• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mjk87 wrote:

(afbeelding)

Dit is dus nog fout, zeker bij een lange titel die dus een tweede regel krijgt. Zit tegen de bovenste regel geplakt.

bedankt, ga er even naar kijken

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Bij mij zit er wel gewoon wit tussen de eerste en tweede regel.

edit: dit verschilt per titel. In het voorbeeld dat jij geeft zit er wit tussen, maar bij Gojira, Mosura, Kingu Gidorâ: Daikaijû Sôkôgeki (2001) dan weer niet.

Bij mij zit hier ook wit tussen. Ook bij die andere film (Chrome)

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Sneak peak voor een toekomstige feature om je Top 10 films 5.25* te geven?

Of toch gewoon een visuele bug?

http://www.onderhond.com/temp/vote.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vreemd, kan ik niet nabootsen

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Vreemd genoeg ondertussen ook alweer opgelost ... cache probleempje misschien?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Speelt dat probleem in Chrome nog steeds (voor sommigen), dat de "nieuwe bericht" markeringen soms niet, of niet correct getoond worden?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Zitten er nog prioriteiten in je lijst van ideeën. Begrijpelijk heb je het wel druk maar... ik vind "ooit" nogal rekbaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

de prioriteiten van de dingen uit De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

1. "bugs", zsm oplossen

2. "overige openstaande punten", dingen die zeker gedaan moeten gaan worden, maar het is niet erg dat een paar dagen eerder of later is

3. "misschien ooit" moet je zien verzameling niet-croncete ideetjes en wensen, vermoedelijk zal veel daarvan nooit uitgevoerd gaan worden, of wellicht in een andere vorm

Ik wil het de komende tijd wat rustiger aan gaan doen na alle grote veranderingen van het afgelopen jaar. Ik zou niet verwachten dat eerder genoemd topic eind van het jaar leeg is, of iets dergelijks, zo moet je dat topic zeker niet zien.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nee prima, we zien wel.

khalid1983

• 6 messages
  • 0 votes

Hallo, vraagje: Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl werkt hier niet, wordt hieraan gewerkt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt voor het melden, zal er binnenkort naar kijken

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik heb een suggestie voor bij de landen in de zoekmachine. Moet Verenigd Koninkrijk niet veranderd worden naar Engeland?

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Nee, Engeland is geen staat maar een deel van het Verenigd Koninkrijk (bestaat uit Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland).

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Zoveel mensen lijken problemen te hebben met Chrome. Ik gebruik al jaren Firefox en heb al die opgesomde problemen niet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

In het TV overzicht staan bij 30 maart ook titels van 29 maart in de opsomming - één titel ook nog eens dubbel. Bij 29 maart staan ze niet...

edit: iets met zomertijd/wintertijd te maken ???

http://oi58.tinypic.com/2rp4qk0.jpg

edit II: check: War Requiem is zondag op TV

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vreemd, dank idd dat het met de overgang naar zomertijd te maken heeft

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

(knip)

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Of je betaalt 2 tientjes en je helpt deze site een jaar de winter door.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

alexspyforever wrote:

Zoveel mensen lijken problemen te hebben met Chrome. Ik gebruik al jaren Firefox en heb al die opgesomde problemen niet.

Hmm ja Chrome staat bekend als zowat de snelste browser. Echter is het ook een werkelijk (te) light-weight versie van een internetbrowser. Zelf gebruik ik ook jaren Firefox. Als je het mij vraagt de meest stabiele browser op de markt, uitgebreid en de snelheid verschilt theoretisch gezien heel weinig met Chrome. En in de praktijk (gebruik Chrome ook soms) merk ik het al helemaal niet!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het bericht hierboven, die mensen tips geeft over hoe ze deze site om zeep te kunnen helpen, verwijderd.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Misschien dat het al honderd keer als suggestie/idee is gemeld; dan bij dezen nogmaals:

Is het geen idee om ook cabaret show's (van minimaal 45 minuten en uitgebracht op DVD/BR) toe te voegen op MM? Dit zijn immers complete DVD's/BR's van vaak 1,5 uur en er valt genoeg over te recenseren. Tot nu toe zijn de enige recensies te vinden op websites als Bol.com of nietszeggende columnisten bij de krant.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Beetje raar om nu mijn 'mening' (zeker geen stap voor stap installatie tips..) over overmatig gebruik van reclames op het internet te verwijderen, terwijl op dit topic in de helft van de reacties van anderen ook direct wordt verwezen tot de door mij genoemde extensie/add-on. Neemt niet weg dat ik de frustratie wel kan begrijpen Maar niet heel fair.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

MM is juist een heel faire site wat het gebruik van reclame betreft. Jordy geeft je de optie om te betalen als je niet van reclames houdt. Anders "betaal" je voor het gebruik van MM dmv banners en ads.

Anders kan Jordy nog altijd databasejes met email adressen gaan verkopen, maar da's ook niet erg netjes natuurlijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

deLeeuw wrote:

Beetje raar om nu mijn 'mening' (zeker geen stap voor stap installatie tips..) over overmatig gebruik van reclames op het internet te verwijderen, terwijl op dit topic in de helft van de reacties van anderen ook direct wordt verwezen tot de door mij genoemde extensie/add-on. Neemt niet weg dat ik de frustratie wel kan begrijpen Maar niet heel fair.

Het noemen van een add-on is tot daar aan toe, als de toon van het bericht anderen oproept om vooral hetzelfde te doen dan vind ik dat wat verder gaan. Maar goed, misschien was het iets te impulsief.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Ik zeg ook niet dat de website niet fair is, maar wel het verwijderen van een reactie die precies hetzelfde bevat aan info vergeleken met een dozijn andere reacties op dit topic. Zelf ben ik erg actief in dit wereldje (zowel hobby- als beroepsmatig) en ik heb een uitgesproken mening wat betreft online marketing.

Het oneerlijke is dat het overmatig gebruik van adds door grote miljarden-websites (YouTube, Google, en zo'n beetje alle websites en diensten met Microsoft-roots) overmatig gebruik maken van reclames die het gewoonweg onmogelijk maken om fatsoenlijk te internetten. Gevolg: gebruikers passen zich daar op aan. Gevolg: de groten krijgen alsnog genoeg geld binnen van de kleine groep die zich niet aanpast; de kleintjes (MM o.a.) ondergaan de nadelen, ondanks een bescheiden gebruik van adds.

En zo helpen we hoe dan ook het ooit zo mooie gedachtegoed Internet de grond in, zonder gulden middenweg. Want als de gulden middenweg "websites niet meer bezoeken" is, ondergaan beide partijen (gebruiker en website) net zo goed de nadelen.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Jordy wrote:

(quote)

Het noemen van een add-on is tot daar aan toe, als de toon van het bericht anderen oproept om vooral hetzelfde te doen dan vind ik dat wat verder gaan. Maar goed, misschien was het iets te impulsief.

Begrijp het ook wel hoor. Ik refereerde vooral naar de mensen die een spuughekel hebben aan (noodzakelijke) reclame, maar vooral voor de websites die ik eerder noemde. Goed recht om in dat geval mijn reactie te verwijderen. Ik zal op die websites wel mijn hart luchten op het forum

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

deLeeuw wrote:

Want als de gulden middenweg "websites niet meer bezoeken" is, ondergaan beide partijen (gebruiker en website) net zo goed de nadelen.

Als je de site niet bezoekt heb ik geen last van je, doe dat vooral als je het niet eens bent met de reclame die getoond wordt. Zo kijk ik bv. weer geen commerciële tv-zenders omdat ik de verhouding reclame/content daar niet fair vind.

Maar als je de site wel bezoekt, maar hier niet voor "betaalt" dmv ad impressies of een donatie, dan kost je me geld, elke pagina die je bezoekt weer. En dan kun je dat goed praten voor jezelf met verhalen over Google en Microsoft, feit blijft dat je een steentje bijdraagt aan het einde van deze site. Als het aantal mensen dat ads blokkeert boven een bepaald percentage komt is het gewoon einde verhaal, en ga ik weer andere dingen met m'n tijd doen.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Jordy wrote:

(quote)

Als je de site niet bezoekt heb ik geen last van je, doe dat vooral als je het niet eens bent met de reclame die getoond wordt. Zo kijk ik bv. weer geen commerciële tv-zenders omdat ik de verhouding reclame/content daar niet fair vind.

Maar als je de site wel bezoekt, maar hier niet voor "betaalt" dmv ad impressies of een donatie, dan kost je me geld, elke pagina die je bezoekt weer. En dan kun je dat goed praten voor jezelf met verhalen over Google en Microsoft, feit blijft dat je een steentje bijdraagt aan het einde van deze site. Als het aantal mensen dat ads blokkeert boven een bepaald percentage komt is het gewoon einde verhaal, en ga ik weer andere dingen met m'n tijd doen.

Ik hou er over op want m'n woorden worden óf verkeerd geïnterpreteerd óf verdraaid. Ik zeg al dat ik het probleem van MM en vele andere kleintjes VOLLEDIG begrijp omdat ik er zelf actief in ben. Over hoe een website werkt is zeker geen uitleg nodig. Daarom praat ik allerminst iets goed en heb ik ook helemaal niets tegen de bescheiden reclame die MM e.a. gebruiken. Vooral blijven doen, zul je me zeker niets anders over horen zeggen. Ik benoem puur de harde realiteit waar internet (met name vele andere kleine websites) op dit moment naartoe gaat. Want de add-ons worden steeds meer gebruikt door doodnormale mensen en dat is naar mijn mening door eerder genoemde bedrijven te danken. Was er een selectieve mogelijkheid dan had ik MM e.a. zeker weten op OFF gezet.

Zelf probeer ik af en toe een steentje bij te dragen door een film op MM toe te voegen. Wellicht een donatie binnenkort als mijn portemonnee het toelaat.. Succes d'r mee mannen (en vrouwen).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Theatershows zijn niet toevoegbaar staat hier onderaan:

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Dus zullen ze er ook wel niet komen.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

reclames op de site die automatisch geluid afspelen wanneer ik een bepaalde pagina opMovieMeter bezoek. Opeens kneiterhard Vanish Oxy Action reclame door mijn Chopin heen omdat ik even kijk naar de pagina van Hugo (2011).

Dat is toch wel onacceptabel irritant, als ik zo vrij mag zijn. En ja, er zijn uiteraard pop-up blockers, maar moet dat echt bij de site bezoeker neergelegd worden?

Waarschijnlijk is dit de oorzaak dat mijn muziek/podcasts stoppen met spelen wanneer ik op de Iphone de site van MovieMeter bezoek (volledige site, niet de mobiele site, niet de app, die gebruik ik niet), dan hoor ik de reclame echter niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.