- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik heb die problemen ook narva. Witte blanco pagina's. In IE10.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar als je een witte pagina krijgt bij het aanklikken van een imdb link, dan is dat toch een teken dat het probleem niet bij MovieMeter ligt? Ik heb geen invloed op het laden van pagina's van imdb
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik heb het ook een paar keer gehad, Mac chrome en firefox. De body is helemaal leeg. Pas na het sluiten en nieuwe tab openen is het op te lossen, refresh werkt niet. Ik heb geen idee hoe het na te bootsen is, zal de volgende keer iets meer info proberen te verzamelen, dacht dat het aan mijn kant lag maar zie nu dat er meerdere last van hebben.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Maar als je een witte pagina krijgt bij het aanklikken van een imdb link, dan is dat toch een teken dat het probleem niet bij MovieMeter ligt? Ik heb geen invloed op het laden van pagina's van imdb
Ook idd als ik een IMDb-link wil aanklikken, krijg ik ook geregeld een blanco pagina. Maar dus ook intern hier op MM.
Ik gebruik trouwens als standaardbrowser IE ja. Op Chrome gaat het een stuk beter.
NB: momenteel ligt IMDb er helemaal uit volgens mij... (Http/1.1 Service Unavailable)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ook idd als ik een IMDb-link wil aanklikken, krijg ik ook geregeld een blanco pagina. Maar dus ook intern hier op MM.
Mijn punt is, dat als je dit probleem ook op andere sites hebt, het probleem wellicht niet aan de kant van MovieMeter ligt
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Oké, ik snap het. Evengoed bedankt. In Chrome gaat het wel volgens mij, dus dan ga ik voorlopig even vanuit Chrome werken.
Maar die javascript void(0) melding dan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is geen foutmelding, dat zie ik daar ook.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik wil jullie problemen overigens niet wegwuiven / bagatelliseren, voor de duidelijkheid. Maar het gebeurt nogal eens dat mensen bepaalde problemen op hun computer hebben, en deze aan MovieMeter toewijzen omdat dat nou eenmaal de site is waar ze 90% van hun tijd doorbrengen 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Dat is geen foutmelding, dat zie ik daar ook.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Omdat ik geen films kan toevoegen of afmelden uit "Mijn Updates"....?
Wél uit "Mijn Films" trouwens. Erg vreemd...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Denk dat ook dat in andere browsers dan ie8 wel werkt.
Wellicht dat ik binnenkort nog eens kijk of alles nog werkt in ie8. Maar lang zal ik de browser niet meer ondersteunen, slechts een paar procent van de bezoekers gebruikt ie8. Nieuwe design zal er straks ook niet 100% werken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even getest, in IE8 werkt toevoegen/verwijderen uit Mijn Updates gewoon bij mij.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Denk dat ook dat in andere browsers dan ie8 wel werkt.
Wellicht dat ik binnenkort nog eens kijk of alles nog werkt in ie8. Maar lang zal ik de browser niet meer ondersteunen, slechts een paar procent van de bezoekers gebruikt ie8. Nieuwe design zal er straks ook niet 100% werken
Heb je nieuwe/leuke cijfertjes betreft het bezoeken van Moviemeter in combinatie van welke browser en platform( pc/tablet/smartphone). Het mobiele gebruik zal wel explosief gestegen zijn de laatste 1 a 2 jaar? Ik zit nu ook meer op MM met de Note dan op de pc. Ben er wel erruuggg nieuwsgierig naar. Misschien leuk om zo af en toe eens te vermelden ergens? Het is overigens ook niet de eerste keer dat ik dit hier vraag bedenk ik me nu net.
Anyway, cijfertjes en statistieken zijn leuk!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Even getest, in IE8 werkt toevoegen/verwijderen uit Mijn Updates gewoon bij mij.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Is het mogelijk om een waarschuwing te krijgen wanneer je klikt op 'verwijderen' bij je top10? Ik wilde mijn top10 bewerken, maar klikte 4mm ernaast en was mijn top10 direct foetsie. Een soort van 'U wilt uw top10 verwijderen, weet u dit zeker?' of zo iets..
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Ik vind die grote Facebook- en Twitterknoppen die nu ineens bij elke film staan heel lelijk en in het oog springen. Kan dat niet wat subtieler?
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
ineens? die staan er toch al maanden?
Ik zie het nu voor het eerst, dus bij mij in ieder geval niet.
De Facebook-knop is nu ineens een grote blauwe 'recommend' button. Erg opvallend en lelijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Eerst was het volgens mij, alleen een F en het symbooltje van twitter, dat bedoel je toch?
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Kan wel zijn ja, dat soort dingen 'zie' je alleen onbewust. 
Maar vandaar dat het me nu ineens opvalt dat het een grotere button is geworden. Hoop niet dat dat zo de bedoeling is, want zo'n blauw vlak staat echt niet mooi.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie het nu voor het eerst, dus bij mij in ieder geval niet.
De Facebook-knop is nu ineens een grote blauwe 'recommend' button. Erg opvallend en lelijk.
De grootte is niet veranderd. De kleur inderdaad wel, FB heeft het design van hun like/recommend knop iets aangepast. Dat zul je nu op elke site zien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik hoor het al, dat wordt weer gezellig als straks deze hele site een nieuw uiterlijk krijgt, ipv alleen een klein knopje ergens 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb je nieuwe/leuke cijfertjes betreft het bezoeken van Moviemeter in combinatie van welke browser en platform( pc/tablet/smartphone).
--- apparaat:
70% desktop
20% mobile
10% tablet
Het aandeel van tablets blijft nog wat achter vergeleken met wat je elders ziet. Ik denk dat dat mede komt omdat de site momenteel niet zo heel erg geschikt is voor tablets. Dat gaat denk ik veranderen met het nieuwe ontwerp, dat iets meer "tablet friendly" ontworpen is
--- besturingsssyteem:
63% windows
17% ios
12% android
6% os x
0.6% linux
0.4 % windows phone
----browser:
28% chrome
24% internet explorer
- 8% ie10
- 7% ie7
- 4% ie9
- 3% ie8
20% safari
11 % firefox
9% android browser
6% mozilla
0.6% opera
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is het mogelijk om een waarschuwing te krijgen wanneer je klikt op 'verwijderen' bij je top10? Ik wilde mijn top10 bewerken, maar klikte 4mm ernaast en was mijn top10 direct foetsie. Een soort van 'U wilt uw top10 verwijderen, weet u dit zeker?' of zo iets..
Het kan natuurlijk altijd, maar het is een afweging om dat alleen bij belangrijke zaken te doen. Anders krijg je straks overal elke keer een venstertje te zien. Zo'n top 10 heb je binnen 5 minuten weer ingevoerd lijkt me
Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Ik zie geen advertenties meer, enkel 'The service is unavailable'. Ligt Double Click er uit?
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Ik hoor het al, dat wordt weer gezellig als straks deze hele site een nieuw uiterlijk krijgt, ipv alleen een klein knopje ergens
Maak je niet zo druk Jordy, het is jouw site!
Op basis van de twee screenshots ziet het nieuwe design er prima uit. Er zijn altijd mensen die over kleine dingen zeuren: maar het is vaak niet negatief bedoeld, maar meer als feedback. Ik verwacht ook dat de reactie positiever zullen zijn dan bij de release van het huidige design een aantal jaren terug.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie geen advertenties meer, enkel 'The service is unavailable'. Ligt Double Click er uit?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.