• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup bekend

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)
(quote)
Deze bug is nog niet helemaal opgelost denk ik, maar dan omgekeerd.

Gisteren tot twee maal toe Me and Orson Welles (2008) proberen te corrigeren via het tabblad en toch echt 'Man' aangevinkt in de scrolllijst. Tot tweemaal toe zagen de crewleden 'Servië' staan en keurden de correctie af. Zij hebben het handmatig wel kunnen corrigeren blijkbaar, maar via het tabblad gaat het dus niet.

Gelukkig is het aantal producties uit 'Man' beperkt.

Vreem, gaat op de lijst

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Jordy wrote:

Yup bekend

Excuus, vergeten bij de bekende bugs te kijken.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Nu wel gecheckt bij bekende bugs, en dit staat er niet tussen:

Ik heb in mijn instellingen aangegeven dat mijn stemmen op Facebook moeten worden geplaatst. Dat gaat ook prima, totdat ik op meerdere films achter elkaar wil stemmen.

Als ik bijvoorbeeld op twee films wil stemmen dan krijg ik bij de tweede stem een popup met ["moviemeter zegt: Er is een fout opgetreden bij het plaatsen van je stem op Facebook"]

Als ik dan mijn stem verwijder en opnieuw stem, dan gaat het wel weer goed.

Het is me al vaker overkomen, en ook als ik tussen de twee stemmen even wacht, en zelf een aantal keer refresh, dan gaat het alsnog niet goed.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mrmojorisin123 heeft zich weer beschikbaar gesteld voor het crewschap.

Ik wil hem bij deze opnieuw welkom heten bij de crew, als crewlid voor het behandelen van toevoegingen en correcties.

Veel succes en veel plezier!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hannibal wrote:

Nu wel gecheckt bij bekende bugs, en dit staat er niet tussen:

Ik heb in mijn instellingen aangegeven dat mijn stemmen op Facebook moeten worden geplaatst. Dat gaat ook prima, totdat ik op meerdere films achter elkaar wil stemmen.

Als ik bijvoorbeeld op twee films wil stemmen dan krijg ik bij de tweede stem een popup met ["moviemeter zegt: Er is een fout opgetreden bij het plaatsen van je stem op Facebook"]

Als ik dan mijn stem verwijder en opnieuw stem, dan gaat het wel weer goed.

Het is me al vaker overkomen, en ook als ik tussen de twee stemmen even wacht, en zelf een aantal keer refresh, dan gaat het alsnog niet goed.

Gaat op de lijst!

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

@mrmojorisin123

welkom terug

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Trailer bij The Inbetweeners Movie (2011) doet het niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dick2008 Dankjewel voor de tip!

Ik heb alsnog een werkende trailer geplaatst.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Komt dit nog terug?/of is de link verkeerd?. Gebruikers met de meeste stemmen - MovieMeter.nl . Hiermee kon je eerst zien welke films de meeste stemmen hadden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Is dat al eens gevraagd... een deel van je mening selecteren en de rest zie meer, zoals ook gebeurt bij het tv overzicht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

Komt dit nog terug?/of is de link verkeerd?. Gebruikers met de meeste stemmen - MovieMeter.nl . Hiermee kon je eerst zien welke films de meeste stemmen hadden.

De lijst die jij bedoelt bestaat niet meer inderdaad

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

Is dat al eens gevraagd... een deel van je mening selecteren en de rest zie meer, zoals ook gebeurt bij het tv overzicht.

Wat bedoel je precies?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jammer dat die lijst niet meer bestaat.

Zoals bij bioscoop, tv, daar staan rechts gedeeltelijk berichten van users. Als je op "meer" klikt wordt je doorverwezen naar de rest van het bericht. Ik dacht dat het misschien wel handig is, als je dat bij het aanvinken van je bericht als mening ook op die manier kan doen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De gedragsregels zijn vandaag uitgebreid met de volgende aanvulling:

"Tevens worden links naar films op YouTube niet toegestaan, omdat dit in de meeste gevallen illegaal geuploade titels zijn. Linken naar YouTube mag alleen als het een rechtenvrije film betreft, of als de film geplaatst is op het kanaal van de filmmaatschappij of een filmfestival."

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

kappeuter wrote:

De gedragsregels zijn vandaag uitgebreid met de volgende aanvulling:

"Tevens worden links naar films op YouTube niet toegestaan, omdat dit in de meeste gevallen illegaal geuploade titels zijn. Linken naar YouTube mag alleen als het een rechtenvrije film betreft, of als de film geplaatst is op het kanaal van de filmmaatschappij of een filmfestival."

Even dan ter goede orde, wat mag allemaal niet meer? Ik denk linkjes naar voetbalwedstrijden dan ook niet meer (zoals weleens in de voetbaltopic gebeurt) aangezien ook daar rechten op zitten. Of videoclips in de muziektopic, of weet ik wat al niet meer.

Ik weet niet of iedereen dit leest, maar dit is nogal een wijziging, allicht iedereen per pb berichten? Dan weet je zeker dat iedereen het leest.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ik begrijp dit eerlijk gezegd niet aangezien het linken naar content (illegale of niet) naar mijn weten niet strafbaar is zolang dit niet via een omweg toegang geeft tot content dat bijvoorbeeld achter een betaalmuur staat.

Pas nog een uitspraak over gedaan door het EU-hof:

EU-Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag - Nieuws - VK - volkskrant.nl

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Of het nou strafbaar is of niet, ik vind het niet fatsoenlijk om te linken naar complete films als de eigenaar daar geen toestemming voor heeft gegeven. Voor nu geldt deze regel alleen voor films. Links naar volledige films alleen als duidelijk is dat de film rechtenvrij is (zoals bij oude films), of als de maker/filmmaatschappij de film zelf openbaar maakt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

Zoals bij bioscoop, tv, daar staan rechts gedeeltelijk berichten van users. Als je op "meer" klikt wordt je doorverwezen naar de rest van het bericht. Ik dacht dat het misschien wel handig is, als je dat bij het aanvinken van je bericht als mening ook op die manier kan doen.

Ik vind dat niet zo'n goed/interessant idee, sorry.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Jordy wrote:

Of het nou strafbaar is of niet, ik vind het niet fatsoenlijk om te linken naar complete films als de eigenaar daar geen toestemming voor heeft gegeven. Voor nu geldt deze regel alleen voor films. Links naar volledige films alleen als duidelijk is dat de film rechtenvrij is (zoals bij oude films), of als de maker/filmmaatschappij de film zelf openbaar maakt.

mag je nog wel zeggen dat een film op bijvoorbeeld youtube te zien is? Zonder een directe link?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Doe maar niet

• 10970 messages
  • 2790 votes

NIet heel schokkend maar het viel me net op dat de ' (apostrof) niet getoond wordt in de titel bij de hoover.

http://www.plaatjesdump.nl/upload/9c4aeb9ea76aae23fed2ed261c903e1a.jpg

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Je hebt daar ook twee verschillende soorten van. Wanneer ik een apostrof typ komt er bij mij steevast een rechtopstaande apostrof te staan ( ' ), maar bij het kopiëren van een titel wil er nog wel eens een andere versie van dit leesteken komen te staan. Die laatste staat iets schuiner ( ’ ).

Grote kans dat een correctie dit daarom zal verhelpen, maar wellicht kan er iets aan gedaan worden zodat ze beide te zien zullen zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

in titels mag alleen de onopgemaakte "normale" apostrof gebruikt worden, dus dat zou dit inderdaad oplossen

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ok. Heb een correctie ingediend.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt!

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Aangezien er nog een groot aantal films op de site geen trailer hebben; is het niet mogelijk dat gebruikers ook trailers kunnen toevoegen? Die optie staat nog niet bij 'corrigeren'.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dying Rose

We hebben er vooralsnog voor gekozen om dat niet in te voeren.

Er zijn duizenden trailers te vinden op het net, maar de meeste zijn van belabberde kwaliteit en heel veel trailers worden vanwege copyrightschendingen vrij snel weer verwijderd.

We kiezen dus zorgvuldig de trailers uit en trailercorrecties vrijgeven zou wellicht meer werk kosten dan het oplevert. Misschien komt die mogelijkheid er later nog eens.

• 10970 messages
  • 2790 votes

In de mobiele versie heb ik geen zoekvenster meer. Vergrootglas is ook verdwenen. Ik kan dus niet meer zoeken naar films.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.