- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Ads / reclame op de site
Ads / reclame op de site
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Die kleur valt inderdaad beter op. Het valt me ineens op dat er veel mensen tegen de grondwet zijn
.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Bij mij vallen ze rechts buiten mijn beeld 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nadeel alleen dat het nu wat drukker is allemaal, maar goed ik wil gewoon even een paar dagen kijken wat dit doet, op deze manier, overleven we ook wel weer 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bij Das Boot:
Duitse graden hardheid
Seksueel misbruik
Dvd films
Zweet
Haha. Volgens mij gaan nummer 1, 2 en 4 wel bij elkaar.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij Das Boot:
Seksueel misbruik
Haha. Volgens mij gaan nummer 1, 2 en 4 wel bij elkaar.
En neem er nummer 3 ook maar bij. Al die mannen zonder vrouwen, zo alleen samen, voor maanden en maanden.

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
In kleur valt het inderdaad beter op. Ik zou er ook wat meer moeten op klikken, maar je raakt aan het beeld zo gewoon dat je er niet meer op let. Misschien elke dag automatisch een ander kleurtje geven?
Juist met die minder opvallende kleur was ik er binnen een minuut aan gewend. Zoals Jordy ook al zei is het nu nogal drukjes. Maar goed zou ik hier aan willen wennen, dat is het zeker niet handig om de ene dag weer fel geel te hebben, dan weer groen, dan weer paars...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Punt met die ads is dat ik niks nodig heb (van wat ze bieden), dus klik ik er eigenlijk nooit op. Daarnaast zijn ze aan de rechterkant weggevallen, die zie je helemaal niet.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Ik zie ze nog prima aan de rechterkant, maar ik klik er ook nooit op. Ik heb een hekel aan google ads en ik negeer ze op elke site die ze gebruikt. Als een site voor mij toegevoegde waarde heeft, dan wil ik daar best voor betalen, indien nodig, maar dan op een andere manier. (Maar die discussie is al eens uitvoerig gevoerd)
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hoe meer ze in het oog springen, Hoe meer er gaat op geklikt worden.
Bij mij is het precies andersom. Hoe meer ze in het oog springen, des te meer ik ze ontwijk.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Bij mij is het precies andersom. Hoe meer ze in het oog springen, des te meer ik ze ontwijk.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Welke kleur die ads hebben, maakt mij in feite weinig uit. Eens in de paar dagen klik ik er een rijtje aan (open in new background tab) met het idee: weer een paar duppies voor de server... kleine moeite 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Klikte je er eerst wel op dan?
Neen, ze vielen immers niet meer op.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
MovieMeter heeft er weer een sponsor bij!
Vanaf nu zie je op elke filmpagina een link naar de site vergelijk.nl
Je kunt op deze manier zien waar de betreffende titel goedkoop op dvd te krijgen is.
Deze link is in de plaats gekomen van de FRS link. De inkomsten daaruit vielen steeds meer tegen.
Dus als je MovieMeter een plezier wilt doen, klik dan op de link 'Vergelijk prijzen van deze DVD' wanneer je een dvd wilt aanschaffen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hmm ... ik kijk juist altijd op elcheapo 
Maar wanneer krijgt moviemeter geld; alleen als we prijzen vergelijken of alleen wanneer we ook daadwerkelijk tot koop over gaan via de link naar de desbetreffende winkel ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat eerste. Alleen kijken is dus ook 'ok'. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat kan nooit kwaad natuurlijk
Ik wilde toevallig net weer wat dvd's gaan bestellen 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Prijsvergelijken is bovendien altijd handig
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is ook een vergelijk.be overigens.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Maar daar hebben we niks aan, dus die kun je beter weglaten
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Jij misschien, maar ik gebruik vergelijk.be voor alles en nog wat. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Elders ook al gemeld, maar de komende dagen ben ik een beetje aan het experimenteren met de plaatsing van de Google Ads, om te kijken wat het beste resultaat heeft.
De sites gaan binnenkort (hopelijk komende week) over op een dure eigen server, en iets hogere opbrengsten zouden wat dat betreft wel fijn zijn. Al gaat het allemaal wel prima hoor, hoop niet meer met de pet langs te moeten zoals een paar jaar geleden 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ben overigens in eerste instantie nog wat aan het testen met niet-ingelogd personen, dus dan zullen jullie er nog even niets van merken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
wederom een beetje aan het schuiven met de Google ads..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
't Is mooier gestyled zo, maar doorgaans is het als surfer niet fijn als die ads echt in de site staan. Al is het maar omdat een hoop relevante informatie (de discussies) nu plaats moeten maken voor de ads, en er daardoor in theorie meer gescrolled moet worden.
Verder ken ik de architectuur van MovieMeter natuurlijk niet, maar let ook op dat de connectie naar die google ads dingen niet altijd optimaal is, waardoor het vervelend kan worden als je op die ads moet wachten terwijl de discussie nog niet geladen is.
Enkel een bescheiden mening natuurlijk 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Had ze liever rechts, nu staan ze te veel tussen de info.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat je nu meer geconfronteerd wordt met de ads is natuurlijk juist de bedoeling
Maar goed, het is maar een test, ik zal over een paar dagen kijken wat beter is.
Feit is wel dat iedereen dat ding rechts wel gewend is, en dat er daar dus langzaamaan steeds minder op geklikt wordt. Vandaar dus even de test wat de boel op deze manier doet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Google ads laden onafhankelijk van de rest van de site, het kan dus niet zo zijn dat de pagina aan het wachten is op Google, of iets dergelijks.