• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.982 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Is voor mij de reden waarom ik toch maar adblock heb geïnstalleerd. Ik steun deze website graag aangezien ik er zeer veel gebruik van maak, maar het kan te gek ook.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Lefgozer wrote:

het kan te gek ook.

Ik begrijp de noodzaak tot inkomsten, maar dit is qua ergernis op een lijn met een zijn voet tussen de deur duwende Jehova's getuige.

Nu zie ik dat de mogelijkheid bestaat tot reclamevrije MovieMeter door een donatie te doen (12,50 voor een jaar lang reclamevrij), een mogelijkheid die ik altijd erg waardeer en als het op IMDb kon zou ik het meteen doen. Als voor dat bedrag indefinitely reclamevrij was zou ik meteen naar ing.nl gaan, maar ik vind dat net even teveel om ieder jaar te moeten doen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Reclame die automatisch geluid afspelen zijn inderdaad absoluut niet de bedoeling. Ik ga het proberen uit te zoeken. Is volgens mij een incident / uitzondering.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lefgozer wrote:

Is voor mij de reden waarom ik toch maar adblock heb geïnstalleerd. Ik steun deze website graag aangezien ik er zeer veel gebruik van maak, maar het kan te gek ook.

Als je de hoeveelheid reclame hier niet acceptabel vindt, en ook niet wil doneren, stel ik voor dat je de site beter helemaal niet kunt bezoeken. Ik zal je verzoeken en opmerkingen in dit topic vanaf nu in ieder geval negeren.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

En vijf minuten voor bovenstaande post zeg je nog dat het absoluut niet de bedoeling is. En daarna ben ik de boeman? Oké, ik zal totaal geen kritiek meer leveren, wist niet dat we hier in Noord-Korea zaten. Banners vind ik totaal niet erg (zoek maar een eerdere post van me er op na, daar spreek ik er zelfs schande van dat iemand adblock gebruikt omdat er een bannertje in zijn scherm zit), maar als er ook al reclame inclusief muziek afgespeeld word vind ik het te gek ja.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tuurlijk mag je wel kritiek leveren. En ik mag daarop zeggen dat je wat mij betreft de keuze hebt tussen deze site niet bezoeken, of de site accepteren zoals hij is.

Reclame met (automatisch) geluid is niet de bedoeling, als dat bij uitzondering een keer voorkomt, meldt dat dan svp even en dan zal ik daar naar kijken. Ik heb het zelf nog nooit gezien, en het is nog nooit gemeld, dus vaak zal dit niet voorkomen. Maar als jij dat blijkbaar zo vaak tegenkomt op deze site dat je zelfs tegen je principes in een adblocker installeert, dan zal ik het wel mis hebben.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Meerdere keren voorgekomen inderdaad dat ik me de tering schrok van alweer een hard geluid uit mijn boxen, of een pagina langzamer laadde dan normaal. Ik waardeer al het werk wat je in deze site stopt, want zoals gezegd ik maak er veel gebruik van. Er zal ook ongetwijfeld veel tijd in zitten (ik weet niks van websites bouwen). Vond het alleen een beetje een misplaatste reactie van je (terwijl je daarboven nog beticht wordt van Jehova-praktijken, naar mijn mening een post met meer kritiek dan die van mij. En je zelf ook aangeeft dat het niet de bedoeling is). Donatie heb ik ook al naar gekeken, maar zoals John Milton ook al aangeeft, €12,50 vind ik te gortig. Ik ben uiteindelijk ook maar een armoedzaaier. Is er ook de keuze om €5 te doneren dan zou ik dat zo doen (en dan hoef ik geeneens een bannervrije site). Zo ben ik dan ook weer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lefgozer wrote:

Vond het alleen een beetje een misplaatste reactie van je (terwijl je daarboven nog beticht wordt van Jehova-praktijken, naar mijn mening een post met meer kritiek dan die van mij.

Nogmaals, ik heb totaal geen moeite met kritiek. Ik heb wel moeite met mensen die deze site met een adblocker bezoeken, en mij dus met elke pagina die ze opvragen geld kosten.

Een donatie hoef je van mij niet te doen, daar ben ik helemaal niet op uit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

John Milton wrote:

reclames op de site die automatisch geluid afspelen wanneer ik een bepaalde pagina opMovieMeter bezoek. Opeens kneiterhard Vanish Oxy Action reclame door mijn Chopin heen omdat ik even kijk naar de pagina van Hugo (2011).

Ik kan het probleem helaas niet nabootsen, ik zie deze reclame niet. Als je de volgende keer svp kunt doorgeven voor welke url de reclame is (op welk adres kom je terecht als je er op klikt) dan kan ik 'm blokkeren. Bedankt alvast.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Krijg je niet alleen centjes als mensen op een reclame klikken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat verschilt, soms per klik en soms per keer dat de advertentie getoond wordt.

Juggalo

• 1 messages
  • 0 votes

Drie suggesties:

1. Zoeken op moviemeter is een drama. De zoekresultaten staan op alfabetische volgorde, dat is verschrikkelijk onhandig. Voorbeeld: als je de film "Her" zoekt. Is nog erger als je niet meer precies weet hoe een film heette maar een deel van de titel of een bepaalde naam 'ongeveer' herinnert.

→ Verbetersuggestie: voeg de optie toe (en maak hem liefst standaard) om resultaten niet te sorteren op alfabet maar op overeenkomst met de gezochte input. Simpelste manier is waarschijnlijk om als 'mate van overeenkomst' de Levenshtein distance te nemen tussen de gezochte string en elk resultaat (kan met een standaard php functie), waarbij hoe lager = hoe meer overeenkomst.

2. Het is best vervelend als je de commentaren op films een beetje wilt doorlezen en je moet dan 20+ pagina's doorklikken.

→ Verbetersuggestie: maak het aantal comments per pagina instelbaar. Bijvoorbeeld zodat ik desgewenst ook 500 comments per pagina kan zien ipv de huidige 10 of zo. Zelfde geldt overigens voor het forum. Zou handig zijn als je het aantal berichten per pagina omhoog kan schroeven, om niet 30 keer te hoeven klikken als je vluchtig door een topic heen wilt zoeken.

3. Ik wil graag doneren. Maar ik wil daarmee alleen moviemeter supporten, en geen banken of paypal of andere corrupte malafide organisaties.

→ Verbetersuggestie: voeg even een Bitcoin adres toe op jullie donatie pagina (bonuspunten als jullie er een vanity address van maken).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

1. De term 'drama' vind ik wat overdreven, maar dat de zoekresultaten bij korte titels/zoekopdrachten beter kan, daar ben ik het mee eens. De oplossing ligt wat mij betreft niet in Levenshtein, aangezien dat totaal niet werkt als je zoekt op delen van titels. Daarnaast heeft de ervaring mij geleerd dat ook titels die totaal niet lijken op wat je zoekt, wel een kleine Levenshtein afstand hebben, wat voor veel meer frustratie en ergernis zorgt dan de huidige situatie.

Wellicht is het beter om in gevallen als "Her" de exacte zoekresultaten apart/eerst te noemen. Zal op de lijst zetten om daar weer eens naar te kijken. Verder ben ik altijd benieuwd naar bepaalde zoektermen die niet doen wat je zou verwachten, met daarbij wel de aantekening dat MovieMeter geen Google is, en dat het nooi perfect zal worden.

2. Hoog aantal comments per pagina is ongewenst ivm de serverload.

3. Zal dat wellicht in de toekomst onderzoeken, mocht Bitcoin een blijvertje zijn.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

alexspyforever wrote:

Dus eigenlijk kost het je geen geld, het zijn minder inkomsten of zie ik dat verkeerd?

Tijd is ook geld, vind ik. Er zijn maar weinig dingen echt gratis.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Bij De Site >> Gebruikers >> MovieMeter User Pics: als ik op "laatste bericht" druk vanuit het hoofdmenu, schiet hij in de topic altijd nog iets naar boven waardoor het laatste bericht er maar half of niet op staat soms. Bij andere topics heb ik dat niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

Dit lijkt me niet de bedoeling.

(afbeelding)

klopt, gebeurt dat vaak/vaker? kan het niet nabootsen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mjk87 wrote:

Bij De Site >> Gebruikers >> MovieMeter User Pics: als ik op "laatste bericht" druk vanuit het hoofdmenu, schiet hij in de topic altijd nog iets naar boven waardoor het laatste bericht er maar half of niet op staat soms. Bij andere topics heb ik dat niet.

zou even niet weten wat dat kan zijn, heeft vermoedelijk te maken met afbeeldingen die verkleind worden weergegeven door de site, maar kan dit probleem niet nabootsen

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

(quote)

klopt, gebeurt dat vaak/vaker? kan het niet nabootsen

Ik heb het wel eens eerder gezien, maar is al een paar weken geleden.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vervelend, zal proberen om dat na te spelen. Welke browser is dat?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

Vervelend, zal proberen om dat na te spelen. Welke browser is dat?

IE10

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Er was toch pas een discussie over reclames met geluid - vind het even niet terug.

Sinds vandaag is er weer eentje: die van Noah (tenminste nog een film), maar heel irrritant. "It Begins..."

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt voor het melden, ik ga kijken of ik dit kan nabootsen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Is als het goed is geblokkeerd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

bedankt

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nu begrijp ik inderdaad John Milton, die dit aankaarte.

Van Imagine filmfestival.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

wat bedoel je precies? die reclame maakt bij mij pas geluid als ik er over heen ga hangen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja, dat ik heb ik ook gemerkt. Waarschijnlijk zat ik net op die plek met mijn muis daar.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Die imaginefilmfestival banner is wel echt irritant. Wat een herrie komt daar vanaf zeg als je er met je muis overheen scrolt.

Edit: is al eerder wat gezegd over geluid bij banners. Qua reclame erg opdringerig en geeft maar een slecht gevoel bij het desbetreffende merk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.