- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
ondersteuning voor de 0,62% opera gebruikers heeft niet de hoogste prioriteit
Svp niet naar de kwantiteit van de Opera-gebruikers kijken, maar naar de kwaliteit! *kucht*
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
welke pagina is dat?
ondersteuning voor de 0,62% opera gebruikers heeft niet de hoogste prioriteit
maar als de oorzaak een fout in de html is dan los ik dat natuurlijk wel graag op
Op filmpaginas is het niet, op forum paginas wel.
Begrijp dat je Opera niet echt support, maar html nesting errors wil je écht wel wegwerken
Die komen anders toch wel weer boven water.
Edit: Staat inderdaad ergens een div teveel ... veel succes hem te vinden 
Tonke
-
- 134 messages
- 1982 votes
Er is al een tijdje een klein stemtechnische aanpassing waar ik erg blij mee zou zijn. Na het veranderen van een stem verschijnt nu de nieuwe datum en verdwijnt de eerste stemdatum. Ik zou het voor mijn persoonlijk filmkijkoverzicht veel leuker vinden om te kunnen zien wanneer ik de film voor het eerst gezien heb. Is dat iets wat meer mensen hebben?
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Ik ben het daarmee eens. Is al eerder ter sprake gekomen trouwens.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zou het voor mijn persoonlijk filmkijkoverzicht veel leuker vinden om te kunnen zien wanneer ik de film voor het eerst gezien heb. Is dat iets wat meer mensen hebben?
De discussie is eigenlijk toch al gesloten. 
Voor jongere mensen, en voor als het films zijn die je recentelijk hebt gezien kan het leuk zijn. Of je hebt het op een andere manier bijgehouden. Maar anders....(.....is het een stemdatum, geen eerste kijkdatum).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > TvMeter.nl
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(afbeelding)
Probleempje op (nieuwste) Opera, komt niet voor op FF of Chrome (vreemd genoeg). div#pages_bottom staat in Opera op een andere plaats in de DOM dus neem aan dat er ergens iets niet correct afgesloten wordt?
nu goed?
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Wanneer ik uitgelogd ben, krijg ik geen paginatiebalk meer te zien onderaan de pagina.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedankt voor het melden, zou nu weer goed moeten zijn
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Jordy:
geen idee of je de discussie rondom het Televisie forum een beetje gevolgd hebt (begint zo ongeveer hier), maar net zoals vroeger bij het Filmgames forum zijn er een aantal mensen (waaronder ikzelf) die zich wat beginnen storen aan de omvang van het Televisie forum. Vanochtend even snel gekeken en zo'n 12 van de 50 threads (een kleine 25%) op de eerste pagina van de forumupdates kwamen uit dat bewuste subforum.
Probleem is vooral dat dit een filmsite is, mensen die ook graag series kijken storen zich er uiteraard niet echt aan maar ik zit hier niet om over series te lezen en dat hele forum kan mij eerlijk gezegd gestolen worden.
Het Televisie forum in elkaar vouwen en reduceren tot één thread (zoals voor muziek, games, boeken en in iets mindere mate sport het geval is) lijkt me niet echt haalbaar (los van het feit dat het tegen een hoop protest zal stuiten), maar een ignore vinkje zoals voor het filmgames forum lijkt me geen verkeerde oplossing. Geen idee of het eenvoudig te maken valt en of je het ziet zitten, maar het zou voor een aantal mensen MovieMeter weer wat meer een "film"site maken, ipv een site waar je op het forum de hele tijd threads of Games of Thrones en The Walking Dead moet skippen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik sluit me volledig aan bij wat Onderhond suggereert, ik ben ook een van die personen die het vervelend vind om meer threads over series bij de updates pagina te zien verschijnen. Het is een filmsite dus ja daarvoor kom ik hier ook. Een seriemeter bestaat (nog) niet maar ik ben zeker dat er tal van andere plaatsen zijn waar er over series uitgebreid kan worden gediscussieerd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Goed punt. Ik zal op de wensenlijst zetten om alle categorieën uit te kunnen schakelen in de updates, zoals nu al met filmgames mogelijk is
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind persoonlijk wel dat series een uitzondering verdienen vanwege de grote overeenkomsten met film, daarom ook een eigen forumcategorie ipv een centraal topic. Maar voor mensen die dat niet willen zou het goed zijn om dit uit de updates te kunnen filteren.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik vind het verschil tussen games - films en games - series ongeveer even groot. Voor games is er nu per ongeluk een GamesMeter.nl, maar dat zou eigenlijk voor MovieMeter niks moeten uitmaken. Er is niet echt sprake van één community over de sites heen.
Los daarvan is het natuurlijk ook een "Televisie" forum, waardoor er ook over TV-programmas gepraat wordt (Wie is de Mol, de Canvaskrak, Zomergasten, etc etc). Ik begrijp wel waarom het er is en de populariteit geeft het ook enig bestaansrecht, vindt gewoon dat een forum als filmgames véél relevanter is voor deze site en daarom nogal gek dat je die wel kan verbergen, terwijl dat voor het Televisie forum niet geldt.
Verbergen is als oplossing voor mij in ieder geval goed genoeg 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film Bunker nVa is alsnog verwijderd omdat het een korte film betreft.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Het zou het mooiste zijn als er één portaal voor alle "meters" zou zijn. Dus ook 1 account voor alles.
Bijvoorbeeld als centrale hub www.thermometer.nl
dan op homepage verder kunnen gaan naar:
movie
games
boeken
tv-series
witgoed
Alles met bijbehorende eigen forums.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Zou je ook een onderscheid maken tussen TV-series en TV-programma's?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
1 account voor alles kan volgens mij niet. Stel je wordt geband (of schrijf je uit) van moviemeter, kan je nu nog wel van de andere meters gebruik maken, maar anders niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Zoals ook op Boekmeter gemeld, de titels lijken niet helemaal goed meer op de filmpagina's. Alsof ze te hoog staan en hun bovenkant missen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Nee, zowel op BoMe niet als hier.
(ik gebruik chrome trouwens, mocht dat van belang zijn)
mr_erp
-
- 163 messages
- 1756 votes
Op de oude site kon je in 'mijn filmlijsten' ook direct het stemgemiddelde van de film, indien van toepassing je eigen stem, en als ik het me goed herinner ook het aantal stemmen (maar dat weet ik niet zeker) zien. Dit mis ik op de nieuwe site.
Ik zet films die ik nog wil zien en/of die nog uit moeten komen namelijk in mijn filmlijsten. Om deze later te downloaden. Het is nu niet meer direct zichtbaar welke de best beoordeelde films zijn uit deze lijst en of ik films reeds heb gezien & beoordeeld. Bovendien heb ik in die lijst ook films staan die nog uit moeten komen en die kan ik er nu ook niet meer makkelijk uitfilteren.
Ik hoop dat meer mensen ditzelfde probleem hebben en het dan aangevuld kan worden op de nieuwe site. Of is er een andere manier om deze gegevens te zien van de films in mijn filmlijsten?
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
http://s29.postimg.org/lw71ub6hz/mome_fout.jpg
Dit is dus nog fout, zeker bij een lange titel die dus een tweede regel krijgt. Zit tegen de bovenste regel geplakt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op de oude site kon je in 'mijn filmlijsten' ook direct het stemgemiddelde van de film, indien van toepassing je eigen stem, en als ik het me goed herinner ook het aantal stemmen (maar dat weet ik niet zeker) zien. Dit mis ik op de nieuwe site.
Ik zet films die ik nog wil zien en/of die nog uit moeten komen namelijk in mijn filmlijsten. Om deze later te downloaden. Het is nu niet meer direct zichtbaar welke de best beoordeelde films zijn uit deze lijst en of ik films reeds heb gezien & beoordeeld. Bovendien heb ik in die lijst ook films staan die nog uit moeten komen en die kan ik er nu ook niet meer makkelijk uitfilteren.
Ik hoop dat meer mensen ditzelfde probleem hebben en het dan aangevuld kan worden op de nieuwe site. Of is er een andere manier om deze gegevens te zien van de films in mijn filmlijsten?
Deze gegevens zijn te zien in de grafische weergave.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bij mij zit er wel gewoon wit tussen de eerste en tweede regel.
edit: dit verschilt per titel. In het voorbeeld dat jij geeft zit er wit tussen, maar bij Gojira, Mosura, Kingu Gidorâ: Daikaijû Sôkôgeki (2001) dan weer niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.