- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Ads / reclame op de site
Ads / reclame op de site
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als er reclame te zien is van bedrijven die ik niet op de site wil kan ik dat opgeven. Dus mocht je iets zien waarvan je denk dat ik het misschien niet wil hebben, meld het svp
Zoals bv. een link naar p2p-software ofzo. Dat geeft deze site een bepaald imago, dat soort links.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Bij Shall we dance? krijg ik als enige film (voor zover ik weet) geen reclame aan de zijkant.
The Usual Suspects heeft er bij mij ook geen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Zoals bv. een link naar p2p-software ofzo. Dat geeft deze site een bepaald imago, dat soort links.
Aahaaaa... Ik krijg vaak zo'n p2p-venster bij het opstarten van mijn computer, maar nooit de moeite genomen om erachter te komen wat het was. Weg die rommel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat heeft niets met deze site te maken hoor
zal wel spyware zijn.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat heeft niets met deze site te maken hoor
zal wel spyware zijn.
Snap ik, maar ik dacht ook niet dat dat p2p van MM kwam. Ik was meer in mezelf aan 't praten. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedoel je die downloadshield link? zo te zien een legale dienst?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Weer een leuke 'Ads door Google':
Bij 'Deep Impact': Onafhankelijke biografie van Jan Peter Balkenende

mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Jeetje, zonet nog wel 
Naw ja, die zijn weggehaald.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Ook een leuke bij Its a wonderful life:
Burnout en depressie:
Psychoterapiepraktijk Overtoom
geregistreerde pshytherapeuten
Niet zo wonderful dus 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Bij summer camp nightmare (-met op de cover een fraaie tekening van een meisje dat verkracht lijkt te worden en een jochie dat zwaait met een magnum-geen ijsje-) stonden ads als:
'Geheel verzorgde zomerkamp voor kinderen tussen de 5 en 16 jaar... etc.'.
Nou ja, genoeg geouwehoerd hierover.
tijmengozer
-
- 124 messages
- 3273 votes
em, door een of andere rare combinatie van films die ik heb gezien krijg ik bij mijn profiel deze advertentie: 

Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Zeker weten dat zeker de helft van alle users nu snel je profiel even hebben bekeken 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Mijn eigen profiel heb ik even bekeken, daar staat die ad ook..
Zo'n liefdespop is misschien wel wat 
tijmengozer
-
- 124 messages
- 3273 votes
Hm, ik geloof zelfs dat het bij iedereen staat.. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Bij mij staat het er iig niet.
Maar ze zullen wel denken dat al die filmfreaks van die eenzame mensen zijn die nooit geen man of vrouw zien. 
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
Bij mij staat het er iig niet.
Maar ze zullen wel denken dat al die filmfreaks van die eenzame mensen zijn die nooit geen man of vrouw zien.
Ja, allemaal bleke wereldvreemde, magere nerds zonder ambitie of levenslust 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
Hoe loopt het eigenlijk met die google adds? Brengt het genoeg op op MM zonder donaties te laten draaien?
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Hoort die 'Elms Jewish Summer Camp' ad bij Summer Camp Nightmare niet weggehaald te worden?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zie daar andere ads, wat is de precieze url van de site? Ik wil inderdaad liever geen levensovertuigingsgerelateerde (...) links op de site hebben.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet dat het lekker onopvallend was dat zwart/wit, maar er werd de laatste tijd wel erg weinig geklikt op die Google-links. Ik ga de komende dagen even wat experimenteren. Misschien ook nog wel later een ander formaat of type banner, of kleine banners meer in het "leesgedeelte" van de site (maar dan wel zonder dat het irritant wordt).
Nou ja we zien wel... geen paniek dus als er even iets wijzigt ergens
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
In kleur valt het inderdaad beter op. Ik zou er ook wat meer moeten op klikken, maar je raakt aan het beeld zo gewoon dat je er niet meer op let. Misschien elke dag automatisch een ander kleurtje geven?