- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Er loopt af en toe iets mis bij het tellen van films. Hiermee doel ik onder andere op een mapje uit "mijn films", waaruit onlangs een film is verwijderd en naar het forum is verplaatst. Zie het mapje "Documentaire" waarbij tussen haakjes staat aangegeven dat deze 7 films bevat, maar het er eigenlijk (nog) maar 6 zijn. De verwijderde film/documentairereeks waar ik op doel is The Civil War (1990) (voor het geval dat hierbij van belang is).
Hetzelfde gebeurt overigens ook met het tellertje van het aantal toevoegingen van een gebruiker wanneer ik bij een film de toevoeger wijzig (wat wegens een wat ongelukkige samenloop van omstandigheden zojuist nodig was).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee bedankt zal ik naar kijken. Komt na een tijdje altijd wel weer goed, bv. als je een film toevoegt aan de map of als de betreffende persoon een nieuwe film toevoegt. Dan worden de totalen weer opnieuw berekend.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zal later m'n PC eens opnieuw opstarten, want volgens mij liep ie net vast toen ik naar die film ging...
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Vraagje:
hier in Nederland heb je moviemeter voor de lijstjes, in de VS/Internationaal heb je IMDB. Is er eigenlijk ook een Duitse variant?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
volgens mij niet, ik neem aan je wilt stemmen op films. Hier mag je wel een recensie schrijven filmportal.de - Alles zum deutschen Film
Vraagje:
hier in Nederland heb je moviemeter voor de lijstjes, in de VS/Internationaal heb je IMDB. Is er eigenlijk ook een Duitse variant?
edit
hier:
OFDb - Die Filmdatenbank für TV, Kino, DVD, Blu-ray und Trailer
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik kan even niet terugvinden of t al eerder gezegd is, maar ik verwijder mijn cookies en ik heb mijn filmupdates niet meer. De forum-, regisseur- en gebruikersupdates wel, maar "films" niet.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De updates van films, toevoegingen en trailers zijn weg. Die van regisseurs en forum staan er nog wel.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ik heb een probleempje met mijn avatar. Als ik een bericht plaats op de filmpagina's en in forums, zie je mijn reguliere avatar. Maar zodra ik naar mijn profiel ga blijft de kerstmuts-variant zichtbaar. Als ik deze bij mijn instellingen wil aanpassen, blijkt toch dat ik de juiste (dus mijn reguliere) avatar heb geüpload. Het kan zijn dat er even tijd nodig is voor het aanpassen hiervan, maar het is volgens mij toch wel twee dagen geleden nu dat ik dat gedaan heb.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat is hoogstwaarschijnlijk je cache. Ga naar een pagina waar dat zichtbaar is en druk CTRL+F5 (Internet Explorer) of CTRL+SHIFT+R (Firefox, Chrome).
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Op Chrome heb ik er inderdaad geen last van (ook geen handeling hoeven toepassen). Alleen op Internet Explorer. Maar ik krijg het probleem niet verholpen volgens die handeling (CRTL + F5).
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dan zal je daar handmatig je cache moeten legen: in IE CTRL+SHIFT+DEL, tijdelijke internetbestanden (of iets in die trant) aanvinken, uitvinken wat je niet wilt verwijderen. Als dat niet helpt, weet ik het zo snel ook niet.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Dat helpt helaas ook niet. Evengoed bedankt.
Edit: ik heb geen geduld schijnbaar. Het heeft klaarblijkelijk wél geholpen. Heel erg bedankt! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
@Jordy Misschien door het nieuwe design aan je aandacht ontsnapt, maar dit "probleem" is nog niet opgelost:
Dit is nog een titel waar het lidwoord achteraan staat. Blijkbaar is destijds het Hongaars 'egy' (een) niet meegenomen: Hét Pesten és Budán, Egy (2003)
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Zou iemand mij ajb kunnen uitleggen hoe ik een bericht van het ene topic naar een ander topic moet verplaatsen. Ik zit nu al een halfuur van alles te proberen..
Alvast bedankt!
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dat kan niet. Volgens mij zijn alleen crewleden daartoe in staat. Maar je kunt wel gewoon het bericht verwijderen (als het niet ouder is dan 12 uur) en in dat andere topic opnieuw plaatsen.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Nee, ik bedoel iemand quoten uit een ander topic.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Oh, in dat geval moet je gewoon op de quote-knop drukken van het bericht dat je wil quoten en die tekst kopiëren naar het andere topic. Verder werkt alles hetzelfde.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Ik ga aan de slag, bedankt Animosh 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Alleen lijkt het me niet zo handig om iemands quote naar een ander topic te verplaatsen (waarom zou je dat willen?), je kunt de discussie dan beter voortzetten in het topic zelf.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Alleen lijkt het me niet zo handig om iemands quote naar een ander topic te verplaatsen (waarom zou je dat willen?), je kunt de discussie dan beter voortzetten in het topic zelf.
Kan handig zijn voor bijv. het MM Memorabele Quotes topic.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Het lukt niet. 
Het gaat om mijn bericht in het topic 'Het meest irritante/slechtste televisieprogramma'.
Dat wil ik dus in 'Utopia' plaatsen. 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Wacht - ik zal het wel even uitleggen met behulp van printscreens.
http://i44.tinypic.com/28i5h1t.png
http://i43.tinypic.com/2ivnyv8.png
http://i39.tinypic.com/4g18x2.png
En plaats het bericht! Dat is alles.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Heel erg bedankt Animosh, maar mijn computer doet een beetje raar, ik heb de tekst maar gewoon met pen overgeschreven, zo lukt het ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.