- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Is er eigenlijk een mogelijkheid om bij het openen van een topic uit je persoonlijke updates ineens op het eerste nieuwe (ongelezen dus) bericht te verschijnen na je vorige bezoek? Je kan het wel aanpassen door naar de laatste pagina te gaan en je merkt wel aan het gele icoontje wat de ongelezen berichten zijn, maar het is soms even zoeken. Niet dat dit zo overkomelijk is, maar het zou wel handig zijn.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > nieuw design (januari 2014)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > nieuw design (januari 2014)
schopenhauer
-
- 67 messages
- 5138 votes
Help, help, help. Waarom doen jullie dit? Als ik op een filmtitel ga staan verschijnt er geen info, als ik naar de zoekbalk ga ook niet, als ik op zoeken druk krijg ik een wit scherm, ik vind niet waar ik moet stemmen, ik vind mijn eigen overzichtspagina niet, ... Waarom willen sites die goed zijn altijd vanalles nodeloos veranderen en minder overzichtelijk maken?
Ik ben al negen jaar een grote fan en wil dat ook blijven, maar dan moet ik wel mijn eigen gegevens terugvinden en kunnen stemmen! Hopelijk lukt dit. Het zal vast aan mij liggen of mijn pc maar de site werkt niet, ik vind niks terug en kan niks zoeken. Help!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Waarschijnlijk heeft dit te maken met een verouderde browser. Welke browser gebruik je (+versie)?
schopenhauer
-
- 67 messages
- 5138 votes
Weet ik eigenlijk niet, een ouwe versie van internet explorer, maar het kwam tot nu toe niet voor dat sites er niet door werken, dus dat vind ik erg spijtig, want ik vind die nog altijd het gemakkelijkst. Heb het eens getest met google chrome en dan werkt alles inderdaad wél. Bedankt om dat even uit te klaren dus.
Maar toch spijtig dat ik nu speciaal chrome moet openen om op moviemeter te kunnen, en ik vind ook alles veel te klinisch wit, niet zo lelijk als facebook, maar toch, ik mis de kleurtjes. Maarja, als de rest er tevreden mee is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Graag gedaan!
Besef wel dat oudere versies van browsers zo lek als een mandje zijn.
Je loopt dan een groot beveiligingsrisico.
IE updaten zou ik dus wel aanraden.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
een ouwe versie van internet explorer
http://www.sxc.hu/assets/183043/1830429666/old-telephone-1146283-m.jpg
Nuff said
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
De lijst met de flop 100 is nog gewoon te raadplegen, maar wat me opvalt is dat de notering niet meer bij de film zelf staat.
Zo heb je b.v. een film uit de top 250 waarbij wordt aangegeven dat hij op een bepaalde plek genoteerd staat.
Bij de flop 100 moet je de hele lijst erbij nemen om te kunnen zien op welke plek deze staat.
Gr. Kevin
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat is al een tijd zo. In statistieken kan je nog wel zien dat hij in de floplijst staat.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Edit: die werkt inderdaad niet. Mijn films wel, klopt.
schopenhauer
-
- 67 messages
- 5138 votes
Zo'n coole telefoon zou ik nog wel willen hoor Stephan, en je krijgt er sowieso geen virus op.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Is het misschien niet een handig idee om aan te geven in het forum en op profiel hoeveel post die gene heeft gemaakt in het forum?
Dus een post counter maar dan forum versie die je alleen ziet als je iets reageert op het forum en als je op die gene;s profiel kijkt?
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Wanneer een film een alternatieve titel bezit, wordt dit onder de hoofdtitel vermeld (in je Mijn Updates lijst). De link 'laatste bericht' wordt dan een stuk naar rechts geschoven. Is het misschien niet beter om de alternatieve titel naast, dus achter, de hoofdtitel te plaatsen, zodat die link 'laatste bericht' er gewoon keurig onder kan staan?
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Hier gaat iets niet goed met de poster: Bad Day on the Block (1997)
Volgens mij is die 300px, maar hij staat wel nog in de lijst (250 films zonder poster).
Daarnaast is er wel erg veel grijze ruimte boven en onder de poster.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wanneer een film een alternatieve titel bezit, wordt dit onder de hoofdtitel vermeld (in je Mijn Updates lijst). De link 'laatste bericht' wordt dan een stuk naar rechts geschoven. Is het misschien niet beter om de alternatieve titel naast, dus achter, de hoofdtitel te plaatsen, zodat die link 'laatste bericht' er gewoon keurig onder kan staan?
BBarbie
-
- 12893 messages
- 7675 votes
Ik mis de oude zoekfunctie waarbij je land, genre, periode en aantal stemmen met elkaar kon combineren. (Of ik kan 'm niet vinden)
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik mis de oude zoekfunctie waarbij je land, genre, periode en aantal stemmen met elkaar kon combineren. (Of ik kan 'm niet vinden)
Op de vergrootglas klikken in het zoekveld.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Verborgen functionaliteiten - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Deze drie kloppen niet:
- Via deze link kun je zien op welke films het meest gestemd is
- Hier kun je de oude FAQ nog eens bekijken.
- De Top 250 van films met de meeste stemmen vind je hier.
Eerste en laatste verwijzen door naar de gebruikerstoplijst voor stemmen en de tweede verwijst naar een lege pagina.
Misschien overigens een idee om de gebruikerstoplijst voor berichten op te nemen in die page nu met het nieuwe design?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik moet toegeven dat ik ze ook niet zo mooi vind, alleen deze 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Geen echt probleem want dat was ook voorheen met de site.
Als je een privé bericht verstuurd en je wil corrigeren ,met verwijder bericht komt het toch bij desbetreffende aan.
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Is het regisseurs-forum afgeschermd voor niet-leden ? En waarom als dit het geval is ?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dit bedoel je? Is gewoon voor iedereen toegankelijk.
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Huh dat is raar ?! Nu is het wel toegankelijk voor mij . Ik wilde vanmiddag in het Tarantino-topic lezen , maar ik moest inloggen .
Maar toch bedankt voor je snelle reactie !
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bij mij gaat er daar trouwens wel iets anders fout: de mogelijkheid om naar een andere pagina te gaan ontbreekt:
Ingelogd:
http://i.imgur.com/6NUF9eA.png
Uitgelogd:
http://i.imgur.com/rFmoByT.png
Ook een beetje raar dat je zonder ingelogd te zijn een topic aan Mijn Updates kan toevoegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.