- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ummmagummma schreef:
Laat deze #Metoo methode alsjeblieft varen redactiej
(verplaatst bericht)
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Als de poster die je uploadt te lang is krijg je een foutmelding maar zijn de gekoppelde acteurs ook verdwenen en moet je die opnieuw invoeren. Kan dat niet vermeden worden dat die acteurs verdwijnen? In de tijd van Jordy was dat nooit een probleem.
Ummmagummma
-
- 133 messages
- 115 votes
Mocht ik dit niet zeggen of zo?
Beetje duiding zou fijn zijn 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Je mag het zeggen maar op de juiste plek. Algemene kritiek op de koers van de site hoort niet onder individuele nieuwsberichten. Als je meer toelichting wilt over het hoe en wat moet je me maar een PM sturen, deze zaken zijn allemaal al voorbij gekomen en uitgebreid besproken.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Met betrekking tot de moderatie in de nieuwssectie is het een en ander veranderd. De vijf moderators van de serie-kant (1AngryMan, Heino, jarno1975 en HALVE TAMME. en brajoapau) hebben nu ook moderator rechten in de nieuwssectie. De titel 'moderator nieuws' is komen te vervallen.
Aanpassingen van (spel, stijl- of inhoudelijke) fouten in nieuwsartikelen kunnen worden gedaan door 1AngryMan, Fisico en mijzelf.
Met deze wijziging denken we dat de taken beter verdeeld zijn en het geeft ook een betere weerslag van het teamwerk dat modereren is. Het is misschien goed om te weten dat het modereren in de nieuwssectie door ons als een moeilijke kwestie wordt gezien. Dit heeft er enerzijds mee te maken dat (naar de aard van de zaak) discussies meer in cirkels terugkeren dan in een vast topic het geval is. Anderzijds zijn ook de onderwerpen soms discussiegevoeliger en zijn er meer 'dagjes-bezoekers' te vinden in de reacties. Nogmaals goed om te benoemen dat de moderators onderdeel zijn van de vrijwillige crew van de site. Wij zijn niet in dienst van de eigenaar, zoals de redacteuren die de nieuwsartikelen schrijven, en wij bepalen dus ook niet wat er geschreven wordt. Wij zijn onderdeel van de community en hebben de functie om de aloude gedragsregels toe te passen (zonder welke de site al lang ten onder was gegaan).
Op persoonlijke titel zou ik hieraan willen toevoegen dat modereren een ondankbare taak is, waarmee je nooit iedereen tevreden kan stellen. Elke beslissing heeft iets 'arbitrairs', maar net als bij een scheidsrechter in het voetbal helpt het niet om te gaan klagen. Natuurlijk is het niet fijn als er een post sneuvelt, ook wij vinden het niet fijn om iets te verwijderen, maar als je er een nachtje over slaapt dan blijken de zaken vaak niet zo erg te zijn als het aanvankelijk lijkt. Vragen om nadere toelichting kan altijd en in mijn ervaring helpt dat ook om dingen van beide kanten op te helderen, maar probeer het leuk te houden voor iedereen, want wij willen ook gewoon een onbezorgde avond of werkdag hebben. En uiteindelijk is het aan jezelf om binnen de gedragsregels van de site te posten en aan de gehele community om het hier een leuke plek te houden.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
Als de poster die je uploadt te lang is krijg je een foutmelding maar zijn de gekoppelde acteurs ook verdwenen en moet je die opnieuw invoeren. Kan dat niet vermeden worden dat die acteurs verdwijnen? In de tijd van Jordy was dat nooit een probleem.
In de tijd van Jordy was dit een hele andere functionaliteit. Dat waren gewoon tekstvelden. Met de huidige functionaliteit schijnt dit niet te werken zoals jij wil. Dit gaat dus niet veranderen.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
De site is heel traag vandaag. Ik moet meerdere seconden (soms 5, soms zelfs 10) wachten vooraleer een pagina verschijnt, en dan soms nog eens een tijdje voor de afbeelding verschijnt. Zijn er meer bezoekers dan anders?
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Jup. Me.
Ik zat net te testen of het aan mijn VPN lag, maar dat is kennelijk niet zo. Mijn snelheden zijn ook gewoon goed, dus er draait kennelijk iets op de MM servers?
badfans69
-
- 3962 messages
- 6126 votes
Ik was bezig met wat toevoegingen. Site is traag.....
Gaat iets beter.
Koud weer, verwarming omhoog, filmpje kijken. Dus.. mm
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Nog steeds niet over. Als ik naar Tweakers wil, is die er direct. Gamesmeter lijkt de zelfde traagheid te hebben dat alles 5-15 seconden duurt.
Het wisselt iets hoelang het duurt, maar de eerste versie van dit bericht duurde echt 15 seconden, terwijl andere sites direct openen. Zijn dit scripts die draaien of moet MM gewoon server capaciteit uitbreiden? Het doet me denken aan Letterboxd dat een paar jaar terug onwerkbaar traag was. Zelfde soort sluggishness. Hopelijk snel over
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Op persoonlijke titel zou ik hieraan willen toevoegen dat modereren een ondankbare taak is.....
Nu doe je jezef tekort beste moderator. Ik zie het modereren juist als een nobele taak en heb veel respect voor jullie. Ik denk zelfs dat zonder jullie inspanningen, ik er al lang de brui aan zou hebben gegeven. Iedereen die het hier niet mee eens is raad ik aan het zelf beter te doen. De meeste mensen die ooit een scheidsrechtrsfluit ter hand hebben genomen hebben vaak ook meer respect voor de mannen in het zwart dan de genen die alleen maar roepen van de zijlijn.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
Ooit wel eens de knop "Biografie indienen" gezien? Die optie stond er al een hele tijd. Oorspronkelijk kon je wel een bio indienen, maar was die voor de crew niet zichtbaar. Later wel, maar de verwerking daarvan was nog niet af. Inmiddels hebben we de tools om deze bio's te verwerken (goed- of afkeuren, eventueel aanpassen). Ik heb zojuist de laatste openstaande ingediende bio verwerkt, sommigen stonden er al maanden te wachten. Excuses voor de vertraging wie het aangaat.
In ieder geval kun je er nu dus gebruik van maken. Heb je een favoriete regisseur of actuer waar je graag een stukje over wilt schrijven, ga je gang. Er zijn geen strakke richtlijnen, maar maak het niet te lang en niet te kort.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Komt er bij on demand ook een kopje HBO MAX
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Komt er bij on demand ook een kopje HBO MAX
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee ik heb de nieuwe. Maar ik zie het niet
Misschien is je scherm te klein waardoor het onderaan de pagina wegvalt.
Je kunt altijd via het menu naar het overzicht gaan van VOD-diensten.
Of rechtstreeks de HBO Max pagina bookmarken: https://www.moviemeter.nl/hbo-max/new
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ik vind het jammer dat nu MovieMeter en TvMeter al een tijdje zijn geïntegreerd met elkaar, updates van gebruikers die je volgt nog steeds enkel de reacties van MovieMeter weergeven, en niet die van TvMeter. Is dat iets dat nog nog op de planning staat?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ooit wel eens de knop "Biografie indienen" gezien? Die optie stond er al een hele tijd. Oorspronkelijk kon je wel een bio indienen, maar was die voor de crew niet zichtbaar. Later wel, maar de verwerking daarvan was nog niet af. Inmiddels hebben we de tools om deze bio's te verwerken (goed- of afkeuren, eventueel aanpassen). Ik heb zojuist de laatste openstaande ingediende bio verwerkt, sommigen stonden er al maanden te wachten. Excuses voor de vertraging wie het aangaat.
In ieder geval kun je er nu dus gebruik van maken. Heb je een favoriete regisseur of actuer waar je graag een stukje over wilt schrijven, ga je gang. Er zijn geen strakke richtlijnen, maar maak het niet te lang en niet te kort.
Bump.
Best leuk hoor, om een stukje te schrijven over je favoriete personen in de filmwereld.
Bobbejaantje
-
- 2260 messages
- 2062 votes
Ik heb verschillende keren geprobeerd om de spoiler alert in te schakelen bij een stukje tekst van mijn laatste toegevoegde mening, maar het wil niet lukken. Telkens opnieuw verschijnt het middenstuk en blijven enkel begin en eind onder spoileralert (het gaat over de film 'lonely are the brave'). Weet niet hoe ik dit kan oplossen. Iemand?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
Ik heb verschillende keren geprobeerd om de spoiler alert in te schakelen bij een stukje tekst van mijn laatste toegevoegde mening, maar het wil niet lukken. Telkens opnieuw verschijnt het middenstuk en blijven enkel begin en eind onder spoileralert (het gaat over de film 'lonely are the brave'). Weet niet hoe ik dit kan oplossen. Iemand?
Ik heb het aangepast. Er stond te vaak "{spoiler}" tussendoor in plaats van één keer aan en één keer uit.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Bij deze regisseur staat 2x dezelfde film: De openbaring
https://www.moviemeter.nl/personen/1112401/chris-w-mitchell/filmografie#Regisseur
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8965 votes
Bij deze regisseur staat 2x dezelfde film: De openbaring
https://www.moviemeter.nl/personen/1112401/chris-w-mitchell/filmografie#Regisseur
Dat is een bekende bug die er al een tijdje is. Als je beide links opent, beland je op dezelfde pagina. Zal vast wel op de problemenlijst staan om behandeld te worden.
wwelover
-
- 2605 messages
- 3953 votes
Is het mogelijk om mensen op 'negeer' te zetten?
Zou fijn zijn om van bepaalde gefrustreerde seksisten hun reacties niet meer te hoeven lezen bij nieuwsberichten? Veel andere fora hebben deze optie wel. Maar zie het hier niet zo snel staan.
Plus is het ook mogelijk om een filter te hebben voor de films die op TV komen?
Rotterdam@1
-
- 877 messages
- 423 votes
Het is tegenwoordig bijna elke dag wel raak hier, dus negeren is wenselijk en nodig voor ongepaste en agressieve reacties.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Plus is het ook mogelijk om een filter te hebben voor de films die op TV komen?
Wat bedoel je hiermee?
Die andere suggestie wordt besproken binnen de crew en daar komen we nog op terug.
Drezic
-
- 226 messages
- 237 votes
In De Site > Algemeen > Wat is er in godsnaam met de site gebeurd?!:
Ik ben een tijdje weggeweest, maar deze site is compleet onbruikbaar geworden. Je ziet door de reclames de berichten niet meer. Wat een zooitje! Ben ik de enige of de zoveelste die daar over klaagt?
robertinho
-
- 1512 messages
- 2935 votes
Haha, nee je bent niet de enige, maar de rest klaagde ongeveer een jaar geleden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.