• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Dan klopt dat nu in ieder geval weer.

Het klopt in dit geval overigens dat ik iets heb gecorrigeerd alvorens de toevoeging werd geaccepteerd.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

hetzelfde is gebeurd bij The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 (2014) (ook iets gecorrigeerd door de crew)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Aangepast.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

zal daar vanavond naar kijken, het lijkt er op dat deze gegevens sinds gisterenavond (soms) verloren gaan bij correcties en/of toevoegingen, wellicht alleen bij correcties door crewleden

opgelost?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb enkele aanpassingen gedaan op het gebied van speciale tekens, zoals bv. Cyrillisch of Japanse tekens. Deze zouden in berichten en titels nu goed weergegeven moeten worden, ook bij het bewerken. Ook zou er nu goed gezocht moeten kunnen worden naar (alternatieve) titels met speciale tekens of alternatieve tekensets. Bv Сталкер

Mocht er ergens iets mis gaan dan hoor ik het graag.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bij deze gaat er iets niet goed met de titel: Enfance Volée, L’ (1993)

de L' staat hier op het einde. Lijkt alleen bij deze film zo te zijn. Bij L'Immortel (2010) bijvoorbeeld gaat het wel goed.

Edit: Ook worden titels in het tabblad van de browser niet goed weergegeven wanneer deze speciale tekens bevatten. Bijvoorbeeld: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (2001) de é wordt daar als é weergegeven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975 wrote:

Bij deze gaat er iets niet goed met de titel: Enfance Volée, L’ (1993)

de L' staat hier op het einde. Lijkt alleen bij deze film zo te zijn. Bij L'Immortel (2010) bijvoorbeeld gaat het wel goed.

Daar was een verkeerd teken gebruikt. Vandaar dat het mis ging. Ik heb het verbeterd.

Dankjewel voor het melden!

Die andere schuif ik door naar Jordy.

EDIT: o.a. hier ook:

La Confrérie des Larmes (2013)

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Enkele bugs die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen als ik met mijn mobiel (android) op de site ben (geen idee of enkele al gemeld zijn):

- pop-up menu's MENU en het persoonlijk menu: als je ze laat verschijnen en je klikt erop dan pakt moviemeter soms wat er onder ligt (ik klik bijvoorbeeld op mijn profiel, maar het is alsof ik op de banner klik die erachter zit). Gebeurt soms, niet altijd.

- als je een of meerdere films in nieuwe vensters opent kun je 50% van de keren in het nieuwe venster er niet doorheen scrollen (ik moet dan via menu naar volledige site, en dan kan het wel, in de volledige site).

- bij het plaatsen van langere reacties (groter dan het venster) kan ik tijdens het typen niet goed door het reactievenster scrollen, als ik eenmaal naar boven in het reactievenster scroll kom ik nooit meer beneden waar ik aan het typen was (onderste regel(s) blijven buiten beeld).

- de informatie over een regisseur (Regisseur->Informatie) wordt in dezelfde lettergrootte als een titel weergegeven (koeienletters).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Deze keer geen bug, maar eerder een opmerking/vergemakkelijking. Ik ben de laatste tijd wat meer bezig met het ruilen van DVDs en het valt me op dat er veel users zijn die het liefst in hun eigen land willen ruilen. Zou het daarom niet gemakkelijker zijn mocht er in de topictitel een aanduiding worden gegeven vanwaar de user in kwestie komt? Het moet geen volledig adres zijn, enkel België/Nederland.

Kun je natuurlijk ook via het profiel zien, maar daar is het vaak niet ingevuld. Ik ben zelf ook iemand die het liefst in België zou willen ruilen, dus het zou het doorzoeken van topics een stuk aangenamer maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

Edit: Ook worden titels in het tabblad van de browser niet goed weergegeven wanneer deze speciale tekens bevatten. Bijvoorbeeld: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (2001) de é wordt daar als é weergegeven.

gaat op de lijst!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

arno74 wrote:

Enkele bugs die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen als ik met mijn mobiel (android) op de site ben (geen idee of enkele al gemeld zijn):

- pop-up menu's MENU en het persoonlijk menu: als je ze laat verschijnen en je klikt erop dan pakt moviemeter soms wat er onder ligt (ik klik bijvoorbeeld op mijn profiel, maar het is alsof ik op de banner klik die erachter zit). Gebeurt soms, niet altijd.

- als je een of meerdere films in nieuwe vensters opent kun je 50% van de keren in het nieuwe venster er niet doorheen scrollen (ik moet dan via menu naar volledige site, en dan kan het wel, in de volledige site).

- bij het plaatsen van langere reacties (groter dan het venster) kan ik tijdens het typen niet goed door het reactievenster scrollen, als ik eenmaal naar boven in het reactievenster scroll kom ik nooit meer beneden waar ik aan het typen was (onderste regel(s) blijven buiten beeld).

- de informatie over een regisseur (Regisseur->Informatie) wordt in dezelfde lettergrootte als een titel weergegeven (koeienletters).

Welke browser / Android versie is dat? kan dit allemaal niet nabootsen. Dat scrollen in lange tekstvelden, gaat dat op andere sites wel goed?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Is het mogelijk om in de mobiele versie wanneer je op het vergrootglas klikt de cursor meteen in het tekstvak te zetten. Nu moet je eerst op het vergrootglas klikken en vervolgens nog een keer in het tekstvak voor je een zoekopdracht in kunt geven.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nee dat is technisch helaas niet mogelijk, dat staan browsers op telefoons niet toe

• 10970 messages
  • 2790 votes

Oke, jammer

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975 wrote:

Jordy wrote:

gaat op de lijst!

Dit is ook het geval bij privéberichten (weergave in tab).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Jordy wrote:

Welke browser / Android versie is dat? kan dit allemaal niet nabootsen. Dat scrollen in lange tekstvelden, gaat dat op andere sites wel goed?

Android 2.3.6.

Met de vorige mobiele layout van MM had ik deze problemen niet, en ik heb ze ook niet met andere sites op mijn mobiel. Alleen met de nieuwe mobiele MM site.

Het niet kunnen scrollen door de film kan misschien met de advertentiebanner te maken hebben? Dat het niet goed geladen wordt en blijft hangen? Tijdens het laden kan ik wel scrollen maar zodra het laden van de pagina stopt wordt de bovenkant getoond en kan ik niet meer scrollen (in 50% van de gevallen). Het gebeurt als ik uit bijvoorbeeld Updates diverse films in nieuwe vensters open. En het gebeurt alleen met de film-pagina's, door forumonderwerpen kan ik altijd prima scrollen. Aan de verbindingssnelheid ligt het ook niet (het gebeurt net zo vaak als ik op een snelle als op een trage verbinding zit). Als ik op deze manier films open dan laadt de advertentiebanner op die geopende filmpagina ook vaak (meestal) niet.

Van de recente updates die er nu staan kan ik, als ik ze zo open, alleen door The Hunger Games (2012) niet scrollen, en de anderen werken wel goed...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ben bang dat ik oude versies van Android niet volledig kan/ga ondersteunen, sorry. Op je volgende telefoon werkt het goed.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

ok, dan zal het daar wel aan liggen.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

á en è en dergelijke letters worden in de statusbalk van Firefox niet meer correct weergegeven, maar als symboolcode.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zie paar berichten terug

• 10970 messages
  • 2790 votes

In de lijst met landen staat Zuid-Soedan er dubbel in.

http://imageshack.com/a/img89/2481/h7nk.jpg

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Daar op doorgaande, Taiwan staat in de lijst, maar Nederland erkent dat land toch helemaal niet? Zou MoMe dat niet moeten volgen, of?

Cole-

• 92 messages
  • 1077 votes

Ik mis heel erg de zoekoptie om films te zoeken op basis van jaar, genre, land, sterren en duur. Als ik bijvoorbeeld wil weten of er een oorlogsfilm in 2013 is uitgekomen met meer dan 3 sterren dan kan ik dat nu nergens meer zo'n lijst krijgen. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dubbele Zuid Soedan zal ik verwijderen, of Taiwan ooit een land is geweest volgens "onze" definitie, daar heb ik even geen antwoord op

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Cole- wrote:

Ik mis heel erg de zoekoptie om films te zoeken op basis van jaar, genre, land, sterren en duur. Als ik bijvoorbeeld wil weten of er een oorlogsfilm in 2013 is uitgekomen met meer dan 3 sterren dan kan ik dat nu nergens meer zo'n lijst krijgen. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Die mogelijkheid vind je onder zoekresultaten. Ook direct bereikbaar door op het vergrootglasicoontje te drukken, bovenin

Cole-

• 92 messages
  • 1077 votes

Jordy wrote:

(quote)

Die mogelijkheid vind je onder zoekresultaten. Ook direct bereikbaar door op het vergrootglasicoontje te drukken, bovenin

Ah! dankjewel, ik zat heel erg te zoeken naar 'films zoeken' in het menu.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

daar is geen ruimte meer voor

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Verdorie, moet ik mn toplijst Zuid-Soedan films weer updaten.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

mjk87 wrote:

Daar op doorgaande, Taiwan staat in de lijst, maar Nederland erkent dat land toch helemaal niet? Zou MoMe dat niet moeten volgen, of?

Uh, mag Taiwan aub gewoon blijven staan? Dank u.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.