- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Volgens mij klopt er iets niet op de fora als je linkt naar de laatste reactie (dat oranje blokje dus), je wordt dan doorgestuurd naar de pagina waarin je daarvoor bent geweest ipv de pagina waar je heen wil.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat oranje blokje is voor het eerste ongelezen bericht (het eerste bericht sinds je vorige bezoek), niet voor het laatste bericht
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Vooruit.. Maar dat verandert niet veel aan het feit dat je naar een compleet ander topic wordt gestuurd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aha duidelijk, zal er binnenkort even naar kijken
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik keek laatst bij de meningen van een user die niet stemt en zag naast de meeste gele sterren zoals het hoort lege ruimte, maar bij sommigen 0,0 staan.
edit: nog iets, een pagina op de wiki ( Toevoegen - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl ) moet nog aangepast worden. ''Daarnaast moet je ook nog een poster van de film meesturen, in de vorm van een 200 pixels brede JPEG.'' klopt niet meer.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik keek laatst bij de meningen van een user die niet stemt en zag naast de meeste gele sterren zoals het hoort lege ruimte, maar bij sommigen 0,0 staan.
Dit heb ik inderdaad.
Sinds eind oktober heb ik dat (zag ik dit al).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
heb je een voorbeeld van zo'n gebruiker?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat zeg ik, ik. Klik op mijn meningen dan zie je al gauw After school special, daar staat, 0,0.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
edit: nog iets, een pagina op de wiki ( Toevoegen - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl ) moet nog aangepast worden. ''Daarnaast moet je ook nog een poster van de film meesturen, in de vorm van een 200 pixels brede JPEG.'' klopt niet meer.
Bij deze aangepast. Stond wel al goed onder het kopje poster (http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Poster)
Leo1954
-
- 2073 messages
- 2565 votes
In De Site > Algemeen > Irritante reclame:
Overigens wordt ik wel gek van de agressieve reclame op deze site de afgelopen tijd.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Die Bro's Before Ho's balk bovenin is erg irritant inderdaad, vooral op de Ipad.
houbi
-
- 54 messages
- 10420 votes
Tot 22 december: weinig tot geen problemen ondervonden met de (nieuwe) MM-site.
Sinds 23 december: een geladen pagina blijft slechts 0,5 sec zichtbaar en wordt dan een lege blanke pagina.
Dit gebeurt op een PowerMac G5 OSX 10.4.11 met als browser Safari 4.1.3.
(Deze Mac heeft géén Intel-moederbord maar nog een IBM moederbord)
Dit maakt dat een nieuwere, of hogere versie van Safari 4.1.3 niet kan werken in dit besturingssysteem. (Vb. Google Chroom, enz... werkt niet)
En nu?
Tot op heden ondervind ik dit probleem enkel en alleen op jullie MM-site!
Als noodoplossing heb ik een (oudere) Opera browser voor Mac OSX 10.4.1 geïnstalleerd en die werkt "voorlopig" prima voor jullie site.
Op de Windows PC's is er een idem probleem!
Op oudere besturingssystemen (XP-Sevice Pack 2) kan je Internet-Explorer niet updaten naar de nieuwste versies. (ivm het Grafiekjes probleem op jullie site)
Als oplossing heb ik hier Safari voor Windows en Google Chroom als browser geïnstalleerd.
Beiden werken "voorlopig" prima op jullie site!
Overgangsziekte?
Toch hoop ik op een oplossing want het lijkt de wereld op z'n kop.
Succes!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Maar makkelijk op te lossen als het je zo erg stoort. Gewoon een donatie en je bent er voor een heel jaar van verlost.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De ad is weer even uitgeschakeld.
De bedoeling is dat je deze 1x per dag zou zien (wat mij niet zo heel erg vervelend lijkt, vooral omdat het een filmgerelateerde ad is), maar dat lijkt niet helemaal goed te gaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb helaas niet de tijd om tot in de eeuwigheid oude browsers te ondersteunen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Klopt, vooral gister(avond) had ik bij iedere nieuwe pageview weer dat ding uitgeklapt staan.
houbi
-
- 54 messages
- 10420 votes
Jammer.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord!
houbi
-
- 54 messages
- 10420 votes
Blijkbaar alsnog een klein beetje tijd gevonden want alles is weer prima in orde.
Thanks!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dit is nog een titel waar het lidwoord achteraan staat. Blijkbaar is destijds het Hongaars 'egy' (een) niet meegenomen: Hét Pesten és Budán, Egy (2003)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die Bro's Before Ho's balk bovenin is erg irritant inderdaad, vooral op de Ipad.
Hij staat weer aan, je zou 'm 1x per dag moeten zien op de eerste twee pagina's die je bekijkt. Dit lijkt me redelijk.
Als je 'm vaker / op elke pagina ziet dan hoor ik het graag.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Hier gaat iets fout met het jaartal (haakje verkeerd):
Jimmiie
-
- 586 messages
- 51 votes
Toen ik zonet even door het Just a joke topic bladerde werd ik toen ik op pagina 390 klikte, gewaarschuwd voor malware. Chrome gaf de volgende waarschuwing weer:
"Gevaar: malware gedetecteerd.
Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op
www.moviemeter.nl geblokkeerd.
Er is inhoud van www_drogehumor_be, een bekende bron van
malware, op deze webpagina ingevoegd. Als je deze website nu
bezoekt, is de kans heel groot dat je computer met malware
wordt geïnfecteerd."
Ik heb de pagina na deze waarschuwing uiteraard niet meer bezocht.
Misschien kan het handig zijn om de bewuste pagina wat op te schonen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Overal verdwijnen bij mij constant de paginanummers waardoor ik niet kan terugbladeren naar vorige pagina's van de discussies. Iemand anders dit probleem?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Toen ik zonet even door het Just a joke topic bladerde werd ik toen ik op pagina 390 klikte, gewaarschuwd voor malware. Ik heb de pagina na deze waarschuwing uiteraard niet meer bezocht. Misschien kan het handig zijn om de bewuste pagina wat op te schonen.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Vraagje:
is het mogelijk om bij je eigen stemlijsten een filter op genre toe te voegen?
Nu kun je selecteren op waardering of beginletter.
Lijkt me handig als daar genre bij kan.
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
Ik kijk net de top10 van 2013, maar zie daar op 3 Django Unchained staan. Die film heeft productiejaar 2012 maar werd uitgebracht in 2013, dus daarom mag hij meedoen, toch?
Ik heb gestemd naar aanleiding van mijn eigen stemmen met productiejaar 2013 (dat was een linkje waar ik op kon klikken, zodat die tabel werd gegenereerd). Hier kwam Django dus niet in voor. Daarom vergat ik die hele film. Eigenlijk zou die gegenereerde tabel dus meer films moeten weergeven.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Eigenlijk zou die gegenereerde tabel dus meer films moeten weergeven.
Er stond duidelijk aangegeven dat er alleen films uit het productiejaar 2013 worden weergegeven.
Je zou dan op de andere link moeten klikken die de bioscoopreleasedata bevatte.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.