- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zoeken op de site
Zoeken op de site
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gaat op de lijst, denk dat die term net iets te kort is, maar in dit geval zou je 'm wel willen vinden met die zoekterm.
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Indien ik zoek via overige en de films probeer te sorteren op stemgemiddelde, doet de website dit niet voor mij. Hebben jullie daar ook last van?
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
Jordy, hier een voorbeeld: http://imageshack.us/photo/my-images/543/voorbeeldzoekopdracht.jpg
Excuses voor de matige kwaliteit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedankt ik zie nu wat je bedoelt, gaat op de lijst!
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Altijd goed dat Moviemeter met nieuwe verbeteringen en features komt
. Alleen zou ik de zoekresultaten bij het zoekscherm wat hoger zetten als je op titel zoekt. Nu zitten de blokjes Zoeken op regisseur, acteur, etc. tussen het zoekveld en de resultaten. Layout-technisch lijkt me het overzichtelijker wanneer die resultaten hoger staan.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik weet dat de functie naar een acteur zoeken tussen je eigen stemmen er is uitgegooid wegens belasting van de server maar zou het misschien mogelijk kunnen zijn om een genereer stemtabel te doen wanneer je gewoon op een acteur zoekt? Dan is het toch terug iets makkelijker om te zien wie in welke film een hoofdrol heeft. Of belast dit de server dan even hard als ervoor?
edit: voor de rest is het trouwens wel een enorme verbetering, visueel een stuk aantrekkelijker geworden.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Het is nu mogelijk je stemmen boven een bepaald gemiddelde te zoeken alleen is het ook mogelijk om de stemmen onder een gemiddelde te zoeken?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja je hebt 2 schuifjes, die je allebei kunt bewegen.
Bijvoorbeeld van 0,0 t/m 1,5 sterren, dus alles onder 1,5 sterren.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Is er trouwens een manier waar een zoekprogramma al je films op volgorde zet op regisseur en je uiteindelijk een verslag laat zien met;
Regisseur 1 (18 stemmen)
Regisseur 2 (14 stemmen)
Regisseur 3 (09 stemmen)
Etc. etc.?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Kijk ik er over heen of kun je niet meer zoeken op woorden uit de filmbeschrijvingen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is er momenteel inderdaad niet.
Voorlopig niet beschikbaar:
Ik zal het op de ideeenlijst zetten, maar voorlopig moeten jullie het helaas zonder doen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ik vind dat nieuwe zoeksysteem echt heel erg onhandig. Echt 3 keer niks dit... Kan het niet gewoon terug veranderd worden zoals het was?
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
Ik vind dat nieuwe zoeksysteem echt heel erg onhandig. Echt 3 keer niks dit... Kan het niet gewoon terug veranderd worden zoals het was?
Waarom vind je het 3 keer niks? Het werkt anders prima hoor.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik ben zelfs vergeten hoe de oude manier ging.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik weet dat de functie naar een acteur zoeken tussen je eigen stemmen er is uitgegooid wegens belasting van de server maar zou het misschien mogelijk kunnen zijn om een genereer stemtabel te doen wanneer je gewoon op een acteur zoekt? Dan is het toch terug iets makkelijker om te zien wie in welke film een hoofdrol heeft. Of belast dit de server dan even hard als ervoor?
edit: voor de rest is het trouwens wel een enorme verbetering, visueel een stuk aantrekkelijker geworden.
Even een bump doen. Zou erg handig zijn imho want zoeken op acteur tussen je eigen stemmen gebruikte ik erg vaak.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
yup de stemtabel/mijn updates/mijn films linkjes moeten inderdaad nog toegevoegd worden bij de resultaten
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik vind het jammer dat - voor zover ik kan zien - het bij zoeken op overige gegevens niet mogelijk is om op tijdsduur te zoeken. Dit kon voorheen wel.
Wordt dit ook nog toegevoegd of is dit bewust weggelaten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is niet bewust gebeurd, zal het op de wensenlijst zetten
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
yup de stemtabel/mijn updates/mijn films linkjes moeten inderdaad nog toegevoegd worden bij de resultaten
Bedankt!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Misschien kijk ik er over heen, maar kan ik nog in de zoekfunctie aanvinken dat ik van een bepaalde acteur alle films wil zien waar ik op heb gestemd? Ik zie alleen de optie van de films van die acteur waar ik NIET op heb gestemd.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Waarom heb je gekozen voor de optie films waarop je niet hebt gestemd i.p.v. wel heb gestemd?, want de laatste vind ik handiger.
Zoals gezegd, dit is ivm de belasting op de server die sommige zoekopdrachten hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ah, dan had ik het dus toch goed gezien. Erg spijtig.
Dan zie ik liever alleen de optie van de films van een acteur waar je WEL op hebt gestemd. De rest vind ik wel los op MM. Maar voorheen kon je toch allebei de zaken aangeven? Was altijd erg prettig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar voorheen kon je toch allebei de zaken aangeven?
Zie 1 bericht terug.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Het is wel rot dat je niet meer terug kan keren naar de lijst die tevoorschijn kwam dankzij je zoekactie nadat je een film hebt aangeklikt uit die lijst. Dan is de webpagina verlopen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Daar had ik ook last van. Bedoel je dit:
Nu is dit niet alleen op deze website het geval maar vervelend vind ik het wel.
Eerst krijg ik na het zoeken een lijst met films. Ik kies daar een film uit. Als ik daarna dan op pijltje bovenaan klik om terug te gaan, ben ik uit de lijst en moet ik opnieuw de zoekactie starten. Is daar nog wat tegen te doen of ben ik de enige.
Probeer dit eens.
Misschien is daat wel iets aan te doen. Voor nu raad ik je aan op de films in een nieuw venster te openen.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja dat is wat ik bedoel en dat is het antwoord wat ik verwachtte. Minder handig maar opzich geen probleem. Bedankt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Hoeveel films kunnen er geopend worden via het zoekprogramma voordat je je zoekopdracht aan moet passen? En is dat meer of minder dan voor de aanpassingen?