• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ja, die is wel wat cooler

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Overigens waren deze smileys oorspronkelijk een stuk glimmender, wat bij mij een te gelikt/msn achtig gevoel gaf. Zonder deze glans vind ik ze beter.

(afbeelding)

(links zoals hij straks hier wordt, rechts zoals hij oorspronkelijk was)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dat vind ik dan weer niet zo erg, als het smileygebruik op deze site wat omlaag zou gaan en er wat meer met woorden geprobeerd zou worden om een mening uit te drukken.

Klopt, al was het in het forum wel handig soms. Op de site zelf gebruikte ik ze al niet zoveel volgens mij. Sowieso in mijn recensies probeerde ik het te vermijden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

(quote)

Wat bedoel je precies?

Ik kan me vergissen.

Ik heb het over een paar jaren geleden. Bij het stemmen kon je toen kiezen tussen mogelijkheid met cijfers of sterren. Toen waren die sterren een stuk kleiner.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

schram101 wrote:

Klopt, al was het in het forum wel handig soms. Op de site zelf gebruikte ik ze al niet zoveel volgens mij. Sowieso in mijn recensies probeerde ik het te vermijden.

Daar zou het wel in zitten. Ben je in conversatie met iemand, zul je sneller een smiley gebruiken dan als je gewoon meldt wat je van de film vindt.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Jordy wrote:

Ben het niet eens met de mening, er wordt momenteel ook al op allerlei plaatsen gebruik gemaakt van een textuele weergave van het sterrenaantal (toplijsten bv.)

Het probleem is cijfer in de ster, niet het cijfer aan sich. Maar als de site master gesproken heeft zal het geschieden.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dat vind ik dan weer niet zo erg, als het smileygebruik op deze site wat omlaag zou gaan en er wat meer met woorden geprobeerd zou worden om een mening uit te drukken.

Helemaal mee eens, gebruik zelden smileys... en zie het ook totaal niet als een gemis, vind de nieuwe veel frisser en moderner dan de oude smileys.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

horizons wrote:

(quote)

Het probleem is cijfer in de ster, niet het cijfer aan sich. Maar als de site master gesproken heeft zal het geschieden.

Nou ja ik probeer je te begrijpen. Waarom impliceert een gemiddelde in een ster een 10-sterren schaal, en een gemiddelde zonder een ster niet?

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Gevoels kwestie. Niets meer niets minder. Het past gewoon niet m.i.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ben momenteel overal erg laat bij... maarum...

Ik weet nog goed die dag (vrijdag de 13de ) dat ik inene met mijn ogen moest knipperen bij een totale verandering. Van een nog frisse look (die design van 2003-2007) naar een best wel grauwe uitwerking dat minder vrolijk oogt. In de loop der tijd ben ik er wel aan gewend geraakt, maar ik vind dat het toekomstige design weer terug gaat naar de frisse look. Erg mooi. Al heeft het inderdaad wat weg van pathe.

Alleen, worden die smileys ook daadwerkelijk zo groot?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

sinterklaas wrote:

Alleen, worden die smileys ook daadwerkelijk zo groot?

Ja. De kleine variant dus die je van elke smiley ziet.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Hoever staat het met het nieuwe design?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

53%

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Je hebt hem uitgespeeld bij 75% toch ongeveer, of ga je voor 100?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aangezien m'n PS3 is overleden zorgt het spelen van GTA5 in ieder geval niet meer voor oponthoud wat betreft het nieuwe design. Het gaat allemaal goed vooruit, ik hoop in de tweede helft van november de boel klaar te hebben voor de eerste tests.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ok bedankt. (Dan heb ik nog even )

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Ik ben erg benieuwd! Zat het gister een beetje door te lezen hier en zag dat een grote rede voor de vernieuwing was dat de site niet goed zichtbaar is op mobiele apparaten. Echter vind ik de mobiele site van moviemeter uitstekend werken op het vele scrollen na. O en dat als je suggestie uit de zoekbalk klikt hij niks vind. Dus je moet bijvoorbeeld voor de film Deja Vu, Deja Vu intoetsen, enter, naar beneden scrollen en dan de film klikken. Of dit is alleen voor mij het geval dat kan natuurlijk ook.

Ook als ik om me telefoon naar moviemeter.nl ga laadt hij ook niet de mobiele site, wat wel in me instellingen staat (Automatisch mobiele site laden indien beschikbaar).

Het screenshot en alles wat ik gezien heb zag er mooi uit! Desalniettemin vind ik deze site ook mooi en vooral handig en overzichtelijk. Toch is er altijd ruimte voor verbetering en vernieuwing. Laat maar komen dus

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Ligt het aan mij of kan ik in het screenshot van het nieuwe design nergens het jaartal van de film vinden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die blijft gewoon achter de titel staan zoals nu

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Jordy wrote:

Die blijft gewoon achter de titel staan zoals nu

Oke, zo hoort het ook natuurlijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ja dat zijn we in ieder geval gewend hier

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Waarom zijn de plaatjes van de nieuwe smileys eigenlijk verwijderd uit dit topic?

Er staat nu (afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zijn verloreren gegaan bij de verhuizing, zal ze weer even opzoeken

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Ik wacht rustig af. Ik heb de lay-out altijd wel prettig en overzichtelijk gevonden zodat je gemakkelijk alles kunt terugvinden.

Dit doe ik eigenlijk niet. Want dit geldt voor mij ook.

Bélon wrote:

Ik vind het maar niks, maar ik hou dan ook niet van verandering.

(Als een site slecht werkt is het natuurlijk iets anders)

En ben nu uit voorzorg met een turbo mijn kijkvoorraad aan het wegwerken en berichten schrijven.

Blijven (alle) functies gewoon in stand, en gaat het dus meer om de layout??

(Zo zit ik bijvoorbeeld van meningen, naar lijstjes naar de films en naar IMDb en weer terug en dat gaat allemaal perfect.)

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Moet zeggen dat het nieuwe design me op het eerste gezicht niet echt aanspreekt. Net zoals Tweakers teveel geright op smart phones onder het mom van "less is more". Maar... dat gezegd te hebben, ik kan me herinneren dat ik destijds het huidige design ook tegen vond vallen t.o.v het design daarvoor. Nu vind ik het echter een prima design en kijk ik er tevreden op terug. Dus het valt te bezien hoe serieus ik mijn eerste indruk moet nemen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

Blijven (alle) functies gewoon in stand, en gaat het dus meer om de layout??

(Zo zit ik bijvoorbeeld van meningen, naar lijstjes naar de films en naar IMDb en weer terug en dat gaat allemaal perfect.)

Ja sorry, het geven van meningen, informatie over films, lijstjes.... dat gaat er allemaal uit straks in het nieuwe ontwerp. MovieMeter wordt een site waar je in contact kan komen met alleenstaande moeders.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

MovieMeter wordt een site waar je in contact kan komen met alleenstaande moeders.

Dat is tenminste weer eens wat anders dan films ..... en voetbal.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ja sorry, het geven van meningen, informatie over films, lijstjes.... dat gaat er allemaal uit straks in het nieuwe ontwerp. MovieMeter wordt een site waar je in contact kan komen met alleenstaande moeders.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.