- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zoeken op de site
Zoeken op de site
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Vraag 1 tot 1000 films. En vraag 2. Volgens mij veel meer.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Film titel zoeken is mooi uitgebreid maar is het ook mogelijk dat je via een trefwoord van het plot achter de titel kan komen, is ook wel handig mijn inziens.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Klopt het dat je bij het zoeken niet meer op 'genereer op stemtabel' kan klikken?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat viel mij ook al op, of ik moet iets over het hoofd zien.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
yup de stemtabel/mijn updates/mijn films linkjes moeten inderdaad nog toegevoegd worden bij de resultaten
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Klopt het dat je bij het zoeken niet meer op 'genereer op stemtabel' kan klikken?
Ja, heel hinderlijk!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Klopt csv export komt hopelijk dan ook direct terug?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Is het ook al bekend wanneer dat alles wordt doorgevoerd?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Binnenkort, staat bovenaan m'n lijst en is niet zo veel werk.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aight
Blij dat die functie er terug is
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Jordy, bedankt voor het toevoegen van de zoeken-op-tijdsduur-optie.
De reikwijdte staat nu op 0 t/m 500+ minuten. Zou dit niet 45 t/m 500+ moeten zijn? Dan is het direct duidelijk dat films van 44 minuten of minder niet in de database staan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Door "0" als begin te selecteren neem je ook de films mee die nog geen tijdsduur hebben ingevoerd gekregen.
erck
-
- 34 messages
- 0 votes
Ik geef een halve ster voor deze zoekfunctie.
Jeetje jongens, hou je dan bezig met het puntensysteem. Halve sterren? Echt?
Geef mij die oude maar.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De aanpassingen waren helaas noodgedwongen:
Aanpassingen waren helaas nodig ivm de zware belasting die de oude zoekmachine had op de server.
jtsterkenburg
-
- 153 messages
- 1324 votes
De schuifjes zijn nogal inaccuraat. Ik zoek nog weleens op films met minder dan twintig stemmen (omdat die niet in de toplijsten staan) en zette hem dan bijvoorbeeld op een reikwijdte van 5 tot 19 stemmen en alleen films boven de 3,8 ofzo. Nu is de laagste waarde die ik kan krijgen 26 stemmen. Ik krijg nu bijna alleen maar films met één stem. Daarnaast kan ik niet meer alle films doorzoeken, want ik moet eerst een genre of een land invoeren. Ik vond de oude manier veel handiger. Is er nu nog een manier waarop ik het aantal stemmen heel precies kan afstemmen?
vind het wel handig dat je nu kan sorteren op jaar of stemgemiddelde.
jtsterkenburg
-
- 153 messages
- 1324 votes
Pijltjestoetsen.
okee, nu voel ik me een noob
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de zoekfunctie op de site. Voorbeeld. Iemand raadt mij vandaag aan om de film 'a cat in paris' te gaan kijken.
Ik zoek op deze film titel op de site,... niks te vinden. Dan maar naar IMDB om te kijken of ik de titel wel goed heb, en ja hoor, daar vind ik hem direct. De originele Franse titel blijkt 'Une vie de chat'.
Ik neem deze titel over, toets hem in het zoekscherm,.... niks te vinden.
Moet ik schijnbaar Une weg halen, en dan vind hij de film wel. Waarom moet ik lidwoorden weg laten wil ik een film snel kunnen vinden?
En is het niet een idee om bij een fout ingevoerde film titel alternatieve suggesties te laten zien, om te kijken of de titel die je zoekt wellicht tussen die films staat? Je moet nu namelijk wel heel precies alles invoeren wil je vrij snel op de juiste pagina komen.
Mag allemaal wel iets makkelijker!
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Nog een klein voorbeeld. Ik wil zoeken op de film Castaway on the Moon, maar toets in:
Cast away on the Moon.
Klik op zoek, maar hij vind niks. Hij zou toch op zijn minst als alternatief Castaway on the Moon moeten tonen, niet?
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Heb de laatste tijd ook allerlei zoekproblemen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De zoekfunctie is altijd al matig geweest. Die op imdb werkt inderdaad 10x beter.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de zoekfunctie op de site. Voorbeeld. Iemand raadt mij vandaag aan om de film 'a cat in paris' te gaan kijken.
Ik zoek op deze film titel op de site,... niks te vinden. Dan maar naar IMDB om te kijken of ik de titel wel goed heb, en ja hoor, daar vind ik hem direct. De originele Franse titel blijkt 'Une vie de chat'.
Ik neem deze titel over, toets hem in het zoekscherm,.... niks te vinden.
Moet ik schijnbaar Une weg halen, en dan vind hij de film wel. Waarom moet ik lidwoorden weg laten wil ik een film snel kunnen vinden?
En is het niet een idee om bij een fout ingevoerde film titel alternatieve suggesties te laten zien, om te kijken of de titel die je zoekt wellicht tussen die films staat? Je moet nu namelijk wel heel precies alles invoeren wil je vrij snel op de juiste pagina komen.
Mag allemaal wel iets makkelijker!
De titel "a cat in Paris" staat hier niet ingevoerd, dus daar kan ik niet veel aan doen.
Verder inderdaad goede suggesties voor verbeteringen, gaat op de lijst.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Kan je ook een ander systeem voor mij en andere MM érs vinden om een plaatje hier op MM te plaatsen.
Ik plaats alleen op western en strips, op het ogenblik gaat niks meer vanwege de laatste crach met
I MAGESHACK wordt ik helemaal gestoord van nieuwe wachtwoorden die ook nog niet eens werken.
redeyes
-
- 16 messages
- 6 votes
In De Site > Algemeen > Zoek functie...:
Ik vind de zoek functie die vernieuwd is veel slechter dan wat jullie vroeger hadden. Vinden jullie deze nieuwe beter ofzo???? Je kan bijvoorbeeld niet meer OP specifiek jaartal meer zoeken.....het is TOT een specifiek jaartal....dan krijg je ALLE films te zien tot aan dat jaartal, misschien wil je niet eens de vorige jaartallen erbij, zo blijf je zoeken zonder dat de zoekfunctie het makkelijker maakt. Nog een voorbeeld: je kan ook niet meer zoeken op genre EN plotomschrijving....het is genre OF plotomschrijving. Deze acties irriteert me mateloos....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je kan wel zoeken op specifiek jaartal; door de schuifjes helemaal naar elkaar toe te bewegen tot ze tegen elkaar staan.
Fijn afstemmen kan via pijltjestoesten op je toetsenbord.
zxstyle
-
- 274 messages
- 499 votes
Ik vind de nieuwe zoekfunctie wel functioneler geworden. Dank daarvoor.
De gebruikersvriendelijkheid vind ik niet per se beter geworden. Maar persoonlijk gezien ook niet slechter.
edpret62
-
- 34 messages
- 26 votes
Als ik voorheen rechts boven in het kadertje een filmnaam invoerde kwam er ook een vergrootglaasje in beeld waarmee ik het zoeken kon starten..
Sinds kort is die verdwenen..
Ik kan dan ook geen films meer zoeken..
Weet iemand hoe dat kan, en een eventuele oplossing daarvoor??
Groetende Edpret!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Enter duwen of op de titel die wordt gesuggereerd klikken?