• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.617 votes
Profile

Ads / reclame op de site

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

Dan klik ik wel op Online DVD verhuur

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Blijkbaar heb ik die adblocker al want ik zie geen reclame. En dat terwiijl ik er niet eens problemen mee heb. Zolang MM vrij blijft van al te opzichtige reclame, enorme banners en pop-ups vind ik het prima en ik kan Jordy's standpunt zeer goed begrijpen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik ben er zelfs al aan gewend

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Ja elke dag een stok in je reet went ook vanzelf

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Aan iedereen die nu met geld gaat zitten zwaaien:

Bedenk je wel, dat ditmaal een structurele donatie nodig is. Dus niet 1 keer een tientje ofzo, maar elke maand een bepaald bedrag. Waar ik zelf overigens geen moeite mee zou hebben, maar als Google bereid is om mee te betalen aan mijn hobby, heb ik daar geen bezwaar tegen en klik ik graag af en toe op een ad van ze.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Dustyfan wrote:

Dus niet 1 keer een tientje ofzo, maar elke maand een bepaald bedrag.

Lang leve studiefinanciëring!.. (nog 7 maandjes wachten)

Justice4All

• 2152 messages
  • 457 votes

Jordy, dat je toch commercieel gaat, geef dan gelijk ook aandelen uit.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik zie 't al voor me, MovieMeter BV

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja pass mij dan ook maar wat aandelen

Trouwens ik vind de ads totaal niet storend, je kunt ze altijd blocken maar zoals bij zoveel dingen ga je er toch wel aan wennen dus ik zie geen redenen om mijzelf daar druk over te maken

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

De hele gang van zaken doet mij denken aan tweakers.net, wat ondertussen een vreselijke schijtcommunity is geworden van crew plus regulars die al jarenlang aarsen likken, en mensen die betalen om zo via een korter traject aarslikker te kunnen zijn. En maar samen newbies afzeiken die niet even een uur voor een 'startpost' kunnen uittrekken inclusief layout en plaatjes en links, en dat soort dingen.

Ik kwam daar in 2000 en 2001 met veel plezier, maar toen kwamen de FAQ's die dikker waren dan mijn wetboeken. Onderhand mag je niet eens meer plaatjes posten zonder thumbs te maken en die op je eigen webspace te zetten, wat een werk pfff, dan post ik het toch lekker NIET! Flikker maar op. En dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Anyway, aangezien films mijn andere grote hobby zijn naast het knutselen aan rekenbakken, kwam ik hier terecht. Een leuke, losse en veelal zelfregulerende community, vrijwel zonder incidenten en recalcitrante figuren en dus ook gevrijwaard van een dictatoriaal modbeleid.

En ik vind de veranderingen allemaal prima, doe wat je wilt, maar zorg dat het geen aarslikcommunity wordt want dan kan ik weer verhuizen. Dan ben ik echt een soort internetnomaad.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Het ziet er prima uit, stoort totaal niet, al wordt soms de lay-out verpest bij films waar nog geen berichten staan (bijv. http://www.moviemeter.nl/?film... ) ... maar dan nog.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja daar moet ik nog even naar kijken inderdaad

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mrdig wrote:

als antwoord krijg je: installeer adblocks! Niet echt commercieel

Dat klopt, het is dan ook geen commerciële move

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Captain Pervert wrote:

En ik vind de veranderingen allemaal prima, doe wat je wilt, maar zorg dat het geen aarslikcommunity wordt want dan kan ik weer verhuizen.

Aangezien op de huidige manier niemand "extra aardig" gevonden hoeft te worden kunnen we gewoon lekker kritisch blijven op elkaar

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Jordy wrote:

Dat klopt, het is dan ook geen commerciële move

Maar waarom staat het dan in een topic met zo'n naam?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

mrdig wrote:

Ja elke dag een stok in je reet went ook vanzelf

Nu weet ik hoe je aan je nickname komt

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Tja, heb er niet zo heel veel moeite mee, alhoewel je natuurlijk desnoods ook een paypal link kunt maken waar je een kleine bijdrage kunt storten ofzo. 't is maar (onorigineel) idee en voelt misschien minder genant dan vragen om geld.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Wat ik merk als ik bv op moviemeter in de media klik (waar nu op een volgende pagina 1 bericht staat), dan gaat ie naar beneden en begint ie niet bovenaan bij het bericht.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Captain Pervert wrote:

De hele gang van zaken doet mij denken aan tweakers.net, wat ondertussen een vreselijke schijtcommunity is geworden van crew plus regulars die al jarenlang aarsen likken, en mensen die betalen om zo via een korter traject aarslikker te kunnen zijn. En maar samen newbies afzeiken die niet even een uur voor een 'startpost' kunnen uittrekken inclusief layout en plaatjes en links, en dat soort dingen.

De vergelijking met Tweakers ontgaat me volledig.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

pascal83 schreef:

Het zier er prima uit, stoort totaal niet

Ben ik het niet helemaal mee eens, al word ik hier natuurlijk wel gelukkiger van dan druk flashende banners. Wat me wel...

... hey, terwijl ik dit tik lijkt het opgelost. Wat ik wilde zeggen: 'wat me wel een beetje stoort zijn de totaal niet bij de content passende banners', maar nu zie ik wel louter film-gerelateerde links.

Edit: en nu hebben ze wél weer niks met de content te maken. Geld lenen, beleggen, dat soort dingen. Daar klikt iemand die op zoek is naar filminformatie natuurlijk (terecht) nooit op.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yak wrote:

nu hebben ze wél weer niks met de content te maken. Geld lenen, beleggen, dat soort dingen.

Ehm, lees dit topic nog eens goed door?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Pitbull wrote:

Tja, heb er niet zo heel veel moeite mee, alhoewel je natuurlijk desnoods ook een paypal link kunt maken waar je een kleine bijdrage kunt storten ofzo. 't is maar (onorigineel) idee en voelt misschien minder genant dan vragen om geld.

Da's niet de structurele oplossing waar ik naar op zoek ben.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Yak wrote:

Edit: en nu hebben ze wél weer niks met de content te maken. Geld lenen, beleggen, dat soort dingen. Daar klikt iemand die op zoek is naar filminformatie natuurlijk (terecht) nooit op.

Misschien wel mensen die geld willen lenen op DVD's te kopen

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ehm, lees dit topic nog eens goed door?

Ach, natuurlijk.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

kos schreef:

(quote)
De vergelijking met Tweakers ontgaat me volledig.

Dat begon ook heel klein en is nu een commercieel instituut met fulltime mensen in dienst. De gezelligheid op de site is onder de druk van de duizenden bezoekers gewoonweg geïmplodeerd.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Jordy heeft vooralsnog terecht geen 'plannen' die richting op, maar ervoor waken is altijd nodig, dus wat dat betreft deel ik enige scepsis zeker. Stel je grenzen vantevoren goed, lijkt me, want met bijstellen (een banner is stap 1) komen organisaties regelmatig in vaarwateren terecht die nooit voorzien waren. Waarmee ik overigens geen kritiek lever.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Jordy wrote:

Wat vind je neutrale kleuren? Helemaal zwart/wit? Ik kan alleen de kleuren wijzigen.

Zou helemaal zwart-wit niet ietsjes mooier staan ? Verder geen bezwaar op deze nieuwe ads, hoor

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Misschien als de zwarte randen eromheen zouden veranderen in de donkere berichten achtergrond kleur dat dat iets mooier zou zijn... Al is zwart wit denk ik ook mooier.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

pascal83 wrote:

Het ziet er prima uit, stoort totaal niet

Ook mee eens. Sterker nog: die Google-ads leveren soms wel geinige combinaties op. Bij Double Indemnity zie ik allemaal reclame van verzekeringsmaatschappijen. Bij M zie ik allemaal reclame voor voetbalreizen. Ook leuk, al zie ik in dit geval het verband niet. Iemand?

Misschien wel aardig voor een nieuw topic.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

jay73 wrote:

Bij M zie ik allemaal reclame voor voetbalreizen. Ook leuk, al zie ik in dit geval het verband niet. Iemand?

Dan moet je ff de post van Mug bij de film lezen!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.