• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Opgelost Jordy.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Is Fifty Shades of Grey (2015) geen vermelding waard op de startpagina?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Was dat al een tijd? Als je nu een lijstje maakt, en je wilt bijvoorbeeld je 5.0 stemmen daarin zetten kan dat in één keer, een hele rij films toevoegen. Dat is een stuk sneller dan één voor één die films daarin. Bedankt.

(Hoewel veel functionaliteiten zijn altijd wel goed geweest op deze site )

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Het is niet meer mogelijk om een geboorteplaats of plaats van overlijden in te vullen bij de regisseurs. Bug neem ik aan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Denk het wel, zal even kijken

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

De nieuwe manier van film toevoegen is super handig en lekker snel. top

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Je kunt in 'Mijn Films' geen film meer verplaatsen, althans niet als je veel mappen hebt.

Als je een of meer films selecteert en dan op verplaatsen klikt opent hij de onderkant van de lijst - en daar kun je niet doorheen scrollen. Laat ik de films nu net in de bovenste map willen hebben, daar kon ik dus niet bij komen. Slepen gaat ook niet.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Laat ik de films nu net in de bovenste map willen hebben, daar kon ik dus niet bij komen. Slepen gaat ook niet.

Klopt dat merk ik nu uit, de bovenste mappen vallen buiten het veld waarin je kunt selecteren en scrollen lukt niet meer.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Bij de afgekeurde films staat niet meer bij wat er fout is ? (alleen, gemarkeerd als foute toevoeging)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

606 wrote:

Bij de afgekeurde films staat niet meer bij wat er fout is ? (alleen, gemarkeerd als foute toevoeging)

Zal er even naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Je kunt in 'Mijn Films' geen film meer verplaatsen, althans niet als je veel mappen hebt.

Als je een of meer films selecteert en dan op verplaatsen klikt opent hij de onderkant van de lijst - en daar kun je niet doorheen scrollen. Laat ik de films nu net in de bovenste map willen hebben, daar kon ik dus niet bij komen. Slepen gaat ook niet.

ga ik ook even naar kijken

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

(quote)

Zal er even naar kijken

Dankje

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ik ben inmiddels al een paar keer tegengekomen dat bij de imdb code van een regisseur 2x "nm" voor de code staat. Hier bijvoorbeeld ook: Alfred Hitchcock

Weet niet of het een bug is maar dacht meld het even. De link naar imdb werkt overigens wel gewoon.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Idd bugje, bedankt

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

ga ik ook even naar kijken

Staat nog steeds niet goed bij afkeuring. nog steeds gemarkeerd als foute toevoeging. dus geen uitleg over het hoe en wat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt, heb er nog niet naar kunnen kijken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

De meldingen worden niet meer weergegeven bij mij als je er op staat. Wel een rood bolletje, maar de inhoud ervan komt niet tevoorschijn. Even getest, maar ik heb het probleem zowel in Safari, Firefox als IE.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Zoeken in de berichten in het forum lijkt niet goed te gaan. Hij zoekt alleen in topictitels, ook al klik je berichten aan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

De meldingen worden niet meer weergegeven bij mij als je er op staat. Wel een rood bolletje, maar de inhoud ervan komt niet tevoorschijn. Even getest, maar ik heb het probleem zowel in Safari, Firefox als IE.

Er lijkt iets mis te gaan als je gequote wordt bij een film met een speciale teken, zal er binnenkort even naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mister blonde wrote:

Zoeken in de berichten in het forum lijkt niet goed te gaan. Hij zoekt alleen in topictitels, ook al klik je berichten aan.

bedankt

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

(quote)
Er lijkt iets mis te gaan als je gequote wordt bij een film met een speciale teken, zal er binnenkort even naar kijken

Nu kan ik ze weer zien. Bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Texas Rising is alsnog verwijderd, aangezien het een 8-delige miniserie betreft.

Wellicht is alsnog toevoeging mogelijk van de filmversie die in de bioscoop verschijnt, maar dat kan zodra er iets meer duidelijkheid over is (plot / plaatje / speelduur).

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Misschien leuk om ook bij de Toplijster een gebruikers lijst te maken met het hoogste aantal berichten in het algemeen. Dus meningen en andere berichten bij elkaar opgeteld : Aantal berichten: 1009 (waarvan 231 als mening gemarkeerd)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Die was er vroeger al, maar is juist opgeheven in de menubalk, vanwege de geringe meerwaarde.

De lijst is nog wel als verborgen functionaliteit te zien: Gebruikers met de meeste berichten - MovieMeter.nl

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Nu ik een berichtje van kappeuter heb gekregen, wat ik goed begrijp, om geen mensen meer te taggen onder een film leek het me misschien wel een leuk idee om een bepaald groep's gesprek te kunnen maken. Dus als je een nieuw bericht maakt dat je bijvoorbeeld ook naar meerdere mensen iets kan sturen.

Dus als ik 606 een berichtje wil sturen van een nieuwe horror film die ik gevonden heb. Maar te gelijke tijd ook naar Halve Tamme en Tattoobob wil sturen dat ik die twee er ook bij kan voegen...

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Helemaal geen slecht idee, als dat haalbaar zal zijn dan lijkt mij dat zeer leuk .

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

Respect ! Een mening kan iedereen hebben....

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Zou leuk zijn als de toplijstinformatie op de statistiekpagina's van de films weer terugkomt. Dat van:

- nr. x in de toplijst van het land xxx

- nr. x in de toplijst van het jaar xxxx

- nr. x in de toplijst van het genre xxx

Dat is maanden geleden verdwenen en ik mis het wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik ga even kijken hoe dat komt, niet bewust weggehaald

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.