• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.617 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

opgelost?

Yep! Bedankt!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

"Nieuw! Dettol allesreiniger, 100% hygiënisch rekent hij af met...".

De laatste drie dagen is er weer reclame waarbij je je bij het openen van de volgende pagina moet voorbereiden op de dame die mogelijk iets kwijt wil over hygiënisch reinigen.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Was er in het forum geen topic over opbergsystemen voor dvd's? Kan ik niet meer vinden of ik moet er over kijken.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

@Jordy

Mochizuki Rokuro wrote:

"Nieuw! Dettol allesreiniger, 100% hygiënisch rekent hij af met...".

De laatste drie dagen is er weer reclame waarbij je je bij het openen van de volgende pagina moet voorbereiden op de dame die mogelijk iets kwijt wil over hygiënisch reinigen.

Gisteren was het rustig, maar vandaag al weer zeker 6x gehad. Het klopt toch dat je ads met geluid van de site wilt weren?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De crew heeft eerder aangegeven dat het voetbaltopic definitief op slot gaat als hier de gedragsregels blijvend genegeerd worden.

We hebben geconstateerd dat ondanks onze nadrukkelijke eerdere waarschuwingen de situatie niet verbeterd is en we hebben daarom besloten dit topic te sluiten.

Dit is een definitief besluit, het topic zal dus niet heropend worden op een later moment.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Even voor alle duidelijkheid: gaat alle voetbaldiscussie dan weer naar het algemene sporttopic?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Begrijpelijk, echt verbetering zat er idd niet in. Ondanks zelf deelname daaraan is het niet zo'n gemis. Sommige kwamen dan alleen om te discussiëren over voetbal, en om films gaven ze verder niet zo veel. Back to the basics.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

De CL-poule mag wel blijven bestaan denk ik?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

@Jordy

(quote)

Gisteren was het rustig, maar vandaag al weer zeker 6x gehad. Het klopt toch dat je ads met geluid van de site wilt weren?

Dat klopt inderdaad. Ik wist bij je vorige bericht niet dat je het had over reclame met geluid. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, kun je er op klikken en zien op welke url je dan uit komt? dan kan ik 'm blokkeren. Bedankt alvast.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Begrijp alleen niet wat de druppel deed overlopen op het voetbaltopic. Of heb ik iets gemist? Ik vond het allemaal wel meevallen so far. De sfeer was stukken vriendelijker. Wel jammer hoor .

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

O nee, sorry. Kan ik me voorstellen.

Zal je altijd zien. De eerste 25 die ik nu opende kwam-ie niet. Zodra ik m tegenkomen krijg je van mij de link.

Dankjewel weer.

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dat klopt inderdaad. Ik wist bij je vorige bericht niet dat je het had over reclame met geluid. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, kun je er op klikken en zien op welke url je dan uit komt? dan kan ik 'm blokkeren. Bedankt alvast.

Ik heb wel een screenshot van diezelfde Dettol reclame van een andere website, maar geen url. Daar heb je niets aan denk ik?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee ik moet helaas de url weten voor ik 'm kan blokken bij Google. Ik kan dettol.nl proberen te blokken, wellicht lost dat het op.

*edit* ja dat was 'm, hij zou nu geblokkeerd moeten zijn

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Naomi Watts wrote:

Sommige kwamen dan alleen om te discussiëren over voetbal, en om films gaven ze verder niet zo veel. Back to the basics.

Niet iedereen voelt de behoefte om hun mening te beschrijven bij iedere film die ze hebben gezien. Bij mij is dat toch zo. Het voetbaltopic hier vond ik zelfs heeeeeel netjes, net daarom dat ik regelmatig een kijkje nam en een bericht schreef. Ga eens naar een ander Belgisch of Nederlands voetbalforum, toch wel een ander niveau hoor. Dat er hier dan ook eens een conflict is lijkt me vrij logisch en normaal.

Joy4ever wrote:

Begrijp alleen niet wat de druppel deed overlopen op het voetbaltopic. Of heb ik iets gemist? Ik vond het allemaal wel meevallen so far. De sfeer was stukken vriendelijker. Wel jammer hoor .

Ja inderdaad, ik vraag het me ook af.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Onderhond wrote:

Even voor alle duidelijkheid: gaat alle voetbaldiscussie dan weer naar het algemene sporttopic?

Volgens mij staat er bij die topic duidelijk geen voetbal.

Ach het is een filmsite maar ook wel jammer.

edit. A&L geband!

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Ajax Litmanen's hartje werd weer eens gekrenkt door een berichtje van kos, haha. Ook meteen gebanned.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Asaharo wrote:

(quote)

Niet iedereen voelt de behoefte om hun mening te beschrijven bij iedere film die ze hebben gezien. Bij mij is dat toch zo. Het voetbaltopic hier vond ik zelfs heeeeeel netjes, net daarom dat ik regelmatig een kijkje nam en een bericht schreef. Ga eens naar een ander Belgisch of Nederlands voetbalforum, toch wel een ander niveau hoor. Dat er hier dan ook eens een conflict is lijkt me vrij logisch en normaal.

Dat begrijpen zij hier niet. Een conflict is normaal tijdens een voetbaldiscussie. Diegene die bepaald heeft dat het topic gesloten moet worden is waarschijnlijk nog nooit in een stadion geweest.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Hm, ik vind het toch ook wel vreemd. Is het nu serieus het geval dat alle sporten behalve voetbal mogen worden besproken? En waarom worden niet gewoon de gebruikers die zich misdragen aangesproken in plaats van meteen het gehele topic te sluiten? Dit riekt enigszins naar gemakzucht. Ik vond de sfeer in het topic persoonlijk ook helemaal niet zo slecht, maar oké. Ja, mensen gingen af en toe wat onvolwassen met elkaar om, maar nou en? Moviemeter.nl is een online forum, geen academisch tijdschrift.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Nou ja, de waarschuwing is gegeven toentertijd (met de opening van topic #7 naar ik meen). Dat sommigen zich daar niet aan kunnen houden is jammer, maar ja, dat is overal zo. Ik wordt ook bij concerten of wedstrijden gefouilleerd omdat een enkeling minder hersencellen heeft dan dat nodig is.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Chucky92 wrote:

Diegene die bepaald heeft dat het topic gesloten moet worden is waarschijnlijk nog nooit in een stadion geweest.

Gelukkig maar dat schelden hier itt het stadion niet de norm is. Jammer van het voetbaltopic maar ik begrijp het wel, al was met de ban an sich denk ik het probleem grotendeels opgelost.

Gelukkig hebben we het archief nog.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

En het is hier (nog) geen Noord-Korea.

Lekker getimed ook met het WK voor de deur .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Als je je bij een filmpagina misdraagt, gaat die film toch ook niet op slot..

Voortaan ook 45.000 man een stadionverbod als er één een vuurwerkbommetje gooit. Logica

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Joy4ever wrote:

Hier sluit ik me bij aan. Als ik zie hoe sommigen users op MM aangesproken worden op het feit dat ze een film slecht vinden dan kun je niet anders concluderen dat er nog een puntje gezogen kon worden aan het voetbaltopic. Ik wil verder niks ter discussie stellen, maar ik vind het eigenlijk een redelijk belachelijk besluit. Erg jammer. Concreet is er vooraf en ook tussentijds geen enkele keer aangegeven wat er nu precies zo erg was aan het voetbaltopic.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

mjk87 wrote:

Nou ja, de waarschuwing is gegeven toentertijd (met de opening van topic #7 naar ik meen).

Ik begrijp dat er, gezien de gedragsregels van moviemeter, maatregelen genomen moesten worden, maar dat voor deze "ongedifferentieerde" aanpak wordt gekozen vind ik vreemd. Stuur dan gewoon meerdere waarschuwingen naar de verantwoordelijke gebruikers, en ban ze als ze niet luisteren. Ik begrijp dat deze methode makkelijker is (nu kost het topic ze geen tijd en moeite meer), maar erg eerlijk is het niet.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Het is echt niet de eerste keer dat er een forumtopic gesloten wordt door wangedrag. Dat het nu een zeer populair topic betreft, ach. Voetbal: daarover kun je beter lullen (en schreeuwen en schelden) op sport-sites. Sowieso een prachtige druppel voor de crew om nu dan eindelijk ook alle andere non-film-gerelateerde topics te sluiten, maar dat zal wel niet (door het 'we zijn een community'-argument).

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Maar de voetbal discussie gaat hier gewoon verder. Overigen >> Algemeen >> Algemeen sporttopic (geen voetbal)

Zandkuiken

• 1743 messages
  • 1428 votes

Nu komen gewoon alle voetbalberichten in het Algemeen Sporttopic terecht... Dan toch liever opgesplitst eerlijk gezegd.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Jammer, het was nu niet zo dat iedereen zich slecht gedroeg. Dus een enkeling verpest het voor het geheel. Nu ja, wellicht had het geheel de enkeling erop moeten aanspreken.

Maar ik denk dat het geven van ban's (of om te beginnen een schorsing van 2 weken) misschien wel een betere oplossing was.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

jarno1975 wrote:

Maar de voetbal discussie gaat hier gewoon verder. Overigen >> Algemeen >> Algemeen sporttopic (geen voetbal)

Is dat niet verboden, zoals op MuMe ook (meen ik mij te herinneren). Of is dat iets van lang terug? Of ik zit helemaal fout natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.