- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Is Fifty Shades of Grey (2015) geen vermelding waard op de startpagina? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Was dat al een tijd? Als je nu een lijstje maakt, en je wilt bijvoorbeeld je 5.0 stemmen daarin zetten kan dat in één keer, een hele rij films toevoegen. Dat is een stuk sneller dan één voor één die films daarin. Bedankt.
(Hoewel veel functionaliteiten zijn altijd wel goed geweest op deze site
)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Het is niet meer mogelijk om een geboorteplaats of plaats van overlijden in te vullen bij de regisseurs. Bug neem ik aan?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De nieuwe manier van film toevoegen is super handig en lekker snel. top 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Je kunt in 'Mijn Films' geen film meer verplaatsen, althans niet als je veel mappen hebt.
Als je een of meer films selecteert en dan op verplaatsen klikt opent hij de onderkant van de lijst - en daar kun je niet doorheen scrollen. Laat ik de films nu net in de bovenste map willen hebben, daar kon ik dus niet bij komen. Slepen gaat ook niet.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Laat ik de films nu net in de bovenste map willen hebben, daar kon ik dus niet bij komen. Slepen gaat ook niet.
Klopt dat merk ik nu uit, de bovenste mappen vallen buiten het veld waarin je kunt selecteren en scrollen lukt niet meer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bij de afgekeurde films staat niet meer bij wat er fout is ? (alleen, gemarkeerd als foute toevoeging)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt in 'Mijn Films' geen film meer verplaatsen, althans niet als je veel mappen hebt.
Als je een of meer films selecteert en dan op verplaatsen klikt opent hij de onderkant van de lijst - en daar kun je niet doorheen scrollen. Laat ik de films nu net in de bovenste map willen hebben, daar kon ik dus niet bij komen. Slepen gaat ook niet.
ga ik ook even naar kijken
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik ben inmiddels al een paar keer tegengekomen dat bij de imdb code van een regisseur 2x "nm" voor de code staat. Hier bijvoorbeeld ook: Alfred Hitchcock
Weet niet of het een bug is maar dacht meld het even. De link naar imdb werkt overigens wel gewoon.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ga ik ook even naar kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt, heb er nog niet naar kunnen kijken
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De meldingen worden niet meer weergegeven bij mij als je er op staat. Wel een rood bolletje, maar de inhoud ervan komt niet tevoorschijn. Even getest, maar ik heb het probleem zowel in Safari, Firefox als IE.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Zoeken in de berichten in het forum lijkt niet goed te gaan. Hij zoekt alleen in topictitels, ook al klik je berichten aan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De meldingen worden niet meer weergegeven bij mij als je er op staat. Wel een rood bolletje, maar de inhoud ervan komt niet tevoorschijn. Even getest, maar ik heb het probleem zowel in Safari, Firefox als IE.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoeken in de berichten in het forum lijkt niet goed te gaan. Hij zoekt alleen in topictitels, ook al klik je berichten aan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nu kan ik ze weer zien. Bedankt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Texas Rising is alsnog verwijderd, aangezien het een 8-delige miniserie betreft.
Wellicht is alsnog toevoeging mogelijk van de filmversie die in de bioscoop verschijnt, maar dat kan zodra er iets meer duidelijkheid over is (plot / plaatje / speelduur).
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Misschien leuk om ook bij de Toplijster een gebruikers lijst te maken met het hoogste aantal berichten in het algemeen. Dus meningen en andere berichten bij elkaar opgeteld : Aantal berichten: 1009 (waarvan 231 als mening gemarkeerd)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Die was er vroeger al, maar is juist opgeheven in de menubalk, vanwege de geringe meerwaarde.
De lijst is nog wel als verborgen functionaliteit te zien: Gebruikers met de meeste berichten - MovieMeter.nl
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Nu ik een berichtje van kappeuter heb gekregen, wat ik goed begrijp, om geen mensen meer te taggen onder een film leek het me misschien wel een leuk idee om een bepaald groep's gesprek te kunnen maken. Dus als je een nieuw bericht maakt dat je bijvoorbeeld ook naar meerdere mensen iets kan sturen.
Dus als ik 606 een berichtje wil sturen van een nieuwe horror film die ik gevonden heb. Maar te gelijke tijd ook naar Halve Tamme en Tattoobob wil sturen dat ik die twee er ook bij kan voegen...
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Helemaal geen slecht idee, als dat haalbaar zal zijn dan lijkt mij dat zeer leuk
.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Zou leuk zijn als de toplijstinformatie op de statistiekpagina's van de films weer terugkomt. Dat van:
- nr. x in de toplijst van het land xxx
- nr. x in de toplijst van het jaar xxxx
- nr. x in de toplijst van het genre xxx
Dat is maanden geleden verdwenen en ik mis het wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik ga even kijken hoe dat komt, niet bewust weggehaald
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.