• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.640 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Is de rechtermuisknop functie geblokkeerd op de site?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Deze titels zijn alsnog verwijderd, het gaat namelijk om reeks 'krimi' tv-films, dus niet toevoegbaar.

Der Bulle und das Landei (2010)

Der Bulle und das Landei: Ich Sehe Was, Was Du Nicht Siehst und das Ist ... Tot (2013)

Der Bulle und das Landei - Babyblues (2011)

Der Bulle und das Landei - von Mäusen, Miezen und Moneten (2014)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden

Biosguru

• 1557 messages
  • 5096 votes

Ik heb net de ideenlijst doorgelezen. Daar staat dat het idee er is om mensen een pm of attentie te sturen als een bepaalde film op TV komt. Ik zou het zeer waarderen als deze functie werkelijkheid wordt!

Hier heb ik verder niet zoveel belang bij. Maar ik denk dat er voor MM geld te verdienen valt als die toekosmtige functie uitgebreid wordt naar deze film is nu op: VOD, Huur, DVD, Blu ray etc. Met link naar, je raadt het al....

Is er wat nieuws over die functie? Wordt er aan gewerkt? Als voorbeeld neem ik even Verbotene Filme van Felix Mueller, die docu komt geheid op de Duitse TV. En ik wil hem absoluut zien, de kans dat ik hem mis is enorm... Haha of jullie daar wat aan kunnen doen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Andere zaken hebben momenteel prioriteit, maar het zou inderdaad een leuke toevoeging zijn. Anders stond ie niet op de lijst

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

De komende tijd, dit jaar.. (nog langer) blijft het dus bij de noodzakelijke zaken, goed functioneren van de site, bugs....neem ik aan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben momenteel inderdaad vooral veel bezig met het opschonen/verbeteren van bestaande dingen (onder de motorkap) en minder met echt zichtbare vernieuwingen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik zal het toch maar even vragen. Misschien heeft iemand dat ook. Als ik op titels/gebruikers, met mijn muis ga aanwijzen verschijnt er een rechthoekig schermpje (daarin staan de gegevens). Vaak gaat hij automatisch weg. Maar blijft ook wel eens staan. Als ik de pijl linksboven gebruik en weer terug ga met de pijl naar de vorige pagina is het weg. Het is niet zo'n probleem, maar heb toch ook wel dat als ik een bericht typ en dan zit opeens dus dat schermpje er weer voor, dus moet ik mijn bericht afbreken en dan pijl en weer opnieuw beginnen. Dit pas iets van de laatste tijd (vermoed ik). Zou het iets van IE zijn?

Ik heb bijvoorbeeld dus ook dat als ik een op andere gebruiker ga staan, dat dan de gegevens van de vorige gebruiker verschijnen. Vreemd hoor. Ik heb cookies etc. nog maar net verwijderd

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nu ik de instellingen heb hersteld gaat het beter en beweeg denk ik te snel met de muis van de één naar de ander gebruiker.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dick2008 Ondervind ik ook wanneer je iets te snel over de links beweegt. Als je met je muis vervolgens op een andere link gaat staan verdwijnt het venster weer.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja, dat is het. (hij moet de gelegenheid krijgen het venster de sluiten, ik ga te snel langs al die links, daardoor kom ik vast te zitten. Ik zal mijn muis ook iets anders houden).

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij mij werkt het zoeken in eigen stemmen niet meer goed.

Als ik zelf een land invoer dan geeft hij aan dat er niks is gevonden, dan blijkt dat hij automatisch naar Afghanistan is gesprongen (het eerste land op de lijst).

Kan iemand anders dat even checken of dat een bug is?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal er even naar kijken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik kan in de Tijdlijn van MovieMeter in de wiki eigenlijk niet terugvinden wanneer de avatar is ingevoerd. Ik wilde dat in de K.O. posten, maar kan het niet terugvinden.

Het is 25 mei 2007 begrijp ik: De Site >> Algemeen >> Avatars Kan iemand dat op de tijdlijn zetten?

Althans - ik vind het wel een feitje daarvoor.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het bioscoopoverzicht is helemaal zoekgeraakt....

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, ik zal even kijken

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Als ik zoek in mijn eigen stemmen constateer ik het volgende probleem. Wil bij India ook de titels zien waar dit land als co-producent staat ingevoerd maar krijg iedere keer weer de films te zien van Afghanistan. Doe ik iets verkeerd? Of is dit een probleem van MM?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Verhoeven Zie bericht van Mochizuki Rokuro van 1 febr. Is al bekend

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Ok.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij mij was het gisteren wel opgelost, anders had ik dat lijstje niet kunnen maken, maar blijkbaar is het probleem weer terug.

Niet genoeg films uit Afghanistan voor een Top 10, Verhoeven ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, zal er naar kijken. Ik denk dat er wel daadwerkelijk naar India wordt gezocht, maar dat onterecht Afghanistan wordt voorgeselecteerd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Bedankt, zal er naar kijken. Ik denk dat er wel daadwerkelijk naar India wordt gezocht, maar dat onterecht Afghanistan wordt voorgeselecteerd.

Het valt me nu op dat hij het goed doet als je het vinkje co-producent NIET aanvinkt. Als je dat wel doet springt hij naar Afghanistan. Klinkt niet logisch, maar het gebeurde wel.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Niet genoeg films uit Afghanistan voor een Top 10, Verhoeven ?

Nee, slechts vier uit gezien. Maar wie wel hier?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Er staan er maar 8 op de site.

Ik zag er twee, maar goed dat is verder off topic.

Ik heb het nog eens getest, maar dat vinkje is de clou. Als je die uitzet werkte de zoekfunctie wel.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik heb het nog eens getest, maar dat vinkje is de clou. Als je die uitzet werkte de zoekfunctie wel.

Alleen heb ik dat vinkje nodig om tot een lijstje te komen. Want anders mis ik titels als Qissa.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Wordt er in de filmgames niet gemodereerd? In Film >> Filmgames >> Knock-out: mooiste avatar #2 wordt namelijk nogal wat geslowchat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Apollinisch wrote:

Wordt er in de filmgames niet gemodereerd? In Film >> Filmgames >> Knock-out: mooiste avatar #2 wordt namelijk nogal wat geslowchat.

Waar in de regels staat dat er niet tussendoor wat andere berichten mogen staan?

Vind het een beetje typisch om hier nou over te gaan zeuren. Al die discussie had gewoon te maken met de contest zelf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.