• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Oja inderdaad. Dat gebruik ik zelden, maar je hebt gelijk. Is in principe hetzelfde. Bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Oh vervelend, daar is een keer iets fout gegaan bij het aanmaken/verwijderen van nieuwe landen. Hopelijk valt de schade mee en is het makkelijk te herstellen.

McSavah wrote:

In de zoekmachine vond ik 62 Servische films (inclusief co-producties) die onder Man staan. De enige echte titel uit Man is volgens mij The Dark (2005) en als co-producent Miss Potter (2006).

Vond ook een film waar zelfs tweemaal Man is te vinden: Water Hands (2011)

Dit is nu inmiddels weer verbeterd en kloppend gemaakt.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bij de oude layout stonden bij films met dezelfde titel en jaartal er een I of II achter de titel. Nu is dat niet meer. Als je op corrigeren drukt staat die I of II er wel. Is daar bewust voor gekozen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Niet bewust weggehaald, vraag we wel af wat de toegevoegde waarde zou zijn om dat alsnog weer te tonen

• 10970 messages
  • 2790 votes

Daar heb je ook wel een punt ja

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Isabelle de Funès staat hier tweemaal bij de acteurs (samen met nog twee anderen): Baba Yaga (1973)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gefixed!

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1197 votes

Is het mogelijk dat stemmen die ik het verleden hebben gegeven zijn "verdwenen" met de nieuwe site?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mr Thee wrote:

Is het mogelijk dat stemmen die ik het verleden hebben gegeven zijn "verdwenen" met de nieuwe site?

Nee tijdens het veranderen van het uiterlijk van de site is er niets met de stemmen gedaan

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aanstaande vrijdag op zaterdagnacht, is de site tussen 0.00 en 03.00 uur enkele malen niet bereikbaar wegens gepland onderhoud van de hostingpartij.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

Aanstaande vrijdag op zaterdagnacht, is de site tussen 0.00 en 03.00 uur enkele malen niet bereikbaar wegens gepland onderhoud van de hostingpartij.

Ben niet zo verslaaft, dus lig dan lekker in mijn bed

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Van maandag 17 maart tot en met vrijdag 21 maart neemt Hannibal het bijhouden van de televisiegids tijdelijk over van zowel Metalfist als stinissen (Nederlandse én Vlaamse tv-overzicht).

Ze zijn toevallig allebei tegelijk afwezig.

Mochten jullie voor deze midweek dus aanvullingen / wijzigingen hebben, neem dan contact op met Hannibal.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Iemand zin om dit toe te voegen? The Miracle of Life (2013) - IMDb

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Is dit niet wat achterhaald. (Wiki).

Het is in verband met de layout niet de bedoeling berichten te quoten als de reactie pal onder het originele bericht staat. In zo'n geval is quoten namelijk niet nodig, want dan is het duidelijk dat het gaat om een reactie op het bovenstaande bericht.

Het gebeurt namelijk toch vaak. Het is handig zodat je ziet dat iemand op je bericht heeft gereageerd/danwel in een discussie....(dat mensen niet kunnen ontkennen dat ze dat hebben geschreven)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zeker niet. In de meeste gevallen is dan wel duidelijk dat je reageert op de voorgaande poster.

Of als je alleen op een bepaalde passage reageert quote je selectief, het gaat er om dat je dan niet het hele bericht quote omdat het er al boven staat.

Je kunt nu zelfs de user-tag gebruiken Dick2008 , dus de regel is zeker niet achterhaald. Dat staat wat chiquer en de gebruiker ontvangt er ook een melding van.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Achterhaald is misschien niet het juiste woord. Foutief dan? Mensen quoten hele berichten, maar een gedeelte daaruit is voldoende. Lijkt me verder ook een vertrouwenskwestie.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Het hangt ook erg van de gebruiker af waarop je reageert en hoe groot zijn interesse is in het topic waarop hij heeft gepost. Als je iemand niet quote dan moet je er wel van uit gaan dat deze het topic regelmatig zal controleren. Ik doe dit nu wel wat het forum maar maar bij mijn films ben ik minder snel geneigd om dagelijks te controleren of er updates zijn, dus het zou kunnen dat iemand op mijn reactie reageerde zonder me te quoten zodanig dat ik dat pas weken later opmerk.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Zoals met die pm's waar je het over had, die zou ik bewaren, voor mocht het nog eens gebeuren. Quoten, kan dan ook beter zijn, anders is het lastig te bewijzen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is dit mijn telefoon of een fout van de site? Krijg het niet goed namelijk.

http://oi59.tinypic.com/258ruom.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ga ik morgen even naar kijken

• 10970 messages
  • 2790 votes

Elineloves heb ik ook inderdaad.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

jarno1975 wrote:

Elineloves heb ik ook inderdaad.

heeft iedereen volgens mij, al een aantal dagen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zou nu weer goed moeten zijn

• 10970 messages
  • 2790 votes

Klopt!

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

In De Site > Algemeen > nieuw design (januari 2014):

Weet niet of dit vreemde foutje gemeld is, maar volgens mij wordt niet alles van deze pagina weergegeven. Denk dat iets mis gaat bij mijn recensie van Don Jon ofzo?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal er even naar kijken binnenkort

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

http://www.onderhond.com/temp/mm-bug.png

Probleempje op (nieuwste) Opera, komt niet voor op FF of Chrome (vreemd genoeg). div#pages_bottom staat in Opera op een andere plaats in de DOM dus neem aan dat er ergens iets niet correct afgesloten wordt?

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Onderhond wrote:

(afbeelding)

Probleempje op (nieuwste) Opera, komt niet voor op FF of Chrome (vreemd genoeg). div#pages_bottom staat in Opera op een andere plaats in de DOM dus neem aan dat er ergens iets niet correct afgesloten wordt?

Ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft, maar af en toe schiet in (de nieuwste) Opera de header (de hoofdwerkbalk) een stuk naar beneden en zie ik een stuk wit bovenaan de pagina boven de titelbalk. Er is dan niets meer met de pagina aan te vangen en moet er ververst worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

(afbeelding)

welke pagina is dat?

ondersteuning voor de 0,62% opera gebruikers heeft niet de hoogste prioriteit maar als de oorzaak een fout in de html is dan los ik dat natuurlijk wel graag op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.