• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.602 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Was daarnet ook hier het geval, zal een korte storing geweest zijn denk ik.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Vreemde tekens boven in de statusbalk van de browser, bijv. bij deze:

Hababam Sınıfı (1975)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dionj wrote:

Vreemde tekens boven in de statusbalk van de browser, bijv. bij deze:

Hababam Sınıfı (1975)

De hoofdtitel van een film zou geen niet-westerste tekens mogen bevatten, is (iig tot op heden) de afspraak

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Dan mag er ook wel eens naar deze worden gekeken, want dat ziet er helemaal niet uit...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Wat zien jullie dan? Wordt bij mij perfect weergegeven. De Japanse lange 'o' met het streepje erboven wordt hier niet als op imdb als ô gebruikt. Waarschijnlijk om dit soort problemen te voorkomen. De Turkse i zonder puntje idem.

Maar of hij nou in de hoofdtitel of als alternatieve titel staat dan zie je het eronder toch met "vreemde" tekens?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Jordy wrote:

(quote)

Het kan natuurlijk altijd, maar het is een afweging om dat alleen bij belangrijke zaken te doen. Anders krijg je straks overal elke keer een venstertje te zien. Zo'n top 10 heb je binnen 5 minuten weer ingevoerd lijkt me

Is ook zo. Het ging alleen op mn top 10 van 2013 en die wist ik niet uit mn hoofd, dus moest weer gaan zoeken in de bioscoop releases van dit jaar. Maar je hebt gelijk, het is veel storender als je veel van dit soort meldingen krijgt, al zou ik behalve bij het verwijderen van je top10 niet weten waar het nog meer toe te passen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat betreft de titels; ik heb alsnog de IMDb spelling ingevoerd, nu is het verholpen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Wat zien jullie dan? Wordt bij mij perfect weergegeven. De Japanse lange 'o' met het streepje erboven wordt hier niet als op imdb als ô gebruikt. Waarschijnlijk om dit soort problemen te voorkomen. De Turkse i zonder puntje idem.

Maar of hij nou in de hoofdtitel of als alternatieve titel staat dan zie je het eronder toch met "vreemde" tekens?

I het tabje van je browser kwam het vol met html entities (& #60; enzo) te staan.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Bij Nuts (1987) gaat er iets mis met de avatar van (gebande) user MFEO.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor het melden. Ik heb het opgelost!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

narva77 wrote:

Ik heb nog steeds af en toe last van pagina's die niet laden of een blanke lege pagina geven

Dit heb ik inderdaad. Het werkt verder wel snel dus dat wel maar kom ook vaak op een lege pagina terecht.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Niet zozeer op MM, maar helemaal bovenin de statusbalk van de browser (in mijn geval IE) krijg je vreemde tekens...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Wat betreft de titels; ik heb alsnog de IMDb spelling ingevoerd, nu is het verholpen.

Maar misschien de originele Aziatische of Turkse (en dergelijke) titels alsnog vermelden als alternatieve titel? Lijkt mij persoonlijk wel zo "correct" in het kader van de volledigheid die MM tracht na te streven...?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

NB: deze titel is nog niet aangepast !

En deze ook niet. En al die Pokemon-films ga ik niet eens controleren...

Edit: ga het nu dus toch doen; deze ook. Ik zou gewoon alle Pokemon-films nog eens nalopen...

Zoals ook deze en deze. De rest is voor de Crew...

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

narva77 wrote:

NB: deze titel is nog niet aangepast !

En deze ook niet. En al die Pokemon-films ga ik niet eens controleren...

Edit: ga het nu dus toch doen; deze ook. Ik zou gewoon alle Pokemon-films nog eens nalopen...

Zoals ook deze en deze. De rest is voor de Crew...

Goed werk!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77 wrote:

Maar misschien de originele Aziatische of Turkse (en dergelijke) titels alsnog vermelden als alternatieve titel? Lijkt mij persoonlijk wel zo "correct" in het kader van de volledigheid die MM tracht na te streven...?

Het gaat hier enkel om een afwijkende weergave, in principe worden de originele titels dus wel getoond.

Letterlijke weergave in andere charactersets doen we niet om deze reden (met uitzondering van Russische en Griekse titels):

Filmtitels die een ander alfabet gebruiken dan het Latijnse, kunnen door technische beperkingen echter niet direct ingevoerd worden. Voor titels in een volledig ander alfabet dient hierom een transliteratie te worden toegepast. Russische en Griekse titels kunnen vervolgens nog wel in andere character sets als alternatieve titel ingevoerd worden (in respectievelijk KOI8-R en ISO 8859-7); voor andere talen met een ander alfabet dan het Latijnse blijft de oorspronkelijke schrijfwijze volledig achterwege.

Primaire titel - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Het gaat hier enkel om een afwijkende weergave, in principe worden de originele titels dus wel getoond.

Oké, snap ik. Maar hoe zit het dan met bovenstaande titels en andere die ik hierboven noemde?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja die moeten ook nog even aangepast. Ik dacht dat je correcties hiervoor had ingestuurd, ik zal ze alsnog aanpassen.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Volgens mij mis ik de knop "corrigeren" bij films. Wanneer je via je mobiel (android) een film wilt corrigeren.

(Via de mobile website dan)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Movie-Addicted wrote:

Volgens mij mis ik de knop "corrigeren" bij films. Wanneer je via je mobiel (android) een film wilt corrigeren.

(Via de mobile website dan)

Bewust voor gekozen om dat soort dingen (die je m.i. toch niet mobiel zou moeten willen doen) weg te laten op de mobiele website.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mjah, ik heb het al wel eens een paar keer willen doen om een film toe te voegen aan het televisie-overzicht dus zou het op zich wel handig vinden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Mjah, ik heb het al wel eens een paar keer willen doen om een film toe te voegen aan het televisie-overzicht dus zou het op zich wel handig vinden.

Dit verandert waarschijnlijk nog in de toekomst, maar voor nu zul je dan even de volledige site moeten openen.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Ja die moeten ook nog even aangepast. Ik dacht dat je correcties hiervoor had ingestuurd, ik zal ze alsnog aanpassen.

Nee, sorry. Ik wilde alleen even meezoeken naar overige titels die nog niet waren aangepast, verder niet. Als ik al die Pokemon-films zelf had moeten aanpassen, was ik een uur bezig geweest. Sorry voor het misverstand, en bedankt voor het aanpassen!

Ik zou gewoon alle Pokemon-films nog eens nalopen (tip).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dankjewel. Dat zullen we doen!

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Er is een boosdoener op de site die verhindert dat films vlot toegevoegd worden:

nl.ads.justpremium.com...

Ik vraag mij af of mijn laatste toevoeging "Mister Jerico (1970)" daadwerkelijk is doorgekomen. Het duurde in elk geval een eeuwigheid.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Die is inderdaad doorgekomen. Heb daar trouwens ook last van bij het laden van pagina's.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Dank u wel Jawaddedadde.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

'wachten op nl.ads.justpremium.com' --> pagina's laden extreem langzaam (Firefox i.c.m. W8.1). Tot soms wel 15 seconden wachttijd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kan het niet nabootsen, maar heb dit voor de zekerheid even uitgeschakeld

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

kan het niet nabootsen, maar heb dit voor de zekerheid even uitgeschakeld

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik had al zeker een week problemen dat de site heel traag was. En vanaf een uurtje geleden is tie weer retesnel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.