• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik ben ook geen fan van die berichten, maar het is nu eenmaal de visie van de eigenaars en de discussie is al meermaals gevoerd. Misschien toch wel één ding dat ik er van wil aankaarten is de filter die je kan gebruiken. Er is nu een artikel te zien dat vanavond HhhH op BBC te zien is. Nochtans heb ik de mogelijkheid 'televisie' uitgeschakeld omdat ik thuis toch geen kabelaansluiting heb en de meeste aankondiging gaan over commerciële Nederlandse tv-zenders die ik in Vlaanderen sowieso niet kan ontvangen. Ik had gehoopt dat die er met de filter niet meer zouden doorkomen.

Als de filter goed zou werken, krijg ik wel de berichten die toch wat interessant zijn (ik denk aan de berichten die gebruikers inzenden met filmtips). Is dat iets dat Dion Olbach kan bekijken?

Bob Gray

• 1222 messages
  • 2045 votes

Misschien al heel vaak benoemd of nog helemaal nooit, het zijn teveel pagina's om uit te pluizen maar; ik ben geen fan van de nieuwe lay-out. Gelukkig hebben jullie de optie in gebouwd om te switchen naar de oude versie, echt top. Echter staan er bij deze oude versie bij heel veel films geen cast en regisseur vermeld. Vooral de regisseur vind ik enorm jammer want deze link gebruikte ik vaak om te kijken welke films ik wel en niet gezien had van een regisseur. Is dit iets wat nog op de agenda staat om op te lossen of blijft dit zo?

Heino (moderator series)

• 1517 messages
  • 2355 votes

Bob Gray De oude versie zal niet meer bijgewerkt worden en in de huidige staat blijven bestaan. Volgens mij is het ook de bedoeling dat de oude versie op termijn zal verdwijnen, al heb ik geen idee wanneer dit is. Om de regisseurs via de filmpagina's te benaderen ben je dan toch aangewezen op de nieuwe versie.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

John Milton wrote:

Ik vind het wel bijzonder spijtig dat je als filmliefhebber op je filmsite middenin een artikel nieuwsberichten moet zien over de opstelling van Feyenoord en het weerbericht voor de Grand Prix van België. Interesseert me helemaal nada, deze andere sites van de eigenaar die niets met mijn hobby te maken hebben.

En hoewel ik inmiddels beter weet dan te hopen daar enige inbreng in te hebben, moet het wel even worden benoemd. Voor mij is dat behoorlijk matig, al zie je soortgelijke tendensen op andere sites in het kader van winst- en clickmaximalisatie.

Zal dit nog even doorspelen aan Dion. Eerder bericht was dat ze zouden proberen dit te beperken. In elk geval dienen dit soort berichten weggefilterd te kunnen worden, onder welk filter dan ook.

Dat geldt ook voor tv-films, ook dit zal ik nog eens doorgeven.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Ik weet even niet meer waar ik moet zijn voor opmerkingen rondom nieuwsberichten, dus ik plaats het even hier.

Netflix voegt 40+ titels toe aan het aanbod, dit zijn de vijf best beoordeelde - MovieMeter.nl

Leuk dat we gebruik maken van de community reviews in dit soort berichten, maar beetje jammer dat de spoilers niet zo behandeld worden (zie recensie van In Bruges - de oorspronkelijke recensie heeft netjes spoiler tags).

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

dualcia: terechte opmerking, ik heb de spoiler in die laatste review weggehaald. Ik zie zo direct geen spoilerfunctie in de nieuwsberichtensectie. Dus je kan het hier melden (of onder het nieuwsbericht) of mij een PM sturen als je iets ziet wat niet zichtbaar hoort te zijn.

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

Vertaalde filmnamen (uit vreemde talen als Aziatisch) bij de overzichten van films nog niet gelukt?

En op Android vallen bij lijst films van regisseurs decimalen van, en aantal, stemmen weg van het scherm, valt ook niet heen te scrollen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Is de site op het moment bij jullie ook zo ontzettend traag?

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ligt dat aan mijn instellingen of hebben meerderen hier problemen mee?

Ik kan geen trailers meer afspelen. Komt steeds een groot wit vlak in beeld in plaats van de trailer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Graaf Machine wrote:

Ligt dat aan mijn instellingen of hebben meerderen hier problemen mee?

Ik kan geen trailers meer afspelen. Komt steeds een groot wit vlak in beeld in plaats van de trailer.

Ik heb zelf geen afspeelproblemen met trailers.

Gebruik je toevallig een adblocker?

Ik heb wel eens van een soortgelijk geval gehoord van een user, dat had toen te maken met gebruik van adblocker.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ja, ik maak gebruik van een adblocker, hoewel die op deze site voor mij niet nodig is. Even uitgeschakeld, en het werkt weer. Bedankt kappeuter.

Is dan wel wat nieuws blijkbaar, want tot vandaag had ik er nooit last van. Maar als het werkt, dan werkt het, dus geen adblocker meer voor mij op deze site.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ik wil graag opmerken dat ik het heel bijzonder vind dat de hele frontpage vol staat met allerlei clickbaitachtige artikeltjes over de waan van de dag in tv-land waarvan je kunt verwachten dat die een 'maatschappelijk-politieke discussie' uitlokken op een community-website, maar dat dat reageren dan weer niet de bedoeling is.

Er wordt dan gerefereerd aan tv-programma's/soapies/presentatoren die niet eens een pagina hebben op deze website. (kennelijk is Moviemeter overgegaan op tv in de meest brede zin van het woord?)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

tukkerstein

Je kunt op de homepage de optie Nieuws artikelen filteren gebruiken. Selecteer 'Televisie' om die artikelen in het vervolg niet meer te zien.

https://ibb.co/yfYf6xs

Dan krijg je deze filmartikelen te zien:

https://i.ibb.co/vsGkPtf/Screenshot-2022-09-08-at-11-38-49-Movie-Meter-nl-Reviews-van-films-en-series.png

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ik vind het wel grappig, die artikelen te zien. Televisie kijken doe ik nagenoeg nooit, heb geen televisieabonnement ook, dus kan alleen via internet nog eens iets (terug)zien, maar al die hotemetoterij van die televisieluitjes volg ik wel graag.

Als ik 40 jaar geleden zou leven, dan zou ik zo een abonnement op Privé, met de niet te vermijden Van der Meijden, genomen hebben.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gewoon de site van Mediacourant bezoeken, die bespotten al die mislukte BN-ers daar ook nog eens in hun artikelen

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Bedankt voor de tip, TOS.

Haha, het eerste wat ik dan lees:

"Marc-Marie Huijbregts kotst op Johan Derksen: ‘Wit mannetje!’"

Haha, ik ga er eens effe lekker voor zitten. Dit wordt smullen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik vraag me af hoe het nieuws van Queen Elizabeth nu weer door mijn filter heen komt? De enige categorie waar ik uit kan kiezen waar ik dit onder zou kunnen scharen is ‘televisie’, en die heb ik al een tijd uit staan. Nog los daarvan heeft dit voor mij niks meer met films of televisie te maken.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Montorsi wrote:

Ik vraag me af hoe het nieuws van Queen Elizabeth nu weer door mijn filter heen komt? De enige categorie waar ik uit kan kiezen waar ik dit onder zou kunnen scharen is ‘televisie’, en die heb ik al een tijd uit staan. Nog los daarvan heeft dit voor mij niks meer met films of televisie te maken.

Heb je het nu over dat bericht dat de *NOS* zich voorbereidt?

En je vraagt je dan af wat dat met televisie te maken heeft?

Maak het toch niet zo dik allemaal. Als mensen die dit niet intereseert gewoon niet reageren, dan is al de helft gewonnen. Het is ook niet zo dat deze berichten zomaar tijdens een filmdiscussie in je beeld floepen, toch?

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Montorsi wrote:

jawel ik zag een keer een film waarin ze het hadden over the queen dus het is filmnieuws hahaha

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Heb je het nu over dat bericht dat de *NOS* zich voorbereidt?

En je vraagt je dan af wat dat met televisie te maken heeft?

Maak het toch niet zo dik allemaal. Als mensen die dit niet intereseert gewoon niet reageren, dan is al de helft gewonnen. Het is ook niet zo dat deze berichten zomaar tijdens een filmdiscussie in je beeld floepen, toch?

Het is niet dat als iets op tv “kan” komen dat het dan op de nieuwspagina (frontpage) van deze site thuis hoort? Zo ja, dan verwacht ik volgende week de uitslagen van de Eredivisie korfbal en de uitkomst van de Provinciale Statenverkiezingen.

Mijn punt is verder dat je een keuze geboden krijgt welk nieuws je wel en niet wilt zien. “Televisie” heb ik uitgezet. Dat Elizabeth op sterven ligt, wist ik al van de NOS, dat heeft hier op MM wmb niks te zoeken. Het is allemaal niet erg maar het is wel nutteloos voor mij, zeker als je een functionaliteit geboden krijgt die weinig uit lijkt te richten.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Het is niet dat als iets op tv “kan” komen dat het dan op de nieuwspagina (frontpage) van deze site thuis hoort? Zo ja, dan verwacht ik volgende week de uitslagen van de Eredivisie korfbal en de uitkomst van de Provinciale Statenverkiezingen.

Mijn punt is verder dat je een keuze geboden krijgt welk nieuws je wel en niet wilt zien. “Televisie” heb ik uitgezet. Dat Elizabeth op sterven ligt, wist ik al van de NOS, dat heeft hier op MM wmb niks te zoeke . Het is allemaal niet erg maar het is wel nutteloos voor mij, zeker als je een functionaliteit geboden krijgt die weinig uit lijkt te richten.

Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat op de voorpagina van deze website *thuishoort*, maar ik vraag me wel af waarom daar zo druk over gedaan wordt.

Het is niet dat dit een tijdschrift is dat in de rekken in de supermarkt ligt te stralen met een mooie voorpagina die lezers moet trekken.

Er komen mensen op deze site omdat ze zoeken naar iets, vaak een titel, of een acteur, en dan komen ze zomaar ergens binnen, zelden bij de voorpagina.

Dus de poeha over wat daar op staat, het glijdt langs me heen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat op de voorpagina van deze website *thuishoort*, maar ik vraag me wel af waarom daar zo druk over gedaan wordt.

Jij doet er het drukste over anders ik stel gewoon de vraag waarom je nieuws naar eigen gading kunt filteren, maar dat deze er toch doorheen glipt. Primair is dit daarnaast, de laatste keer dat ik checkte althans, een film (en tv) site, en geen site over Koningshuizen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Nou ja, dan doe ik er het drukste over.

Misschien is dat ook nog wel waar ook.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Montorsi: ik heb het even nagekeken en het televisie-filter stond inderdaad niet aangevinkt (in plaats daarvan stond het vakje 'nieuws over acteur' aangevinkt). Ik heb dat nu alsnog gedaan, dus dan zou het bericht niet meer zichtbaar moeten zijn bij degenen die het televisie-filter actief hebben.

Noud

• 544 messages
  • 1156 votes

Idee als je een film op titels zoekt je dit ook op jaartal kan zoeken. Dat zoekt iets makkelijker.

Ook idee, als ik nu op een alternatieve titel zoekt vindt hij het niet. Zoals bij Narco-Saints, dat wordt niet gevonden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Noud wrote:

Idee als je een film op titels zoekt je dit ook op jaartal kan zoeken. Dat zoekt iets makkelijker.

Kies dan uitgebreid zoeken en Sorteren op Jaar.

wwelover

• 2605 messages
  • 3953 votes

Het niveau heb ik me al een beetje aan overgegeven, maar de hoeveelheid fouten blijft me toch wel verbazen. Is er geen eindredacteur (liefst eentje die daadwerkelijk een beetje kennis van films heeft)? Nu ook weer die top 10 van Paul Walker. Eerst noemen dat het zijn beste films zijn buiten de Fast films om, om vervolgens 5 van die Fast film erin te zetten..

In De Site > Algemeen > Kan stem uitbrengen niet meer vinden:

Ik ben hier heel lang niet meer geweest en zie dat er kennelijk een en ander is gewijzigd. Zo is voor mij niet meer te vinden hoe ik een stem toeken aan een film of serie. Wanneer ik bijvoorbeeld een film zoek, zoals Arrival, krijg ik de pagina daarvoor te zien, maar waar is de knop om een stem toe te kennen? Ik kijk er waarschijnlijk helemaal overheen.

Verder, hoe kun je jouw eigen top tien aanpassen? Ik kan hem alleen verwijderen en opnieuw instellen.

Dank voor de tijd en eventuele antwoorden.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Het duurt vaak meer dan één minuut vooraleer de pagina met mijn toevoegingen laadt. Dat is nu al weken zo.

Flavio

• 4893 messages
  • 5224 votes

Kinsella55 wrote:

In De Site > Algemeen > Kan stem uitbrengen niet meer vinden:

Ik ben hier heel lang niet meer geweest en zie dat er kennelijk een en ander is gewijzigd. Zo is voor mij niet meer te vinden hoe ik een stem toeken aan een film of serie. Wanneer ik bijvoorbeeld een film zoek, zoals Arrival, krijg ik de pagina daarvoor te zien, maar waar is de knop om een stem toe te kennen? Ik kijk er waarschijnlijk helemaal overheen.

Verder, hoe kun je jouw eigen top tien aanpassen? Ik kan hem alleen verwijderen en opnieuw instellen.

Dank voor de tijd en eventuele antwoorden.

Stemmen: Je gaat met de cursor naar de gele knop "Stemmen" (onder het gemiddelde en aantal stemmen) en dan verschijnen 5 grijze sterren. Je gaat met de cursus over de grijze stremmen en klikt op het aantal dat je wilt geven.

Top 10: Je kunt de volgorde van de top 10 aanpassen door op een film te klikken en die naar boven of naar beneden te sturen. Als je een film wilt vervangen door een film die nog niet in je top 10 stond zoek je in de balk van die film naar de film die zijn plek in de top 10 moet innemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.