- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja, dat is me ook op gevallen. Ik dacht al wat scoren die films slecht, maar dat is het dus.
Zou zeker leuk zijn als het terugkomt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb het misschien al eens gevraagd.
Hoe kan het dat bij een aantal users geen inschrijfdatum staat?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De Site >> Algemeen >> MovieMeters vragenuurtje
over die data waarop iedereen ingeschreven is: dat WERD nooit bijgehouden, best jammer eigenlijk. Daarom wordt vanaf nu voor elk nieuw ingeschreven lid de datum opgeslagen.
Daarnaast heb ik even een scriptje laten draaien waardoor voor iedereen de datum van het eerste bericht of stem als inschrijfdatum werd opgeslagen, moet dus erg in de beurt komen bij de meesten. Als je nu op een naam klikt naast een bericht zie je naast de informatie die er altijd als stond nu ook sinds wanneer de persoon op de site zit. Behalve dus voor de ingeschreven leden die nooit een bericht of stem geplaatst hebben, daar kon ik geen registratiedatum meer voor terugvinden...
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Fangs, van harte bedankt om de taak van crewlid op te nemen. 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Bij de toplijsten per decennium (bijvoorbeeld toplijst jaren '10) staat er "Om in aanmerking te komen voor een notering in de toplijst van een bepaald decennium moet een film minimaal 100 stemmen ontvangen hebben, en minstens een gemiddelde van 3 sterren hebben.", maar er staan veel films tussen die minder dan 100 stemmen hebben. De grens lijkt te liggen bij 20 stemmen. Doet zich ook voor bij de andere decennia.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Lijkt me een foutje. Bij jaarlijsten staat hij nog op 20 stemmen. Of is het een aanpassing?. Bij landen staat hij op 50.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Zou het een idee zijn om in te stellen dat je als user een melding krijgt zodra er een nieuwe film is toegevoegd van een regisseur in je volglijstje? Het zou mij wel handig lijken.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Welk volglijstje? ( Je kan wel vragen aan diegene die de film heeft toegevoegd in De Site >> Algemeen >> Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging of die je even pm stuurt, zodra hij geaccepteerd is)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je bedoelt dit Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Neen, dit: Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl
Je hebt daar een aantal regisseurs in staan. Wordt er een film van die regisseur toegevoegd, dan krijg je een PM.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Die dus. Maar ik krijg daar geen PM als er een film van een regisseur wordt toegevoegd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoiets is inderdaad een goed idee. Dacht dat zoiets al op de wensenlijst stond, maar zie het even niet
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Heb ik ook in gekeken. Wel als een film op tv komt, dat je dan een pm krijgt.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
In ieder geval, als je dat kan realiseren, Jordy, zou het fijn zijn, en anders overleef ik het ook wel 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Kan je ook nog je pm doorsturen naar iemand anders (in het verleden kon dat wel, dacht ik)
edit: Ik heb niks terug kunnen vinden. Dan heb ik het waarschijnlijk met kopiëren/plakken gedaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Je ziet tegenwoordig niet meer bij een inactieve user of en zo ja wanneer die zich heeft uitgeschreven of is geband. 'Vroeger' was dat als je er over hoverde. Bewust of bugje? Het viel me vandaag (pas? hoe lang al?) ineens op dat DVD-T weg is (bij The Frame). Jammer.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
? Driello heeft zich bijvoorbeeld ook uitgeschreven zie The African Queen (1951) (11 september 2014)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Kun jij dat nog wel zien als je er langzaam overheen gaat, dan? Ik gebruik Safari, die heeft wel meer last met dingen weergeven valt me op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.