• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.970 votes
Profile

Ads / reclame op de site

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

ah!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

jay73 wrote:

Sterker nog: die Google-ads leveren soms wel geinige combinaties op. Bij Double Indemnity zie ik allemaal reclame van verzekeringsmaatschappijen. Bij M zie ik allemaal reclame voor voetbalreizen.

Ik zag laats "Hoe diep is de oceaan?" in die Google-ad staan. Ik zat alleen niet bij Das Boot.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Marianentrog is het diepste punt van de oceaan voor zover ik weet. Toch al gauw een kilometer of 12 de diepte in. Ik wil niet weten wat voor gedrochten daar leven, daar ga ik alleen maar eng van dromen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

De Marianentrog in het noordoosten van de Grote Oceaan is het diepste punt van de planeet. Het diepste punt van de Marianentrog ligt op 11.035 m, de Vitjazdiepte genaamd. Het is de bodem van de planeet. Als de Mount Everest, het dak van de wereld (8848 m), naar daar zou worden verhuisd, zou zijn piek met twee kilometer water bedekt zijn!

Bron: www.water.eau.be

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

[quote]speedy23 schreef:

[i]De Marianentrog in het noordoosten van de Grote Oceaan is het diepste punt van de planeet. Het diepste punt van de Marianentrog ligt op 11.035 m

Bij hoogwater of bij laagwater?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Als je in een post van iemand op een externe link klikt, opent die altijd in een nieuwe venster, maar bij die google ads gebeurt dat niet, dat vind ik nogal onhandig. Ik kan dat natuurlijk veranderen, maar dan verandert het voor de hele site denk ik, en daar was ik nu juist gewend aan het al dan niet in nieuwe vensters openen. En actief zelf in een nieuw scherm openen vind ik te onhandig, heb bij de google zoeksite zelf ook altijd problemen daarmee.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja jammer, heb ik geen invloed op. Shift (Explorer) of CTRL (Firefox) ingedrukt houden als je er op klikt...

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

herman78 wrote:

Marianentrog is het diepste punt van de oceaan voor zover ik weet. Toch al gauw een kilometer of 12 de diepte in. Ik wil niet weten wat voor gedrochten daar leven, daar ga ik alleen maar eng van dromen.

Ze zijn daar ook een keer met de onderzeeër Trieste geweest.

Lijkt me aan de ene kant doodeng, maar aan de andere kant echt zo geweldig om zo diep, op de bodem van de aarde te zijn.

Moet je nagaan, op zo'n diepte heerst er een druk van 1103,5 kilogram op één enkele vierkante centimenter. Eén scheurtje in de romp en je word in een fraktie van een seconde met onderzeeër en al geimplodeerd. Mooie dood.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Netter, de ads waar/hoe ze nu staan? Nadeel dat ze op deze manier niet op 800x600 te zien zijn ( = minder mensen zien ze, = minder opbrengsten), maar vind het persoonlijk een stuk mooier zo.

De ads hebben btw. het gewenste resultaat. Eerste dagen erg hoge opbrengsten, dat is een stuk gezakt, maar het lijkt ruim genoeg te gaan worden om de sites straks op een eigen server te kunnen zetten.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Ik vind het er ook veel beter uitzien zo - het lay-out is zo veel meer in 'evenwicht'.

eeflien

• 383 messages
  • 261 votes

Met links mn bookmarks in beeld vallen de ads nu buiten beeld, helemaal niet storend dus en veel rustiger voor het oog dan hoe ze eerst stonden

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

800x600 bestaat dat nog? Ziet er veel beter uit zo.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Veul beter zo!

Blij te horen dat het financieel gezien nog helpt ook.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

BoordAppel wrote:

800x600 bestaat dat nog?

15/20 procent van de gebruikers. Plus natuurlijk mensen die de browser niet fullscreen draaien. Zal later nog even kijken naar een oplossing waarbij de resolutie gedetecteert wordt, en aan de hand daarvan de positie van de links bepaald wordt. Maar eerst eens kijken of dit geen dramatische gevolgen heeft voor het aantal clicks

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

In FireFox heb ik een achtergrondkleur die ervoor zorgt dat de layout er bij mij nogal lelijk uitziet, maar das geen punt verder. Die adds hebben wel wat, bij elk topic/film zien wat er wordt getoond...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

U-96 wrote:

Die adds hebben wel wat, bij elk topic/film zien wat er wordt getoond...

Ik vind Google-ads sowieso nooit echt zo storend. Vele malen beter dan knipperende, lelijk vormgegeven banners, die ik dus allemaal netjes block. Hulde voor die extension.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Vind het er zo ook beter uitzien Jordy. Vooral bij films waar nog geen berichten gepost waren zag het er vrij lelijk uit. Da's nu mooi opgelost.

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Hee, veel beter zo. Aangezien ik toch links georiënteerd ben vallen de ads me nu niet of nauwelijks op...

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Ja, oogt inderdaad een stuk rustiger zo.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

mrdig wrote:

Aangezien ik toch links georiënteerd ben

Iedereen, toch? We lezen immers van links naar rechts.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Ik vraag me nou echt al dagen af waarom Google in vredesnaam met 6 o's geschreven is.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Omdat ze dat leuk vinden. En ik ook.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

De combinaties van films en de ads die Google erbij zet, zijn af en toe best grappig:

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy : reclame voor voordelige verre reizen.

Trois Couleurs: Bleu : reclame voor (het laten maken van) vlaggen

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

bij Zombie Lake krijg ik reisaanbiedingen en weersvoorspellingen..

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

De ads staan naar mijn mening nu ook veel beter.

Ook wel lollig inderdaad dat ze zich aanpassen aan de pagina. Bij Super Size Me staat er ineens "Lekker koken" of "Op dieet met je arts !"

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

En bij Deep Throat staat:

Gebruikte hulpmiddelen.

'Gebruikt' wil zeggen dat het product wat meer levenservaring heeft.

Geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bij Shall we dance? krijg ik als enige film (voor zover ik weet) geen reclame aan de zijkant.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

De Google-ads bij Saw vind ik wel erg leuk...

Plot: Twee mannen ontwaken vastgebonden in een smerige oude badkamer. Tussen hen in ligt het levenloze lichaam van een man; een taperecorder en een revolver in zijn handen.....

En dan de advertentie: Single mannen opgelet!

Bij onze verrassend leuke weekenden komen we mannen te kort ....

Hihi

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

haha.

Leuk is ook de add van "Christen dating" bij Van God Los.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

FisherKing wrote:

Leuk is ook de add van "Christen dating"

Dit gaat toch echt de zwarte lijst op, wil geen religieus getinte booschappen op m'n site.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.