- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
en correcties behandelen.
ook namens mij McSavah 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Succes McSavah met het versterken van de Crew 
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
Succes McSavah! (Tim)
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Alvast dank voor je vrije tijd die je in de site gaat stoppen McSavah
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Is er een mogelijkheid om de volledige bioscooplijst te vinden van 2013, dus dat je niet per maand moet kijken?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Succes Pim, ik verwacht wel telkens direct antwoord te krijgen natuurlijk 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Heb zojuist de nieuwe film van Jacobs en Porumboiu ingestuurd. Regel jij het verder, McSavah? 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Succes, Pim. Bedankt bij voorbaat voor je inzet.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De naam van deze regisseur Leonid Gaidai wordt nu op imdb gespeld als Leonid Gayday - imdb.com . Hij heeft hier al een pagina: Leonid Gayday . Wil de crew deze samenvoegen?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Apart, zo te zien is alles van Servië naar Man gegaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oh vervelend, daar is een keer iets fout gegaan bij het aanmaken/verwijderen van nieuwe landen. Hopelijk valt de schade mee en is het makkelijk te herstellen.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
In de zoekmachine vond ik 62 Servische films (inclusief co-producties) die onder Man staan. De enige echte titel uit Man is volgens mij The Dark (2005) en als co-producent Miss Potter (2006).
Vond ook een film waar zelfs tweemaal Man is te vinden: Water Hands (2011)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vanaf nu is het (als het goed is) makkelijker om een gebruiker te "noemen" in een bericht, zodat hij of zij hier een notificatie van ontvangt.
Als je je met een apenstaartje begint, dan gaat de site vervolgens voor je zoeken naar gebruikers

Op oudere versies van Internet Explorer staat deze functie uitgeschakeld. Ook werkt het momenteel alleen op de desktop. Ik hoor graag of het een beetje werkt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De eerste proef Jordy
edit: ja dus, ik moest vier karakters intypen voordat hij een suggestie gaf.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
klopt, de zoekopdracht werkt het zelfde als op de andere plaatsen waar je naar gebruikers zoekt. Tot en met drie karakters alleen precieze matches, daarna pas zoeken op gedeeltelijke matches
fappie
-
- 2688 messages
- 2005 votes
Het lijkt mij handig als bij de pagina 'overig' van toplijsten de functie speelduur er ook bij wordt gezet. Op sommige momenten heb ik meer behoefte aan een topfilm met een korte speelduur. Als je kunt selecteren op speelduur, dan maakt dat het net iets handiger.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Het lijkt mij handig als bij de pagina 'overig' van toplijsten de functie speelduur er ook bij wordt gezet. Op sommige momenten heb ik meer behoefte aan een topfilm met een korte speelduur. Als je kunt selecteren op speelduur, dan maakt dat het net iets handiger.
Je kan bij uitgebreid zoeken op stemgemiddelde en speelduur zoeken. Dan heb je min of meer hetzelfde resultaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.