- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Is er eigenlijk een reden dat bij een link naar een andere Meter-site de betreffende site niet (meer) tussen haakjes staat? Bij de andere sites staat Moviemeter namelijk nog wel tussen haakjes.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Twee bugs die al een tijdje spelen maar volgens mij nog niet genoemd zijn (i.i.g. niet in het overzicht bekende bugs):
mobiel (android) - bij een film op "mijn films" drukken -> Scrollen in mijn films is niet mogelijk/werkt niet. Daardoor kan ik niet bij al mijn submaps komen.
Daarom ben ik submaps gaan verwijderen en kwam ik op de volgende bug:
gewone site (chrome) - mijn films -> submaps verwijderen kan maar eenmaal. 1 submap verwijderen is ok, maar daarna een tweede map verwijderen lukt niet meer. Lukt alleen als ik de pagina eerst refresh. Moet telkens 1 map verwijderen, dan pagina refreshen, dan weer een andere map verwijderen, weer refreshen, etc.
bedankt, gaat allebei op de lijst (scrollen door die mappen in android, en het verwijderen van meerdere mappen)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is er eigenlijk een reden dat bij een link naar een andere Meter-site de betreffende site niet (meer) tussen haakjes staat? Bij de andere sites staat Moviemeter namelijk nog wel tussen haakjes.
nee dat is een bugje, zal ik naar kijken, bedankt
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik maak hierbij bekend dat Barfly heeft besloten zijn crewfunctie neer te leggen.
Zijn interesses zijn de laatste tijd flink verschoven, waardoor hij minder aan film en MovieMeter toekwam.
Ik wil Hans hierbij bedanken voor de prettige samenwerking, zijn jarenlange inzet en al het goede werk!
Veel plezier op MM als gebruiker!
We zullen binnen een maand een nieuw crewlid aanstellen. Dit heeft voor ons de hoogste prioriteit.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Hans, bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt Hans! en veel succes aan de crew met de zoektocht naar een vervanger 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Bedankt voor je inzet Hans 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Erg jammer. Hartelijk dank Barfly, voor je vele inzet, energie en tijd die je in MovieMeter, en in de vele (soms erbarmelijk slechte) toevoegingen hebt gestoken!! 
Veel plezier en succes met wat je gaat doen, het ga je goed. En ik hoop dat je nog wel op MM blijft...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Bedankt! En hopelijk toch nog veel plezier op de site. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja jammer zeg. (Veel oldies toegevoegd). Bedankt en veel plezier verder op MM.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bedankt voor de fijne samenwerking Hans!
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Allemaal bedankt voor de leuke tijd die ik heb gehad als toevoegert.
Het was mooi een bijdrage te kunnen leveren.
Speciale dank naar mijn fijne collega's. Het was een genoegen met jullie samen te werken.
Ik ga jullie allemaal nog zien en lezen... ben hier nog niet weg.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Hans je bent geweldig. Heel erg veel dank voor je inzet! Het was fijn samenwerken. Het ga je goed.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als ik op updates klik, dan wil ik naar mijn updates maar dat lukt niet. nu krijg ik de algemene dus alles ook die ik niet in mijn updates heb staan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Was er niet pas een discussie over vml. Sovjet republieken en de vermelding ervan bij de productielanden? Weet niet meer zeker wat de lijn was (alleen Sovjet Unie, toch??) Hier is nog eentje: 'Hukkunud Alpinisti' Hotell (1979)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Ja, dat moet alleen Sovjet Unie zijn, Estland betond toen nog niet als onafhankelijk land. Er zitten nog veel zulke fouten op de site, waarschijnlijk doordat IMDB vanwege een misplaatst soort neonationalisme van dit soort nieuwe landen dit (tijdelijk) heeft veranderd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
OK, dan zal ik volgende keer gewoon correcties indienen. Wat is ook weer de grens 1991/1992 ongeveer? Of was het bij die Baltische staten eerder?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
OK, dan zal ik volgende keer gewoon correcties indienen. Wat is ook weer de grens 1991/1992 ongeveer? Of was het bij die Baltische staten eerder?
December 1922 t/m december 1991.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Het beste is via Wikipedia of andere sites de onafhankelijkheidsdata per land te checken. Meestal is het 1991 ja. (edit: ah, Jarno was me al voor)
Toch zou een vermelding van een autonome republiek wel handig zijn om aan te geven waar de film vandaan komt. Zo lang je maar zowel de sovjet-unie als de autonome republiek vermeldt.
Spijt van dat ik er toen over begonnen ben 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Sinds het nieuwe design heb ik geregeld het 'probleem' dat ik niet op de menu balk bovenin en in de zoekbalk kan klikken (de muis blijft een muis en wordt geen cursor of handje). Wanneer ik de scrollbalk rechts in beeld even een klein stukje omhoog en omlaag doe kan ik overal weer op klikken. Is dit bij meerdere mensen voorgekomen of ligt dit aan mijn browser of iets dergelijks? Ik gebruik Chrome.
Movieborst
-
- 24 messages
- 295 votes
Hoe kan ik bij de afdeling "toplijsten" de beste actie films van 2013 tevoorschijn toveren? Maw twee zoekcriteria tegelijk selecteren.....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat kan via de uitgebreide zoekfunctie.
Klik op de loep rechtsboven.
Selecteer vervolgens 'Zoeken op overige gegevens'.
Movieborst
-
- 24 messages
- 295 votes
En zo kan je nog meer gerichter zoeken.............. 
Kappeuter, je heeft zojuist weer een leven een stuk dragelijker gemaakt. DANK!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vraagje, zou het een verbetering zijn als de film/regisseur/forum-updates op 1 pagina stonden, ipv op 3 losse pagina's?
Tonke
-
- 134 messages
- 1982 votes
Ik vind het persoonlijk wel mooi zo. Bij regisseurs heb ik bijvoorbeeld niks staan dus dat zou alleen maar in de weg staan als het allemaal op één pagina staat..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat zou ik persoonlijk een slecht idee vinden. Dan verdwijnt het overzicht en wordt het een rommeltje. Ik klik heel gericht op die knoppen met verschillende intentie.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Vraagje, zou het een verbetering zijn als de film/regisseur/forum-updates op 1 pagina stonden, ipv op 3 losse pagina's?
Wat mij betreft absoluut niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.