• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.010 actors
  • 9.371.602 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Jordy wrote:

Vraagje, zou het een verbetering zijn als de film/regisseur/forum-updates op 1 pagina stonden, ipv op 3 losse pagina's?

Onnodige vervuiling (ik heb bijv geen interesse in filmupdates; enkel regie + forum).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tonke wrote:

Ik vind het persoonlijk wel mooi zo. Bij regisseurs heb ik bijvoorbeeld niks staan dus dat zou alleen maar in de weg staan als het allemaal op één pagina staat..

Ik bedoel voor de duidelijkheid 1 overzicht, met daarin chronologisch alle discussies op de site

- nieuw bericht van jordy bij pulp fiction (12:14)

- nieuw bericht van kappeuter bij steven spielberg (12:11)

- nieuw bericht van jordy in het opmerkingen topic (12:09)

- nieuw bericht van kappeuter bij uwe boll (12:08)

etc

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zou het bv. op Facebook raar vinden als ik 3 aparte news feeds had, 1 voor m'n vrienden, 1 voor pages die ik volg, en 1 voor de groepen waar ik in zit. Ben blij dat ik daar "bij kan lezen" door gewoon 1 pagina te bekijken.

Het zou ook alleen voor Mijn Updates kunnen gelden ipv voor de site updates.

Maar goed, proefballonnetje

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Jordy: Bedoel je de gewone updates of mijn updates? Of beiden? Dat is me niet helemaal duidelijk namelijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het idee zou (potentieel) waarschijnlijk beter passen bij Mijn Updates dan bij de site updates.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

In dat geval vind ik het - ondanks dat ik helemaal gewend ben aan de scheiding - nog het overwegen waard. De scheiding bij een van de twee houden lijkt me sowieso gewenst en films/topics e.d. staan over het algemeen in mijn updates omdat ik ze wel wil bekijken. Dan is alles op dezelfde pagina nog niet eens zo gek. Al vrees ik dat wanneer je veel updates hebt de overzichtelijkheid/scanbaarheid er wel een beetje uit gaat.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je zou deze nieuwe opzet optioneel / instelbaar kunnen maken voor Mijn Updates.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Of de oude opzet optioneel nou ja er staan nog genoeg dingen op de lijst met hogere prioriteit voorlopig

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Vraagje, zou het een verbetering zijn als de film/regisseur/forum-updates op 1 pagina stonden, ipv op 3 losse pagina's?

kappeuter wrote:

Dat zou ik persoonlijk een slecht idee vinden. Dan verdwijnt het overzicht en wordt het een rommeltje. Ik klik heel gericht op die knoppen met verschillende intentie.

starbright boy wrote:

Wat mij betreft absoluut niet.

Legan wrote:

Onnodige vervuiling (ik heb bijv geen interesse in filmupdates; enkel regie + forum).

Dit dus!

N811

• 1459 messages
  • 913 votes

ik moet erg wennen aan de nieuwe look van de site. Ik vond de vorige juist zo prettig omdat deze zo simpel was. ik vind dit erg druk. Misschien veranderd mijn mening in de loop van tijd. Het doet me ook erg denken aan anderen soort sites en ik vond het vorige juist zo lekker simpel. Maar miss moet het met de tijd mee

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ik zie bij veel films in het zoekvenster geen spatie tussen ''geregisseerd door'' en de naam van de regisseur.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst!

Dennissssss

• 413 messages
  • 2727 votes

N811 wrote:

ik moet erg wennen aan de nieuwe look van de site. Ik vond de vorige juist zo prettig omdat deze zo simpel was. ik vind dit erg druk. Misschien veranderd mijn mening in de loop van tijd. Het doet me ook erg denken aan anderen soort sites en ik vond het vorige juist zo lekker simpel. Maar miss moet het met de tijd mee

Ik sluit me hier volledig bij aan. Doe mij de oude site maar terug!

Als je zelf zou kunnen kiezen voor de oude layout, dat zou echt top zijn! Ik hoop dat deze optie in de toekomst komt.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Die optie zal er wel niet komen. Het idee wat bij musicmeter werd geopperd, een mobiele versie en een "computerversie" ......van het nieuwe design zou beter zijn geweest. Uitgaande van de reacties zijn de verschillen nu te groot.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er is een losse mobiele versie en een computerversie.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Wat bedoelen ze daar dan?

Edit: Ik lees op 18 jan 2014 wordt geschreven ze willen de oude (voor computers) en de nieuwe naast elkaar handhaven.

Nee, dat gaat niet.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Het gebeurt regelmatig dat als ik met mijn tablet (android) een reactie quote of dat de site dan blijft steken.

Na lang wachten komt hij vervolgens op een 'nieuw bericht' pagina terecht. De reactie is dan ook niet geplaatst in het betreffende topic.

Enig idee wat hier fout gaat?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

En ik blijf toch wisselend houden dat een film die aan 'mijn updates' is toegevoegd daar direct weer uit verdwijnt. Hebben meer mensen dat?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Beide problemen komen mij iig niet bekend voor

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Als ik het een paar keer herhaal dan is het op een gegeven moment weer goed. Maar dan moet ik zo'n film dus een stuk of vier keer aan mijn updates toevoegen. Ik gebruik IE. Cookies verwijderen helpt alvast niet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik had dat pas ook. Dan stond het forumtopic aangevinkt, maar in Mijn Updates kwam het niet terecht.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wanneer ik bij een user zijn recente films bekijk werkt de mouse-over functie niet. Bij de top 10 werkt het wel.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

jarno1975 wrote:

Wanneer ik bij een user zijn recente films bekijk werkt de mouse-over functie niet. Bij de top 10 werkt het wel.

Dit heb ik sinds gisteren ook, hetzelfde geldt voor de Filmlog.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, zal ik naar kijken

Draconian

• 243 messages
  • 1394 votes

Ik kan er niet aan wennen. Moet ook veels te veel scrollen omdat alles zo groot is. Ik trek nu meer naar filmtotaal.nl waar alles nog wel klein is.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kwam dit net tegen.

Staat: door onbekend

The Book of Life (2014)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Uhm dat is raar dan, laatst ingelogd in 2009, de film is net goedgekeurd

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal daar vanavond naar kijken, het lijkt er op dat deze gegevens sinds gisterenavond (soms) verloren gaan bij correcties en/of toevoegingen, wellicht alleen bij correcties door crewleden

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Book of Life heb ik toegevoegd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.