• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.077 actors
  • 9.372.303 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

sporthaas

• 123 messages
  • 580 votes

In De Site > Algemeen > Zoekfunctie?:

Waar is de zoekfunctie heen?

Als ik op zoeken klik krijg ik nergens een zoekregel.

Ie, Chrome, beide getest.

Heb echt maar twee bier op.. wie o wie?

Dank

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Lijkt erop dat er iets mis is met de site (ik heb geen bier op ). Behalve dat de zoek functie niet meer zichtbaar is, kun je ook geen stemmen meer geven.

Zal wel spoedig worden opgelost.

Rickmans

• 113 messages
  • 1275 votes

Oke... Dat was dus ook mijn vraag... Ligt het i.i.g. niet aan mijn pc!!! Fijne avond allen...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vreemd, gaat het nu nog steeds fout?

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Het lijkt nu verholpen

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

Ook bij mij zo'n Mijn Updates probleem. Wilde From Dusk to Dawn toevoegen, maar bij refresh was het vinkje weg. Het lukte pas na hem aangevinkt te hebben, vervolgens af te vinken, en weer aan te vinken. Na een refresh bleef toen het vinkje wel staan.

Ik gebruik overigens ook het nieuwe design, browser is Firefox.

pour moi

• 10 messages
  • 528 votes

Iets wat ik me al langer afvroeg, maar nu het nieuwe design concreet is ik me geroepen voel er iets over te zeggen; waarom bij de overige toplijst(en) niet meerdere zoekfunctionaliteiten gecombineerd kunnen worden. Bijv. Horror [genre] uit de jaren '80 [decennium] of Japanse [land] komedies [genre].

Hierdoor krijg je veel interessanter lijsten, die op de huidige manier nauwelijks veranderen (er komt een keer nieuwe film bij, een ander verdwijnt). Ik heb vaak dat ik meer van een bepaalde type film wil zien, maar de resultaten in de toplijsten ken je allemaal al. Vaak de films bekend bij het grote publiek. Persoonlijk, een groot gemis en altijd gedacht, dat zoiets niet heel moeilijk aan te passen is.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Ik blijf het jammer vinden dat de focus niet automatisch op het zoekveld staat en je die dus altijd eerst moet aanklikken. Verder even wennen aan de nieuwe layout maar dat gaat helemaal goed komen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Vergeten te zeggen: niets aan te merken op de nieuwe lay-out. Even wennen natuurlijk, maar prima!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Weet niet of het een veel voorkomend ding bij FireFox is, maar bij sommige sites zorgt de optie: "pagina toestaan eigen lettertype te kiezen" voor spagetti en daarom zet ik het standaard uit. Daarmee ziet de layout per site er dus anders uit.

Geen idee of je daar rekening mee moet houden maar hieronder het verschil.

http://imgbox.com/adiSnqbk

http://imgbox.com/acjCvql3

PS.

Als ik een grote uitzondering ben hoor ik graag de oplossing voor dit probleem

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik kende die optie niet. Als je de site niet toestaat eigen lettertypes te gebruiken, valt 'ie terug op andere lettertypes en kan de opmaak inderdaad verpest worden. Ik zou niet zo goed weten wat ik daar aan kan doen helaas

raizeredge

• 114 messages
  • 0 votes

Hoe maak ik mijn films zichtbaar voor anderen ?

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Klik op mapopties (het potlood aan de rechterkant); klik vervolgens op "bewerken"; en vink ten slotte het vakje aan "de inhoud van deze map is openbaar...".

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Zijn er nog mensen die eerst de oude lay-out zien als ze MM aanzetten en pas de nieuwe zien als je op iets geklikt ?

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ja, heb ik ook.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja, ik ook.

dimi303

• 3418 messages
  • 3664 votes

Yep, hier is dit ook zo.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Hier ook... Cache? Cookies?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Er is al aangegeven dat dit niet aan kooien of koekjes ligt, maar dat dit na de definitieve overgang op vrijdag as. niet meer voor zal komen.

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

In tegenstelling tot de films heeft het hoveren over de gebruikersnaam in de update lijsten geen zin. Dit geldt in ieder geval bij Google Chrome.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, gaat op de lijst

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

Het miniatuurtje van mijn nr. 1 in de top 10 is weg. Dat vind ik wel balen.

wihu61

• 1000 messages
  • 533 votes

Wat ik mis is een optie zoals op IMDB.com: loved it - hated it. Zodat je naast allerlei positieve meningen (bijv. Shawshank redemption) ook eens een paar negatieve kunt lezen zonder je suf te zoeken/scrollen (en omgekeerd natuurlijk).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Daar hebben we het al een paar keer over gehad. De laatste keer De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Wel kun je de meningen raadplegen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Na een paar dagen erg tevreden over de nieuwe layout maar ik heb dan toch nog een opmerking...

Ik vind bij de films de ster aan/uit als persoonlijke mening verwarrend omdat het lijkt als mensen die een mening hebben gegeven maar geen stem, ze de film 1 ster gegeven hebben. k weet het, er staat geen 1,0 achter, maar toch. De ster geel/grijs is toch teveel als stem-meter in het collectieve brein gegrift.

zxstyle

• 274 messages
  • 499 votes

ik mis de geavanceerde zoekoptie, om bijv. de hoogst gewaardeerde komedie's te zien na 2001 met min. 300 stemmen. Of heb ik daar overheen gekeken?

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

zxstyle wrote:

ik mis de geavanceerde zoekoptie, om bijv. de hoogst gewaardeerde komedie's te zien na 2001 met min. 300 stemmen. Of heb ik daar overheen gekeken?

Op het vergrootglas klikken in de zoekbalk, ik kwam er bij toeval achter

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Grappig, vroeg ik gisteren ook al. Wie volgt.

zxstyle

• 274 messages
  • 499 votes

Ik probeerde dat instinctief op de ipad en daar werkte het niet, vandaar mijn vraag.

Met opera op een pc werkt het inderdaad wel, dank daarvoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.