• 178.048 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.727 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Op de mobiele site gaat het plaatsen van langere berichten moeizaam. Wanneer je bijvoorbeeld halverwege je tekst een fout aanpast (en het betreffende woord selecteert) is het onmogelijk om terug te komen bij het einde van de tekst om verder te typen. Het gaat om langere teksten (waarbij de tekst dus langer is dan het zichtbare blok).

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Het gebruik begint te wennen, maar dat grote witte vlak helaas niet,

Te koud qua gevoelswaarde.

(En de smiley's zijn veel minder leuk dan de oude)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mister blonde wrote:

Op de mobiele site gaat het plaatsen van langere berichten moeizaam. Wanneer je bijvoorbeeld halverwege je tekst een fout aanpast (en het betreffende woord selecteert) is het onmogelijk om terug te komen bij het einde van de tekst om verder te typen. Het gaat om langere teksten (waarbij de tekst dus langer is dan het zichtbare blok).

op andere sites gaat dat wel goed?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ghostman wrote:

Huh dat is raar ?! Nu is het wel toegankelijk voor mij . Ik wilde vanmiddag in het Tarantino-topic lezen , maar ik moest inloggen .

Maar toch bedankt voor je snelle reactie !

gisteren opgelost inderdaad, behalve dan wat Apollinisch meldt, dat gaat op de lijst, bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

madmax1 wrote:

Geen echt probleem want dat was ook voorheen met de site.

Als je een privé bericht verstuurd en je wil corrigeren ,met verwijder bericht komt het toch bij desbetreffende aan.

Haha ja dat is met e-mails toch ook eenmaal verstuurd, verwijder je ze alleen van je eigen computer, niet bij de ontvanger.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

[quote]Jordy wrote:

(quote)

Geen idee, voorheen hier in elk geval wel. Het heeft dus te maken met het bewegen in de tekst in het tekstblok, daar gaat iets niet helemaal goed. Mij maakt het niet uit, post toch zelden via de mobiele site lange berichten. Dacht dat het iets zou zijn dat je misschien wilde weten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Denk eerlijk gezegd iets is dat je op andere sites ook tegen zou komen, zou eerlijk gezegd niet weten wat ik er aan kan doen. Maar toch bedankt.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Bij de film Yolki 2 klopt het het één en ander niet m.b.t. de regisseurs. Er staan er vier vermeld, maar IMDb meldt er zes, ook nog eens enkele compleet andere dan op MM genoemd worden:

Yolki 2 Fullcredits

Bij de film Tempo kloppen zowel het jaar als ook de regisseur niet. Hier zijn twee films door elkaar gehaald.

De IMDb-code leidt naar Tempo (1998) van regisseur Laurits Munch-Petersen (die niet op MM staat).

Dat moet zijn deze film:

Tempo (1996)

Ik denk dat de Crew beide gevallen maar even moet uitzoeken...

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Wat betreft Yolki 2: Deze is vandaag toegevoegd en bronnen bleken elkaar nogal tegen te spreken. Daarom is er voor gekozen om de regisseurs van de filmsite kinopoisk.ru (afkomstig uit het productieland, Rusland) aan te houden.

Voor Tempo geldt inderdaad dat het jaartal en de IMDb-code niet overeenkomen met de overige informatie. Heb deze nu aangepast. De film uit 1998 staat dus nog niet op de site.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bij deze film lijkt ook iets niet te kloppen betreffende de regisseur(s) Dzma (2014)

Op MM staan Téona Mghvdeladze en Thierry Grenade op imdb wordt gesproken over Téona Grenade.

Of heeft imdb het hier mis?

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

@jarno1975

Durf het zo niet te zeggen maar wellicht zijn hier inderdaad hele goede redenen voor en heeft IMDb het niet helemaal bij het juiste eind.

Edit: Ik zie dat de informatie/gegevens zijn overgenomen van de site van het IFFR waar de film morgen te zien is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

DonOswaldo wrote:

Verborgen functionaliteiten - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Deze drie kloppen niet:

- Via deze link kun je zien op welke films het meest gestemd is

- Hier kun je de oude FAQ nog eens bekijken.

- De Top 250 van films met de meeste stemmen vind je hier.

Eerste en laatste verwijzen door naar de gebruikerstoplijst voor stemmen en de tweede verwijst naar een lege pagina.

Die functionaliteiten zijn helaas komen te vervallen en de oude FAQ is verloren gegaan.

We zullen de Wiki daarom gaan aanpassen en de links weghalen.

Dankjewel voor het melden!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

@LuukRamaker Oke, dat lijkt me dan een betrouwbaardere bron als imdb.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Kan er bij Corrigeren niet de mogelijkheid komen om een link toe te voegen naar de corresponderende pagina op BoekMeter en vice verca?

Anders graag A Death in the Family - James Agee (1957) - BoekMeter.nl en All the Way Home (1963) naar elkaar laten linken (http://en.wikipedia.org/wiki/A_Death_in_the_Family#Adaptations).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dat kan via een privebericht naar neo, bedankt alvast

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Misschien ben ik een beetje kippig of ligt het aan het nieuwe design, maar waar kan ik ergens de functie vinden om te zoeken naar een film in "mijn stemmen"?

Ik bedoel dat je het land, speelduur, "toon films waar alleen ik op heb gestemd", jaartal etc.. kan vinden (net zoals in het oude design)

Want ik ben namelijk een titel van een film kwijt, die graag weer eens wil zien. Zonder gebruik te maken van het topic: "ik zoek een filmtitel"

B.v.d

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

In de zoekbalk met vergrootglas. Daarin kun je nu alles vinden.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Oké! door het vergrootglas tekentje zelf aan te klikken dus

Thanks!

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ik wil een film toevoegen, maar kan de knop om een film toe te voegen nergens vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een link te geven?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Goodfella_90 wrote:

Ik wil een film toevoegen, maar kan de knop om een film toe te voegen nergens vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een link te geven?

Ga met je muis op je avatar staan (rechtsboven) en klik vervolgens op "Film toevoegen"...

Ik wist het eerst ook niet!

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Top, bedankt!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

No problem!

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Gistermiddag de dvd-box 'Catweazle' gekocht, maar deze kan ik dus omdat het een televisieserie is niet toevoegen aan de Mijn Films/Films In Bezit-lijsten. Ik vind dat toch jammer want zo is het overzicht van mijn dvd-collectie niet compleet. Kan wel in een aparte submap maar die telt het aantal series/dvd's weer niet op.

Is het niet mogelijk dat je de titels van je dvd-boxen/televisieseries/concert-dvd's.. gewoon kan intypen en dat deze dan toegevoegd worden als films?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Het lukt me vandaag niet om films toe te voegen aan 'mijn updates'. Het vinkje verschijnt wel, maar als ik dan naar de lijst van updates kijk staat de film er niet bij, en terug op de filmpagina is het vinkje ook weer weg. Heb cookies al verwijderd maar dat helpt niet.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ik weet niet of het ooit al geopperd is, maar zou het niet handig zijn dat als bij een film toevoegen een plaatje niet voldoet, bijv. door de hoogte, dat je naast een nieuwe afbeelding uploaden ook nog het 'opmerkingen voor de crew' gedeelte kan aanpassen. Heb het zelf meermaals gehad dat ik even niet oplette en dat het na het automatisch resizen niet hoog genoeg bleek. Soms moet ik dan op zoek naar een andere afbeelding (van een andere bron), maar moet de toevoeging dan helemaal opnieuw doen om de nieuwe bron te vermelden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

DonOswaldo wrote:

Ik weet niet of het ooit al geopperd is, maar zou het niet handig zijn dat als bij een film toevoegen een plaatje niet voldoet, bijv. door de hoogte, dat je naast een nieuwe afbeelding uploaden ook nog het 'opmerkingen voor de crew' gedeelte kan aanpassen. Heb het zelf meermaals gehad dat ik even niet oplette en dat het na het automatisch resizen niet hoog genoeg bleek. Soms moet ik dan op zoek naar een andere afbeelding (van een andere bron), maar moet de toevoeging dan helemaal opnieuw doen om de nieuwe bron te vermelden.

Ja dat heb ik ook vaak gehad, en dat is heel erg vervelend. Ik heb toen apart een bericht gedaan naar Crew, maar ja die hebben het ook druk.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

eRCee wrote:

Het lukt me vandaag niet om films toe te voegen aan 'mijn updates'. Het vinkje verschijnt wel, maar als ik dan naar de lijst van updates kijk staat de film er niet bij, en terug op de filmpagina is het vinkje ook weer weg. Heb cookies al verwijderd maar dat helpt niet.

H'm, inmiddels lukt het wel weer.

3525chrisd

• 73 messages
  • 3926 votes

In Overigen > Algemeen > Hoe kan ik een film zoeken en hierop stem:

Hoe kan ik een film zoeken en hierop stemmen (zoals vroeger)???

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Welke browser gebruik je?

Waarschijnlijk heb je een verouderde browser. Installeer de nieuwste versie, dan zou het probleemloos moeten gaan.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Twee bugs die al een tijdje spelen maar volgens mij nog niet genoemd zijn (i.i.g. niet in het overzicht bekende bugs):

mobiel (android) - bij een film op "mijn films" drukken -> Scrollen in mijn films is niet mogelijk/werkt niet. Daardoor kan ik niet bij al mijn submaps komen.

Daarom ben ik submaps gaan verwijderen en kwam ik op de volgende bug:

gewone site (chrome) - mijn films -> submaps verwijderen kan maar eenmaal. 1 submap verwijderen is ok, maar daarna een tweede map verwijderen lukt niet meer. Lukt alleen als ik de pagina eerst refresh. Moet telkens 1 map verwijderen, dan pagina refreshen, dan weer een andere map verwijderen, weer refreshen, etc.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.