- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
In de nieuwssectie staat een artikel over frank masmeijer. Er zijn 8 reacties onder het artikel geplaatst die ik niet kan lezen. Noch kan ik reageren onder het artikel. Ik kan alleen zien dat er 8 reacties zijn geplaatst, meer niet.
Onder alle andere artikelen in de nieuwssectie kan ik de reacties wel lezen en/of reageren.
Is daar een verklaring voor?
Even nagekeken. De redactie heeft besloten het reageren op het artikel niet meer toe te staan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Site was na 12-en weer kortstondig onbereikbaar. Lopen er overdag ook scriptjes op gezette tijden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jawel, maar dan zou dat elke dag op dezelfde tijd een storing geven, dus ik denk niet dat dat de oorzaak was.
VOD scrapers lopen meerdere keren per dag.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Kan MM daar kort onbereikbaar door zijn, een VOD Scraper? Zou niet moeten toch? Is geen groot drama, maar als je daardoor net een lang bericht kwijtraakt is het best jammer 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat zeg ik toch juist, dat denk ik niet.
Jij stelde die vraag over scripts.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
haha je hebt gelijk, ik had het te snel gelezen. 
Ja, ik dacht dat omdat het precies na 12 uur was, leek daardoor op een getimed onderhoud (al zou 's nachts natuurlijk logischer zijn)... Meh, dan zal het toeval zijn geweest vermoedelijk.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Verzoek onderscheid Artikelen < ------- > MM YouTube-Video's.
Vijf spannende survival-films gebaseerd op een echt verhaal | MovieMeter Toplijst - MovieMeter.nl
Ik heb geen idee of er meer mensen met deze wens zijn, maar zou het mogelijk zijn artikelen van filmpjes te onderscheiden op de front page? Ik vind het leuk dat het er is voor anderen, maar persoonlijk heb ik geen enkele behoefte om een filmpje te zien van 5 minuten lang. Maar dat er géén lijstje achter die kop verborgen is dat je even snel in kunt zien, merk je pas nadat je het geopend hebt.
Misschien een subtiel icoontje in de titel of in de lead? Is wellicht voor de mensen die het wél zeer waarderen ook fijn om ze makkelijker te kunnen onderscheiden op MM, wanneer ze niet op YT zitten 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Zelfde wens als John Milton Wellicht een categorie die je kunt uitzetten zoals berichten over de nieuwe handtas van Jim Bakkum ofzo?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Zelfde wens als John Milton Wellicht een categorie die je kunt uitzetten zoals berichten over de nieuwe handtas van Jim Bakkum ofzo?
Heeft hij een nieuwe handtas? Die heb ik gemist, shit.
AniSter
-
- 2324 messages
- 1864 votes
In De Site > Algemeen > Updates:
Waarom is de lijst van updates onder zowel films als series zo kort? Het is heel vervelend om niet ver genoeg terug te kunnen kijken in de historie van mijn updates. Ik neem niet aan dat Moviemeter een probleem heeft met geheugencapaciteit.....
Mijn logboek betreffende films gaat dan wel iets verder terug, maar series worden in het logboek niet bijgehouden.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Krijg je als je categorie roddel en achterklap uitvinkt 
Dus een categorie voor video’s bij de nieuwsberichten is dat een optie @crew? Die pop-up met die die knul die in z’n slaapkamerstudio de trailers van vorige week gaat aankondigen dwars door mn sessie is al vervelend genoeg.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De toevoeging The Fabelmans (2022) is weer verwijderd, omdat het plaatje uit een andere film afkomstig bleek te zijn.
BoldFeather
-
- 3 messages
- 2 votes
In De Site > Algemeen > Kun je eigen lijsten verder filteren (op categorie of jaar bijvoorbeeld?):
Beste Leden,
Ik kan nergens vinden hoe ik eigen lijsten verder kan filteren.
Het liefst maak ik een eigen lijst "gezien". En ik zou dan later vanuit deze (lange) lijst verder willen filteren op documnetaires en daar weer een lijst van maken.
Bij IMDB is deze mogelijkheid er wel.
Daarnaast zou het nog mooier zijn als je een lijst kunt maken die automatisch gevuld wordt als die aan bepaalde voorwaarde voldoet. Stel dat ik dus een film in de lijst "gezien" plaats, en ik heb een lijst gemaakt met de voorwaarde "thriller" en "laatste decennia", dat deze automatisch in die lijst terecht komt als hij aan die voorwaarde voldoet.
Weet iemand of deze mogelijkheden er zijn?
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ik vind het jammer dat nu MovieMeter en TvMeter al een tijdje zijn geïntegreerd met elkaar, updates van gebruikers die je volgt nog steeds enkel de reacties van MovieMeter weergeven, en niet die van TvMeter. Is dat iets dat nog nog op de planning staat?
Ik vind dit nog steeds merkwaardig en onhandig. Dit voelt allemaal een beetje on-af zo.
Als je een stem en/of een reactie op een serie geeft komt dit helemaal niet in je gebruikersupdate terug.
Staat dit nog op de planning?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Er wordt aan de data kant van de algemene zoekfunctie gewerkt. De data vult zich weer langzaam. Dus het kan zijn dat niet alles al wordt gevonden.
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Waarom staat op de voorpagina dat Beasts of No Nation vanaf deze week in de bioscoop draait?
Wordt die film van zeven jaar geleden nou echt verward met de nieuwe Idris Elba-film die deze week wél uitkomt...?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Waarom staat op de voorpagina dat Beasts of No Nation vanaf deze week in de bioscoop draait?
Wordt die film van zeven jaar geleden nou echt verward met de nieuwe Idris Elba-film die deze week wél uitkomt...?
Dankjewel voor de tip.
Per abuis was de verkeerde film gelinkt. Dit moest Beast (2022) zijn. Dit is nu aangepast.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Kan er onderscheid worden gemaakt in de avatar van users die niet meer actief zijn (uitgeschreven of geband) en users die simpel weg geen avatar hebben?
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Als ik op mijn Ipad iOS 15.6 bij een film op statistieken of stemmen klik verschijnt dit voor een fractie van een seconde en is het weer weg. Dat is nu al een hele tijd het geval, daarom meld ik het nu eens.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
https://i.imgur.com/x3jmIDp.png
Dit gaat in de mobiele versie nog steeds niet helemaal lekker. Komt voor onderaan een filmpagina (niet op de mainpage).
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
(afbeelding)
Dit gaat in de mobiele versie nog steeds niet helemaal lekker. Komt voor onderaan een filmpagina (niet op de mainpage).
Ga ik binnenkort even naar kijken.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Is er een topic over het plaatsen van foto's op ons forum?
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Is er een topic over het plaatsen van foto's op ons forum?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Thx, ik pluis dit even uit.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ik vind het wel bijzonder spijtig dat je als filmliefhebber op je filmsite middenin een artikel nieuwsberichten moet zien over de opstelling van Feyenoord en het weerbericht voor de Grand Prix van België. Interesseert me helemaal nada, deze andere sites van de eigenaar die niets met mijn hobby te maken hebben.
En hoewel ik inmiddels beter weet dan te hopen daar enige inbreng in te hebben, moet het wel even worden benoemd. Voor mij is dat behoorlijk matig, al zie je soortgelijke tendensen op andere sites in het kader van winst- en clickmaximalisatie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.