (onder de motorkap) en minder met echt zichtbare vernieuwingen.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Merci Dick2008.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Bij Avengers: Age of Ultron staan nog drie stemmen maar deze users zijn al geband. Blijven die stemmen dan nog een tijdje staan of?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Het lukt me niet om een PM te versturen. Jullie?

Kan het zijn dat de 'box' vol zit of zo?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost, bedankt voor het melden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mjk87 wrote:

Bij Avengers: Age of Ultron staan nog drie stemmen maar deze users zijn al geband. Blijven die stemmen dan nog een tijdje staan of?

Stemmen van gebande users worden uiterlijk na 7 dagen automatisch verwijderd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Thanks, PM werkt weer!

Jordy wrote:

(quote)

Stemmen van gebande users worden uiterlijk na 7 dagen automatisch verwijderd.

Dat is in het voorbeeld van mjk87 niet gebeurd. Is van 18 maart.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik meen dat we die termijn hebben opgerekt naar 1,5 / 2 weken.

(ivm eventuele herkansingen)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee 7 á 8 dagen, vannacht worden de stemmen verwijderd van alle accounts die op 18 maart zijn gesloten door een moderator.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Worden dan ook de door hun toegevoegde films verwijderd of blijven deze er gewoon opstaan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die blijven er gewoon op staan.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Stond er niet eerst bij films die in de toplijst staan, dat de discussie over de notering in het forum moet? (Want staat er niet meer),

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

Die reclames worden er steeds meer op deze site.. En ze worden ook steeds irritanter..

Wat je zegt!!

Onthoud dat een bedrijf NOOIT iets gratis weggeeft,of iets ONDER de kostprijs verkoopt,en dat zelfs de grootste "mega deal" ( wat een woord ugh ugh ) nog veel winst oplevert.

Zo was er eens een reclame voor een exclusieve wijn (10 euro) ,voor slechts "4,99 "! euro.

En toch gaven de jaarcijfers van dit bedrijf vettte winsten aan.

Zelf denk ik dat mensen wel op zoek GAAN als ze iets willen hebben, daar hoef je ze niet eindeloos voor te gaan pushen middels pop ups en zogenaamde aanbiedingen.

(Zelf ben ik er redelijk resoluut in,als ene bedrijf mij zo graag iets aan probeert te smeren,dan smeer ik m per definitie naar een ánder bedrijf dat me niet loopt lastig te vallen)

Is het een idee om elke Moviemeter gebruiker 1 euro te laten betalen?,en dan alle reclame van de site af te halen.

Ervan uitgaande dat eenderde van de gebruikers betaalt,heb je op jaarbasis ruim 50.000 euro,en daar moet je een website toch van kunnen onderhouden.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

50.000 gebruikers laten betalen is totaal onhaalbaar. Voor 12,50 kun je overigens de reclame voor een jaar afkopen. Dat kan al een hele tijd.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Er zijn bijna 153.000 gebruikers. eenderde moet haalbaar zijn..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.