- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Alleen lijkt het me niet zo handig om iemands quote naar een ander topic te verplaatsen (waarom zou je dat willen?), je kunt de discussie dan beter voortzetten in het topic zelf.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
.... bijvoorbeeld als je een discussie verder wilt zetten in een ander topic. Ook verplaats ik wel eens een deel van mijn (ouder) bericht naar een andere film.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mijn stemmen vandaag kwamen in drievoud op Facebook, ook al stemde ik maar 1x.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Als je op iemand's filmlog klikt valt de allerlaatste poster (onderaan) buiten het toegewezen gedeelte
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Iets kleins, dat ik me ineens afvraag - meer iets esthetisch. Waarom staat er op de profiel pagina van een user als je geen e-mail adres invult "E-mailadres: (verborgen)", en als je geen woonplaats, geboortedatum of zo in vult niets?
Is dat verplicht of een verplichte regel vanuit privacy-wetgeving om dat openbaar weer te geven dat users uit de mogelijkheid hebben gekozen om hun e-mailadres wel/niet weer te geven? Omdat je voor je e-mailadres immers toestemming moet geven via een vinkje? Het is denk 'mooier' om het anders weg te laten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt niet "geen e-mailadres invoeren", dat veld is verplicht bij registreren. Het is niet per se uit privacy wetgeving dat ik de optie tot verbergen heb ingebouwd, maar omdat ik het netjes vind om mensen die keuze te geven ivm spam enzo.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat begrijp ik, maar dat is mijn vraag niet.
Waarom kies je ervoor om dat op de profiel pagina te vermelden dat users ervoor kiezen? Er staan ook niet "Woonplaats: (niet ingevuld)."
Verder ook niet belangrijk, maar ik vroeg het me gewoon af.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het ene is wel ingevuld, maar is verborgen
het andere is niet ingevuld
Dus er is wel verschil.
Maar goed, het is ook al weer een jaar of 10 geleden dat ik die keuze heb gemaakt over hoe dat getoond wordt, dus wie weet wat er toen in m'n hoofd speelde
Vind het verder ook niet zo belangrijk inderdaad
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hier nog een titel, waar het lidwoord niet vooraan staat: 'Ang' in het Tagalog.
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Hoe kan ik nu een stem van een gebruiker zoeken bij een bepaalde film. Als ik een naam invul bij "alle stemmen" verschijnt er geen naam ?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Enter gebruiken, het vergrootglasknopje werkt inderdaad niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het zoeken naar stemmen is in het oude design uitgeschakeld, foutje gemaakt en geen zin om dat meer te herstellen voor die paar dagen
als je naar het nieuwe design overschakelt is het weer terug, nu ook met werkend vergrootglasknopje
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hier nog een titel, waar het lidwoord niet vooraan staat: 'Ang' in het Tagalog.
Yup, die staat op de lijst
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
het lijkt momenteel of ik aan mijn updates geen films kan toevoegen (of verwijderen)
neem aan dat het een tijdelijk iets is ivm de vernieuwingen, maar je weet het nooit, dus ik meld het toch even
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Viel mij ook al op! met name het verwijderen niet.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Jep. Verwijderen werkt niet. Althans ik zie daar geen knop voor.
Browser Google Chrome.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hebben we het over het oude of nieuwe design?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Sorry, het nieuwe. Ik check ook wel ff bij het oude
Edit: bij de oude versie ook.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
hebben we het over het oude of nieuwe design?
ik werk al sinds dat het kan alleen met het nieuwe design, top werk!
het is er volgens mij nog steeds, al heb ik ondertussen ook de iPad erbij gepakt en daar speelde het probleem niet. Achter mijn PC werk ik met internet explorer. zo juist geprobeert Nymphomaniac uit te vinken. en het vinkje reageert zoals het hoort, maar als ik dan bij mijn films kijkt, staat hij er nog gewoon tussen... de button werkt, de actie dus niet, nieuwe design en IE
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het gaat dus om de gele "mijn updates" knop onder de poster? het vinkje gaat wel netjes weg, maar als je naar Mijn Updates gaat dan staat de film er nog steeds tussen?
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
heb je het zo snel gefixt, nu ik het zojuist weer probeerde lukte het wel!?!
edit
... blijkbaar toch nog niet helemaal... lijkt een beetje random nu, misschien ligt het aan mijn kant... maar als Movie-Addicted het ook nog heeft... ik wacht wel even af 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
nou verwijderen is me dus één keer gelukt om 19:59 maar daarna toevoegen mislukte alweer 2 pogingen achter elkaar 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ajj, ik zie het al. Je moet naar de film zelf gaan en vervolgens deze aan of uitvinken. Sorry!!! Het is mij duidelijk!
nou weet ik ook wat beavis bedoelde met aan en/of uitvinken.
Maar goed, verder werkt dit bij mij dus prima (ook verschijnen de films in de map: "Mijn Films" ) Met Google Chrome.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
okee
misschien moeten we dat in de toekomst nog wat duidelijker maken, het verschil tussen Mijn Films en Mijn Updates
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ik gebruik mijn updates véél meer dan mijn films, vandaar dat één van mijn comments op de design ook was om die twee om te draaien
druk nog steeds regelmatig op mijn films als ik naar updates wil, maar het zal langzaam gaan wennen denk ik 
ben dus blijkbaar de enige die momenteel dit probleempje heeft, zal dan wel aan mijn kant liggen. En ik heb de iPad nog, dus een echt probleem is het niet eens
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.