- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Crew - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl. Zijn er twee gestopt?
Ik neem aan dat je doelt op de 2 namen die rood zijn? Die hebben geen extra info over henzelf vandaar dat ze rood zijn. Ze zijn nog steeds crewlid naar mijn weten.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat zal dan wel, anders was het hier wel gemeld. Maar des te beter.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Waar in de regels staat dat er niet tussendoor wat andere berichten mogen staan?
Vind het een beetje typisch om hier nou over te gaan zeuren.
Wat trouwens vooral typisch is is dat deze reactie van jou komt, notoir slowchatter uit het verleden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is geen slowchat, het is discussie over de manier van de KO houden.
Ben overigens nooit van slowchat geweest, buiten het voetbaltopic van weleer. Maar dat was gewoon discussie over voetbal.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ben het volledig eens met Apollinisch. Erger vind ik dat het ook ontzettend veel bij films gebeurt tegenwoordig. De eerste 10 reacties zijn veelal mensen die getagged worden (lijkt wel facebook) en gechat in navolging daarvan. Verwacht vooral niet veel wijzer te worden van de reacties vóór een release. Doe dat lekker met PB's...
Tuurlijk moet het leuk en gezellig zijn, maar op een forum wil je wel het één en ander gescheiden houden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben het volledig eens met Apollinisch. Erger vind ik dat het ook ontzettend veel bij films gebeurt tegenwoordig. De eerste 10 reacties zijn veelal mensen die getagged worden (lijkt wel facebook) en gechat in navolging daarvan. Verwacht vooral niet veel wijzer te worden van de reacties vóór een release. Doe dat lekker met PB's...
Tuurlijk moet het leuk en gezellig zijn, maar op een forum wil je wel het één en ander gescheiden houden.
En dat was 10 jaar terug buiten het taggen anders hier?
VOOR een release krijg je nu eenmaal berichten over dat mensen 'm graag willen kijken, dat er een trailer is of dat mensen enige discussie hebben over de verwachtingen. Wat verwacht jij dan?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En dat was 10 jaar terug buiten het taggen anders hier?
VOOR een release krijg je nu eenmaal berichten over dat mensen 'm graag willen kijken, dat er een trailer is of dat mensen enige discussie hebben over de verwachtingen. Wat verwacht jij dan?
Bleziior
-
- 2 messages
- 22 votes
Bij De Site > Gebruikers > Films bijhouden.:
Ik wil graag mij films bijhouden, eerde schreef ik het op. Maar is hier geen manier om je films bij te houden die je hebt gezien?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Jazeker wel. Je kan er op stemmen waardoor je altijd een lijst kan opvragen van films waar je op gestemd hebt of je kan onder het kopje ' Mijn Films' mappen aanmaken waar je films in kan zetten.
Bleziior
-
- 2 messages
- 22 votes
Bedankt voor het snelle reageren, maar het is niet zo dat als je bijvoorbeeld 100 films heb gestemd dat de eersten verdwijnen?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Bedankt voor het snelle reageren, maar het is niet zo dat als je bijvoorbeeld 100 films heb gestemd dat de eersten verdwijnen?
Nee hoor, je kunt je stemmen altijd terugvinden, en je kunt bijvoorbeeld ook zoeken in je stemmen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nee dat gebeurt niet. Bij je naam staat: Aantal stemmen: 12 (gemiddelde: 3,63, standaardafwijking: 0,46)[ Dat kan je dan zo blijven controleren.
Met regelmaat uitloggen cookies verwijderen weer inloggen zorgt ervoor dat het stemmen ook probleemloos gaat. Dit is bijvoorbeeld als je heel veel stemmen achter elkaar gaat neerzetten
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1197 votes
Daarom plaats ik die link ook, maar goed mm volgt imdb in de regel, dus ik dacht: laat ik dat dan even melden. De link naar (niet)erkende staten kan die dan ook op de wiki? 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5069 votes
Mr Thee Dat zal waarschijnlijk zijn omdat de staat Kosovo niet volledig erkend wordt zoals ook in jou link te lezen is. Van de andere kant erkennen veel landen (waaronder Nederland) het wel.
Dat kan het niet zijn. Want dat geldt voor wel meer landen. Palestina bijvoorbeeld. Of Taiwan. Worden allebei door een overweldigende meerderheid van de landen in de wereld niet erkend.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Palestina wordt door een overgrote meerderheid juist wel erkend.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5069 votes
Je hebt gelijk, maar ook door een substantieel deel niet (dik 50 landen). Taiwan overigens slechts door 22 landen en in Europa alleen door het Vaticaan. Maar dat ligt ook nogal complex.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Waarheen (of is hij verwijderd) is verplaatst het gisteren geopend topic over hoe je kunt stemmen op de site
Edit: het is naar hier boven verplaatst.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het scherm om films te corrigeren heeft een facelift gehad. Belangrijkste verschil is dat je vanaf nu een voorbeeld kunt zien, voor je op versturen/opslaan drukt.
Dit scherm zal straks ook gebruikt worden voor het toevoegen van films, foute toevoegingen, en (voor de crew) bij het beoordelen van correcties en toevoegingen.
Maar goed, eerst dus hier. Als je vreemde dingen ziet hoor ik het graag.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ziet er mooi uit 
Ik heb wel de indruk dat de hulp kadertjes blijven openstaan wanneer je erover hebt gehoverd. Bij IMDB en Alternatieve titel(s) gaan ze wel automatisch weg.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Als je een film corrigeert waarvan de speelduur er niet staat, kan je het vervolgens niet versturen en wordt de speelduur rood omlijnt met de mededeling 'films korter dan 45 minuten mogen niet op de site'.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Bij Mijn Moviemeter > Instellingen probleem explorer en Android. (IOs kan ik nog evt. testen).
Indien je daar aanvinkt e-mail tonen, dan komt er een foutmelding als onbekend probleem.
Hetzelfde geldt bij het aanvinken van je stemmen zichtbaar maken op Twitter en Facebook.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wat betreft de opmerking van DonOswaldo, bij een correctie dien je verplicht een speelduur in te vullen anders kan je de correctie niet versturen. Als je bijv. een poster wil toevoegen bij een film waar de speelduur nog niet van bekend is dan kan je hem ook niet versturen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.