- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Laat Taiwan dan staan voor het Vlaamse publiek. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Die mogelijkheid vind je onder zoekresultaten. Ook direct bereikbaar door op het vergrootglasicoontje te drukken, bovenin
Op deze vraag voortbordurend, is het ook mogelijk om een optie toe te voegen zodat er geen documentaires worden getoond bij de zoekresultaten?
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Kan het zijn dat er iets mis is met de "meningen" teller. Ik heb gisteren een aantal films bekeken en die ook gemarkeerd als persoonlijke mening maar het aantal persoonlijke meningen (totaal teller) is niet gestegen ?
Basbier74
-
- 53 messages
- 2898 votes
In De Site > Algemeen > Language:
Het is duidelijk dat jullie er alles aan doen om de site zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken en de enige reden dat ik nog wel eens doorlink naar Imdb is als ik wil weten in wat voor taal er in de film wordt gesproken .. daarom graag toevoegen; Gesproken Taal\Language.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Lijkt me niet dat dat gaat komen. Heeft Luuk in oktober vorig jaar al aangekaart. (Ging hem eigenlijk om de director's cut)
Sorry dat ik even inhaak in de discussie, maar wat director's cuts betreft lijkt me het wel een aardige toevoeging om net als op GamesMeter aan te geven hoe je de film gezien/game gespeeld hebt. En dat er dan (bijvoorbeeld) komt te staan:
4,5*(director's cut)
Om aan te geven dat de beoordeling op de director's cut gebaseerd is (al kan zoiets natuurlijk ook altijd in een bericht erbij gezegd worden). Dan zou er bijvoorbeeld ook aangegeven kunnen worden of het om een Duitse of Nederlandse versie van een film gaat. Waar bij GamesMeter wordt aangegeven waarop ze de game hebben gespeeld, zal dan bij MovieMeter kunnen worden aangegeven welke versie van de film is bekeken.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Net nog een film een punt gegeven en het aantal stemmen en het aantal berichten verandert ook, maar de teller "waarvan xxxx als mening gemarkeerd" verandert niet ?
Lijkt toch iets niet goed te gaan met de meningen teller.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In De Site > Algemeen > Language:
Het is duidelijk dat jullie er alles aan doen om de site zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken en de enige reden dat ik nog wel eens doorlink naar Imdb is als ik wil weten in wat voor taal er in de film wordt gesproken .. daarom graag toevoegen; Gesproken TaalLanguage.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Net nog een film een punt gegeven en het aantal stemmen en het aantal berichten verandert ook, maar de teller "waarvan xxxx als mening gemarkeerd" verandert niet ?
Lijkt toch iets niet goed te gaan met de meningen teller.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Bij mij blijft de teller steken op 2990 (sowieso sinds gisteren). Ik heb zonet bij de film Pledge This! (2006) een test mening geplaatst. Maar de teller staat nog steeds op 2990.
Verwijder anders die mening en dan zul je zien dat ik blijf steken op 2990.
P.S. ik gebruik overigens Firefox maar bij IE zag ik hetzelfde.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
volgens mij moet het nu weer goed gaan, bedankt voor het melden
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ja het gaat nu goed, alvast bedankt voor de oplossing.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Het lukt niet om tekst cursief te maken.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Jordy zou je nog eens kunnen kijken naar de meningen teller. Gisteren is hij nadat je een actie had uitgevoerd gestegen van 2990 naar 3013, maar daar blijft hij nu echter weer op hangen 
Indien ik eventueel weer ergens een test moet doen, geef het dan maar aan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zet het op de lijst, zal er binnenkort naar kijken
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ja, die meningenteller lijkt bij mij ook wat raar te doen (danwel dubbel tellen of niet tellen). Lijkt enkel te gebeuren wanneer ik iets als mening aanvink ná het bericht geplaatst te hebben.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
@Jordy. Jij schrijft ook nog maar zelden berichten bij films. Geen zin? Geen tijd?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Combinatie van weinig tijd en dat m'n mening meestal al door anderen is gegeven, en ik daar niet zo veel aan toe te voegen heb.
Beloof hobbymatig ook niet zo veel plezier meer aan de site, het is echt werk voor me geworden
Hopelijk komt daar weer wat verandering in nu de drukte van het nieuwe design grotendeels achter de rug is.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat staat hier ook. The Perfect Storm (2000)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik bedoel, de tijd dat mijn mening over films het middelpunt van deze site was, ligt gelukkig ver achter ons 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik bedoel, de tijd dat mijn mening over films het middelpunt van deze site was, ligt gelukkig ver achter ons
Dat was je eerste bericht bij een film, dat bedoel je toch.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Via het linkje kun je zien dat vroeger mijn mening direct onder het plot stond als de "belangrijkste" mening, waar andere mensen vervolgens op konden reageren
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Toen was er tenminste nog duidelijkheid over wat goed was en wat slecht - nu is alles zo relatief geworden, ik vraag me soms af of dat dan zoveel beter is... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Omdat Barfly onlangs de crew heeft verlaten zijn we op zoek gegaan naar zijn opvolger, voor versterking van de toevoegingencrew.
We hebben die nu gevonden in de persoon van McSavah
Pim, van harte welkom bij de crew!

Veel plezier en succes met het behandelen van toevoegingen en correcties!
Pim zal zich eerst wat inwerken, en geleidelijk aan meer toevoegingen en correcties behandelen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Toen was er tenminste nog duidelijkheid over wat goed was en wat slecht - nu is alles zo relatief geworden, ik vraag me soms af of dat dan zoveel beter is...
....als eerste een mening geven bij een film is niet altijd gemakkelijk. Ik kom bij veel films en daar staat niets. Eerst vond ik het wel leuk om wat neer te schrijven, maar nu wordt ik er wel moedeloos van en doe alleen als ik echt wat kwijt moet.
Op iemands bericht reageren is een stuk gemakkelijker dan zelf beginnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.