• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Zoeken op de site

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Worden drama / komedie films wel getoond trouwens als ik op komedie zoek?

Genre's liggen namelijk vaak dicht tegen elkaar, dus 2e genre is ook zeker relevant.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Nu werkt het wel (al dan niet gebruikmakend van dat schuifsysteem).

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

okee ik zal het zelf nooit gebruiken, maar zoeken op acteur staat er nu ook bij

Dankjewel!

Alleen het sorteren werkt hier (bij acteurs dus) nog niet goed: op titel lukt wel, maar op stemgemiddelde en jaartal niet.

*edit* ik zie nu overigens dat dit bij regisseurs ook nog niet werkt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

Alleen het sorteren werkt hier (bij acteurs dus) nog niet goed: op titel lukt wel, maar op stemgemiddelde en jaartal niet.

ook verholpen als het goed is

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

ja!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vind die grijstinten niet echt iets bijdragen. Misschien bij berichten maar niet in zo'n zoekfunctie.

Je kan bij bijvoorbeeld acteur wel aanvinken als je niet op de film hebt gestemd, maar als je wel op de film hebt gestemd, dan niet??

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als je bij 'Zoeken in eigen stemmen' zoekt op jaartal, bijvoorbeeld van 1970 - 1979, worden er geen resultaten getoond wanneer je Miniseries deselecteert.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Klopt het dat je niet meer kan zoeken op plotomschrijving?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zie dat ook niet zo snel. Zou jammer zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

Klopt het dat je niet meer kan zoeken op plotomschrijving?

Ja.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Als je bij 'Zoeken in eigen stemmen' zoekt op jaartal, bijvoorbeeld van 1970 - 1979, worden er geen resultaten getoond wanneer je Miniseries deselecteert.

Verholpen.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik zie nu dat de mogelijkheid tot zoeken op een trefwoord uit de plotomschrijving ontbreekt...die vond ik namelijk ook best handig! (op het gevaar af dat ik nu weer iets noem dat je zelf nooit gebruikt Jordy )

*edit* oh is net genoemd zie ik...maar meer mensen dus die dat wel handig vonden..

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

Je kan bij bijvoorbeeld acteur wel aanvinken als je niet op de film hebt gestemd, maar als je wel op de film hebt gestemd, dan niet??

Ik heb vanwege de belasting op de server van sommige zoekopdrachten helaas consessies moeten doen aan wat er wel en niet mogelijk is bij het uitgebreid zoeken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

Ik zie nu dat de mogelijkheid tot zoeken op een trefwoord uit de plotomschrijving ontbreekt...die vond ik namelijk ook best handig! (op het gevaar af dat ik nu weer iets noem dat je zelf nooit gebruikt Jordy )

*edit* oh is net genoemd zie ik...maar meer mensen dus die dat wel handig vonden..

Ik zal het op de ideeenlijst zetten, maar voorlopig moeten jullie het helaas zonder doen.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ja.

Dat is jammer. Was altijd wel handig voor het topic "ik zoek een filmtitel..."

gizmo_o

• 1390 messages
  • 241 votes

Klopt het dat je met IE niet meer vanuit een gekozen filmtitel, na een selectie middels de zoekfunctie te hebben gemaakt, terug kan naar de lijst die je hebt verkregen?

Voorheen kon dit in ieder geval wel.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Prachtig met die vernieuwde zoekfuncties. Geweldige meerwaarde!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bedankt voor de update aan de zoekfunctie jongens! Ziet er goed uit!

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Er schijnt (heb ik toch gelezen) een nieuwe zoekfunctie te zijn waarbij je alle fantasy films (of een ander genre) van een hoog gemiddelde kan zien. Weet iemand hoe dit gaat? Of is er dit nog niet?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Zoeken > zoeken op overige gegevens > genre instellen (en evt beoordeling) > klaar is kees

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Heel erg bedankt Kan ik gebruiken voor zowel films te zoeken waarop ik nog niet heb gestemd en films the zoeken die ik nog graag wil zien. Erg handig

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Begrijp ik goed dat je met de nieuwe zoekfunctie niet meer in de filmbeschrijving, maar alleen titels kan zoeken?!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Klopt. Minder zoekmogelijkheden wegens overbelasting van de server.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Bubblez wrote:

Begrijp ik goed dat je met de nieuwe zoekfunctie niet meer in de filmbeschrijving, maar alleen titels kan zoeken?!

Ja viel me ook al op. Erg teleurstellend.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Jee zeg, wat enorm balen. Dus helemaal geen vooruitgang...

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Staat wel op de ideeënlijst, dus komt misschien ooit wel weer terug... Maar was inderdaad erg handig.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Kan nog steeds wel, google gebruiken. Gewoon zoiets invoeren: "Servische man zoekt lijk" :moviemeter.nl

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Domme vraag misschien maar hoe kan je nu zoeken binnen je eigen stemmen op regisseur? Of een gedeelte van een titel??

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

Ja dat vraag ik mij ook af. Je kan enkel de films opzoeken waarop je niet hebt gestemd.

Het is volgens mij ook niet mogelijk om alle films met een bepaald acteur/actrice waarop je hebt gestemd, op te zoeken.

Geef mij maar de oude zoekmachine dan

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Het kopje 'Nog te zien' kan je dan ook net zo goed van de site af halen als je niet meer kan zoeken op films die uit gaan komen binnen 1/1,5 jaar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.