- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zoeken op de site
Zoeken op de site
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik doelde op commerciële overwegingen.
Verder weet ik te weinig over deze module en wat evt. wordt meegewogen. Misschien dat aantal stemmen wel wordt meegewogen, dat zou wel kunnen.
Richardus
-
- 2128 messages
- 1196 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Hoe zoek je hier tegenwoordig een regisseur? Via zoekschermpje bovenin krijg je enkel films, via uitgebreid zoeken geeft "von Trier" geen regisseur...weird.
edit: oh, via scherm bovenin staat Lars wel ergens tussen een meukzooi zoekresultaten die niks met de zoekterm te maken hebben, maar ik zoek die andere. Er lijkt nog wel een langere lijst te zijn, maar dan zit zo'n gigabalk met links onderin scherm in de weg.... mien god jongens, zoekfunctie nog niet eens op orde na al die jaren
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Valt toch best mee. Eerste resultaat is een biopic over Lars von Trier, tweede resultaat is de regisseurspagina.
https://i.ibb.co/RytTXB4/Screenshot-2022-07-17-at-10-47-09-https-www-moviemeter-nl.png
Ook als ik enkel zoek op Von Trier krijg ik dezelfde resultaten.
Dat de uitgebreide zoekfunctie hier niet werkt is een bug. Ik zal dat op de bugslist zetten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - De Site: Algemeen - filmforum - moviemeter.nl
Er wordt aan de data kant van de algemene zoekfunctie gewerkt. De data vult zich weer langzaam. Dus het kan zijn dat niet alles al wordt gevonden.
Tiany
-
- 525 messages
- 753 votes
Het lukt mij ook niet om te zoeken onder acteur of regisseur, ik krijg geen resultaten.
MovieMeter is helaas niet meer wat het geweest is, ik zocht vroeger bijna dagelijks naar films, en plaatste ook regelmatig reacties, het is allemaal te omslachtig geworden. De goeie oude tijd. Zeer spijtig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het lukt mij ook niet om te zoeken onder acteur of regisseur, ik krijg geen resultaten.
MovieMeter is helaas niet meer wat het geweest is, ik zocht vroeger bijna dagelijks naar films, en plaatste ook regelmatig reacties, het is allemaal te omslachtig geworden. De goeie oude tijd. Zeer spijtig.
Welke acteur of regisseur zoek je?
Welk zoekvenster gebruik je? Algemene zoekfunctie bovenin of via uitgebreid zoeken?
Als je concrete voorbeelden hebt kan ik het op de bugslist zetten.
Tiany
-
- 525 messages
- 753 votes
https://www.moviemeter.nl/film/searchdirector
Ik heb als voorbeeld gezocht onder regisseur “Alfred Hitchcock”
Reguliere films en Miniseries zijn aangevinkt, alsook Stemgemiddelde, maar ik krijg steeds te lezen “Er zijn geen resultaten”.
M.v.g.
Tiany
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Grappig, die zoekfunctie kende ik helemaal niet.
Je kan beter de algemene zoekfunctie gebruiken in de banner bovenaan. Als je daar 'Alfred Hitchcock' intypt, dan komt je hem tegen en klik je daarop dan leidt dat naar zijn regisseurspagina: Alfred Hitchcock - MovieMeter.nl. Als je doorklikt op 'regisseur' dan verschijnt zijn filmografie, inclusief stemtabel.
Tiany
-
- 525 messages
- 753 votes
Die zoekfunctie heb ik vele jaren gebruikt, helaas lukt het al een tijd niet meer.
Alfred Hitchcock was maar een voorbeeld, ik zocht daar steeds op regisseurs, acteurs en onderwerpen in films, met stemtabel, super handig, zo spijtig.
De tip die je gaf is interessant, alvast Merci

mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
eeeeehm ik zocht 'smoorverliefd' maar MM herkent dat woord/titel niet.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niet? 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
oh, ik was gestopt met typen bij 'smoorverli'
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha, op smoorverlie pakt 'ie 'm wel. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik heb trouwens de belgische gezien op netflix maar niet de nl versie met visser.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb trouwens de belgische gezien op netflix maar niet de nl versie met visser.
Hoe krijg je dat voor elkaar? 
Ik vind alleen de Nederlandse versie op Netflix:
Of heb jij VPN?
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
wtf?? nou kijk hem eens zou ik zeggen. geen visser te zien, alleen Belgen. 

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha, opmerkelijk zeg! 
Verkeerde labels en verkeerde thumbnail op Netflix. Wat een flater.
Ik zal de koppeling op MM aanpassen naar de juiste film.
Bedankt! 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Haha, opmerkelijk zeg! 
Verkeerde labels en verkeerde thumbnail op Netflix. Wat een flater.
Ik zal de koppeling op MM aanpassen naar de juiste film.
Bedankt!
dom heh?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja heel dom. 
Maar op zich ben ik dan wel blij dat het origineel op Netflix staat, en niet de remake.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
nou zo goed is ie niet hoor.
Da's jammer.
Deze vond ik wel aardig:
Einde beetje over-the-top. Maar prima vermaak.
Deze ook wel apart:
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
C'est Ça l'Amour wordt niet gevonden via de zoekfunctie.
C'est Ça l'Amour (Film, 2018) staat nochtans op de site.
Via de alternatieve titel Real Love wordt hij wel gevonden.
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
C'est Ça l'Amour wordt niet gevonden via de zoekfunctie.
C'est Ça l'Amour (Film, 2018) staat nochtans op de site.
Via de alternatieve titel Real Love wordt hij wel gevonden.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik niet 10 x geprobeerd met Firefox en Safari onder MacOS Ventura laatste updates.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Misschien ben ik hier verkeerd. Maar ik vroeg mij af. Kan je bv zoeken op acteur en dan zien welke films van hem op welke streamingsdienst. Ik vind bv John Turturro een geweldige acteur, maar met ongeveer 100 films is het veel werk om op elke film te klikken.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Voor zover ik weet bestaat die functie niet, volgens mij ook niet elders.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Volgens mij kan je via de zoekfunctie van Netflix wel op acteur zoeken, binnen hun aanbod dan.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
ik doe dat altijd hier https://www.filmvandaag.nl/zoek?zoekterm=John+Turturro&veld=cast&vod=netflix%2Cpathe%2Cdisney%2Cnpo
je kunt dan links aanvinken welke streamingdienst