- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
Eens met Fortune die banner is inderdaad irritant. Normaal gesproken zorgt reclame ervoor dat je geprikkeld wordt om het product te kopen. Maar bij imaginefilmfestival is het tegenovergestelde het geval en wil je door die opdringerige reclame juist niks met het imaginefilmfestival te maken te hebben. Imaginefilmfestival doet met zo reclame geen goede zaken. 
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen. Ik vindt dat hier door sommige toch wel een beetje gezeurd wordt over de reclames. Bijna op elke site kom je reclame tegen en dan vaak veel opdringeriger dan hier op MovieMeter.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mij stoort reclame ook niet echt. Ik weet niet beter dan dat er overal wel reclame te zien of te horen is (geweest). Maar ik schrok me een hoedje, net als John Milton, daarom heb ik het hier gemeld. 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
John Milton heeft de Harman/Kardon Soundsticks aan zijn PC hangen en daar kan een behoorlijk hard geluid uitkomen 
Ik heb het sindsdien niet meer gehad, al ging wel mijn subwoofer licht van die set aan, ook toevallig toen ik de Imagine banner op de pagina had. Vermoedelijk ging ik er met mijn muis overheen, maar te kort om zo'n verknettering veroorzakend geluid te produceren.
Ik heb over het algemeen ook weinig te klagen over de reclames hier, maar het is een glijdende schaal, dus het is goed dat aangegeven wordt waar de tolerantiegrenzen liggen. Ik ben bijvoorbeeld compleet gestopt met TV kijken omdat ik er niet meer tegen kon dat er reclame in mijn film kwam en datzelfde zou gelden voor sites waar reclame de gebruikerservaring teveel verstoort. Gelukkig geldt dat niet voor MM,maar af en toe glipt er zo'n lawaaierige advertentie doorheen. So be it.
Zolang Jordy dat zelf ook niet wil, ben ik graag bereid dat voor lief te nemen af en toe.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
El Sexto Sentido (1929) lijkt me niet de film die op t.v. komt maandag.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hier loopt iets mis:
http://i.imgur.com/cQ0zKDY.png
Reclame is trouwens wel netjes te sluiten waardoor ik nog perfect kon inloggen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee zal proberen daar even naar te kijken, heb het nog niet na kunnen bootsen. Als iemand met webdevelopmentskills (
) dit ziet: ik ben benieuwd naar de z-index van de advertentie wanneer dit gebeurt
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
In een tekst tussen spoilertags zijn hyperlinks zichtbaar. Zoals hier in mijn meest recente bericht: Film >> Toplijsten en favorieten >> I Check Movies
Is dat de bedoeling? Ziet er vreemd uit. Zelfde geldt voor smileys dacht ik.
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Hoe zit het eigenlijk met die alternatieve titels? Bij veel merk ik dat het gewoon de Nederlandse vertaling is van een engelstalige film. Dat vind ik opmerkelijk, want volgens mij is dat niet per definitie een alternatieve titel. Een film als Indecent Proposal ben ik bijvoorbeeld nog nooit eerder tegen gekomen als 'Een Onfatsoenlijk Voorstel'.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Ik had het zojuist gelezen. Toch vind ik het wat vreemd ogen. Heb ook eens wat op google rondgezocht en zoals mijn bovengenoemde voorbeeld kom je eigenlijk niet tegen, alleen op deze site en misschien nog ergens een verdwaalde. Dat er dan een televisiegids of iets dergelijks is geweest die hem zo heeft aangekondigd zou ik persoonlijk niet voldoende vinden, maar wellicht ligt dat ook aan mijn eigen definitie van een alternatieve titel. Ik denk dan meer aan de vorm waarin hij ook in de winkel ligt. Bijvoorbeeld: Blood in, Blood Out (Bound by Honor). Die heb ik in allebei de titelvormen zien liggen.
Bovengenoemd voorbeeld is gewoon een vertaling van de titel in een Nederlandstalig land geweest, maar nooit op deze manier in de markt gebracht door de uitgeverij lijkt mij.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heel soms staat er ten onrechte een Nederlandse tagline als titel vermeld.
In dit geval is het ook zeer twijfelachtig inderdaad.
Informele letterlijke titels plaatsen we niet dus ik heb 'm toch maar weggehaald.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Knisper heeft aangegeven dat hij steeds minder tijd heeft voor zijn crewtaken. Daarom heeft hij besloten zijn crewfunctie neer te leggen.
Bedankt voor de prettige samenwerking en het vele werk dat je hebt verricht! 
Knisper was al crewlid sinds september 2008 en moderator sinds oktober 2010.
Veel plezier nog op MM als gebruiker! 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bedankt Knisper en veel plezier nog op MM!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Bedankt voor de voorbije jaren, maar toch nog veel filmplezier hier op MM. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bravo Knisper voor al je inzet, en nu maar genieten als normale gebruiker 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het voetbaltopic zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Knisper die erover waakt 
Nee, bedankt voor alle tijd en inzet hoor! Hopelijk blijf je als gewone gebruiker nog actief.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Bedankt Knisper en veel plezier nog op MM!
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Dank voor je inzet Knisper.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Films uit Servië komen tegenwoordig uit Man?
Apart, zo te zien is alles van Servië naar Man gegaan.
Gisteren tot twee maal toe Me and Orson Welles (2008) proberen te corrigeren via het tabblad en toch echt 'Man' aangevinkt in de scrolllijst. Tot tweemaal toe zagen de crewleden 'Servië' staan en keurden de correctie af. Zij hebben het handmatig wel kunnen corrigeren blijkbaar, maar via het tabblad gaat het dus niet.
Gelukkig is het aantal producties uit 'Man' beperkt.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Huh? hoort dit?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik zie X Close staan.... Is het een ad?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee dat hoort niet. Was je ingelogd op dat moment? Als het vaker voorkomt hoor ik het graag, dan moet ik dat even doorgeven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ben overigens op vakantie, zal binnenkort alles beantwoorden wat ik over heb geslagen, als ik weer terug ben
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Eventueel voor na de vakantie, een kleinigheidje:
Bij privéberichten staat achter de gebruikersnaam nogmaals de gebruikersnaam. Bij crew staat er (moderator), (admin) of (crew) achter, maar bij een 'gewone' zoals ik gebruiker staat de naam dubbel vermeld.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Die reclames worden er steeds meer op deze site.. En ze worden ook steeds irritanter..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.