• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.048 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Laat Taiwan dan staan voor het Vlaamse publiek.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Jordy wrote:

(quote)

Die mogelijkheid vind je onder zoekresultaten. Ook direct bereikbaar door op het vergrootglasicoontje te drukken, bovenin

Op deze vraag voortbordurend, is het ook mogelijk om een optie toe te voegen zodat er geen documentaires worden getoond bij de zoekresultaten?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, sorry

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Kan het zijn dat er iets mis is met de "meningen" teller. Ik heb gisteren een aantal films bekeken en die ook gemarkeerd als persoonlijke mening maar het aantal persoonlijke meningen (totaal teller) is niet gestegen ?

Basbier74

• 53 messages
  • 2898 votes

In De Site > Algemeen > Language:

Het is duidelijk dat jullie er alles aan doen om de site zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken en de enige reden dat ik nog wel eens doorlink naar Imdb is als ik wil weten in wat voor taal er in de film wordt gesproken .. daarom graag toevoegen; Gesproken Taal\Language.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Lijkt me niet dat dat gaat komen. Heeft Luuk in oktober vorig jaar al aangekaart. (Ging hem eigenlijk om de director's cut)

LuukRamaker wrote:

Sorry dat ik even inhaak in de discussie, maar wat director's cuts betreft lijkt me het wel een aardige toevoeging om net als op GamesMeter aan te geven hoe je de film gezien/game gespeeld hebt. En dat er dan (bijvoorbeeld) komt te staan:

4,5*(director's cut)

Om aan te geven dat de beoordeling op de director's cut gebaseerd is (al kan zoiets natuurlijk ook altijd in een bericht erbij gezegd worden). Dan zou er bijvoorbeeld ook aangegeven kunnen worden of het om een Duitse of Nederlandse versie van een film gaat. Waar bij GamesMeter wordt aangegeven waarop ze de game hebben gespeeld, zal dan bij MovieMeter kunnen worden aangegeven welke versie van de film is bekeken.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Net nog een film een punt gegeven en het aantal stemmen en het aantal berichten verandert ook, maar de teller "waarvan xxxx als mening gemarkeerd" verandert niet ?

Lijkt toch iets niet goed te gaan met de meningen teller.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Basbier74 wrote:

In De Site > Algemeen > Language:

Het is duidelijk dat jullie er alles aan doen om de site zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken en de enige reden dat ik nog wel eens doorlink naar Imdb is als ik wil weten in wat voor taal er in de film wordt gesproken .. daarom graag toevoegen; Gesproken TaalLanguage.

je moet ergens de grens trekken, dit lijkt me net niet bij de meest belangrijke info horen. Geen probleem als mensen daarvoor even door moeten klikken naar imdb, wat mij betreft.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Theunissen wrote:

Net nog een film een punt gegeven en het aantal stemmen en het aantal berichten verandert ook, maar de teller "waarvan xxxx als mening gemarkeerd" verandert niet ?

Lijkt toch iets niet goed te gaan met de meningen teller.

hmm gaat bij mij wel goed, meer mensen waar dit fout gaat?

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Bij mij blijft de teller steken op 2990 (sowieso sinds gisteren). Ik heb zonet bij de film Pledge This! (2006) een test mening geplaatst. Maar de teller staat nog steeds op 2990.

Verwijder anders die mening en dan zul je zien dat ik blijf steken op 2990.

P.S. ik gebruik overigens Firefox maar bij IE zag ik hetzelfde.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

volgens mij moet het nu weer goed gaan, bedankt voor het melden

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Ja het gaat nu goed, alvast bedankt voor de oplossing.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Het lukt niet om tekst cursief te maken.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Waarom niet?

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Jordy zou je nog eens kunnen kijken naar de meningen teller. Gisteren is hij nadat je een actie had uitgevoerd gestegen van 2990 naar 3013, maar daar blijft hij nu echter weer op hangen

Indien ik eventueel weer ergens een test moet doen, geef het dan maar aan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zet het op de lijst, zal er binnenkort naar kijken

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ja, die meningenteller lijkt bij mij ook wat raar te doen (danwel dubbel tellen of niet tellen). Lijkt enkel te gebeuren wanneer ik iets als mening aanvink ná het bericht geplaatst te hebben.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

@Jordy. Jij schrijft ook nog maar zelden berichten bij films. Geen zin? Geen tijd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Combinatie van weinig tijd en dat m'n mening meestal al door anderen is gegeven, en ik daar niet zo veel aan toe te voegen heb.

Beloof hobbymatig ook niet zo veel plezier meer aan de site, het is echt werk voor me geworden Hopelijk komt daar weer wat verandering in nu de drukte van het nieuwe design grotendeels achter de rug is.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jammer, maar duidelijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dit is lang geleden

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat staat hier ook. The Perfect Storm (2000)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik bedoel, de tijd dat mijn mening over films het middelpunt van deze site was, ligt gelukkig ver achter ons

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Ik bedoel, de tijd dat mijn mening over films het middelpunt van deze site was, ligt gelukkig ver achter ons

Dat was je eerste bericht bij een film, dat bedoel je toch.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Via het linkje kun je zien dat vroeger mijn mening direct onder het plot stond als de "belangrijkste" mening, waar andere mensen vervolgens op konden reageren

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Toen was er tenminste nog duidelijkheid over wat goed was en wat slecht - nu is alles zo relatief geworden, ik vraag me soms af of dat dan zoveel beter is...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Omdat Barfly onlangs de crew heeft verlaten zijn we op zoek gegaan naar zijn opvolger, voor versterking van de toevoegingencrew.

We hebben die nu gevonden in de persoon van McSavah

Pim, van harte welkom bij de crew!

Veel plezier en succes met het behandelen van toevoegingen en correcties!

Pim zal zich eerst wat inwerken, en geleidelijk aan meer toevoegingen en correcties behandelen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Freud wrote:

Toen was er tenminste nog duidelijkheid over wat goed was en wat slecht - nu is alles zo relatief geworden, ik vraag me soms af of dat dan zoveel beter is...

....als eerste een mening geven bij een film is niet altijd gemakkelijk. Ik kom bij veel films en daar staat niets. Eerst vond ik het wel leuk om wat neer te schrijven, maar nu wordt ik er wel moedeloos van en doe alleen als ik echt wat kwijt moet.

Op iemands bericht reageren is een stuk gemakkelijker dan zelf beginnen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Succes McSavah!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Succes McSavah.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.