- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
wwelover
-
- 2605 messages
- 3953 votes
Wat bedoel je hiermee?
Die andere suggestie wordt besproken binnen de crew en daar komen we nog op terug.
Bij nieuws kan je dingen nu weg filteren over bepaalde onderwerpen.
Ik zou het zelf fijn als ik de 'nieuwtjes' over films die morgen op tv komen bij de bbc niet hoed te zien
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie sowieso niet de nieuwswaarde in dat een of andere 30 jaar oude film morgen te zien is op SBS of BBC. Denk dat mensen sowieso nog nauwelijks films via de reguliere tv kijken en dan nog is het 0,0 nieuwswaarde.
joolstein
-
- 10828 messages
- 8912 votes
In De Site > Algemeen > Wat is er in godsnaam met de site gebeurd?!:
Ik ben een tijdje weggeweest, maar deze site is compleet onbruikbaar geworden. Je ziet door de reclames de berichten niet meer. Wat een zooitje! Ben ik de enige of de zoveelste die daar over klaagt?
huh....Geboren: 19 november 2005 (16 jaar) en Geregistreerd: 30 november 2005 Is dit een fout van de site, een bewust verkeerde geboortedatum ingevuld of was Drezic er echt zo vroeg bij?

alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
huh....Geboren: 19 november 2005 (16 jaar) en Geregistreerd: 30 november 2005 Is dit een fout van de site, een bewust verkeerde geboortedatum ingevuld of was Drezic er echt zo vroeg bij?
Ik zat daar net ook al naar te kijken en terug te rekenen 
Drezic
-
- 226 messages
- 237 votes
Haha, nee je bent niet de enige, maar de rest klaagde ongeveer een jaar geleden.
Ja, wat ik zei, ik ben een tijdje weggeweest. Mij hemel. Het duizelt me voor de ogen. En mensen zijn gewoon gebleven?
Drezic
-
- 226 messages
- 237 votes
Haha, nee je bent niet de enige, maar de rest klaagde ongeveer een jaar geleden.
Ja, wat ik zei, ik ben een tijdje weggeweest. Mijn hemel. Het duizelt me voor de ogen. En mensen zijn gewoon gebleven?
Drezic
-
- 226 messages
- 237 votes
Haha. Ik was er in meerdere opzichten vroeg bij.
Nu je dat zo noemt voel ik me wel heel oud ineens...
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
Ja, wat ik zei, ik ben een tijdje weggeweest. Mij hemel. Het duizelt me voor de ogen. En mensen zijn gewoon gebleven?
Er zijn er die blijven, er zijn er die weggaan, en er zijn andere die in de plaats komen.
Zoals altijd en overal in het leven.
Drezic
-
- 226 messages
- 237 votes
Er zijn er die blijven, er zijn er die weggaan, en er zijn andere die in de plaats komen.
Zoals altijd en overal in het leven.
Nou, als de interface van deze website symbool staat voor ons voortbestaan zie ik het somber in.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Drezic: je kan met een donatie vrij worden van reclame, dat scheelt behoorlijk denk ik. Een andere optie is overschakelen naar de oude lay-out, oftewel de klassieke modus (via: mijn acount > instellingen > klassieke modus), maar die wordt verder niet onderhouden/ontwikkeld.
Drezic
-
- 226 messages
- 237 votes
Drezic: je kan met een donatie vrij worden van reclame, dat scheelt behoorlijk denk ik. Een andere optie is overschakelen naar de oude lay-out, oftewel de klassieke modus (via: mijn acount > instellingen > klassieke modus), maar die wordt verder niet onderhouden/ontwikkeld.
Een donatie? Haha. Dat is met de reclame op deze site wel een hele aggresieve manier van geld verdienen geweest! 
Wel bedankt voor de tips.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
Dag allemaal,
Afgelopen week hebben kappeuter en ik een gesprek gehad met de hoofdprogrammeur van MM. Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, worden er de laatste tijd weinig bugs opgelost. We hebben gesproken over de werkwijze en de verwachtingen onderling. De afgelopen maanden wordt hij vooral ingezet voor een ander project van het bedrijf en heeft hij maar beperkt tijd per week om problemen op MM op te lossen. Dit zal naar verwachting nog even zo blijven. Dat betekent dat voorlopig alleen de hoogstnodige bugs opgelost zullen worden. Wel zullen we proberen de communicatie tussen de crew en de programmeur nog efficiënter te laten verlopen, zodat hij alle beschikbare tijd zo goed mogelijk kan besteden aan het oplossen van problemen.
Groet,
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hoe kan je correctie plot indienen? of verander het anders maar gewoon.
Hier staat 1943 https://www.moviemeter.nl/film/3136/info/0#5046218 maar moet zijn 1945
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klik rechts naast Statistieken op corrigeren (pen-icoon).
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ondanks de melding van joachimt, ga ik deze vraag toch even plaatsen. Ik weet namelijk niet of je nog steeds van een bug kan spreken of dat dit gewoon de bedoeling is. Ik ben een tijdje afwezig geweest, dus ik heb niet alle updates bijgehouden. Wellicht is er in de tussentijd nog iets over gezegd.
Wordt het stemoverzicht voor de series nog aangepast? Als ik op mijn eigen profiel bij de series kijk, dan zie ik alle seizoen onder elkaar opgesomd staan van hoogste naar laagste beoordeling. Vlak voor iedere waardering staat tevens een rood kruisje. Is het de bedoeling dat dit nog hetzelfde komt uit te zien als het stemoverzicht bij de films of is het de bedoeling dat het zo blijft zoals het nu is?
Daarnaast nog een tweede vraag: hoe kan het dat niet alle films zo'n volledig cast-overzicht hebben? Bij de meeste grote films staan de acteurs als uitgelicht op de filmpagina met foto en kun je vervolgens op een compleet overzicht klikken, maar bij een aantal (hoofdzakelijk minder bekende) films is dit nog niet het geval. Ook een miniserie als Band of Brothers heeft dit nog niet. Het nadeel is dat je op deze manier met incomplete acteurspagina's blijft zitten.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
De vraag over het stemoverzicht van series, kun je beter op het serieforum vragen. Ik keek zojuist naar mijn eigen stemoverzicht (kom daar zelf nooit) en zie nu pas het verschil met dat kruisje. Op zich wel handig, toch? Ik zou juist voorstellen dat het filmoverzicht dat ook krijgt. Een ander verschil tussen filmoverzicht en serieoverzicht is de sortering binnen dezelfde rating. Die is bij series alfabetisch, maar bij films willekeurig. Ik heb op de lijst gezet om dat recht te trekken (bij films ook alfabetisch). Zal ik dat kruisje dan ook maar aanvragen? Ik vind het vreemd dat er een verschil zit tussen filmoverzicht en serieoverzicht.
Wat betreft je vraag over het castoverzicht:
Als het goed is heeft een film altijd een castoverzicht als de film op TMDb staat (en er daar een cast is ingevoerd). Als je een voorbeeld tegenkomt waar dat niet zo is, geef het door. Bij Band of Brothers geen idee. Op het tabblad Cast & Crew staat wel een volledige cast, maar het hele vak "Acteurs en actrices" ontbreekt daar volledig. Bijzonder. Maar die vraag kun je ook beter op het serie-forum plaatsen.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
joachimt en tommykonijn:
Wat betreft Band of Brothers: bedoelen jullie dat het blokje "Acteurs en actrices" op de seriepagina (het "voorblad") ontbreekt? De cast staat namelijk wel compleet onder het kopje "Acteurs & actrices" onder het tabje Cast & Crew.
Op de seriepagina ontbreekt dit naar alle waarschijnlijkheid omdat miniseries er als een seizoen opstaan. Je hebt dus een seizoenspagina ipv een seriepagina en die hebben geen blokje met acteurs en actrices.
In het geval van miniseries is het naar mijn idee dan wel wenselijk om dit kopje op deze pagina te hebben. Zal ik dit op de bugs- en wensenlijst zetten?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
Als er maar één seizoen is, lijkt het me wel wenselijk ja. Zet maar op de lijst.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Bedankt voor jullie reacties.
Ja, het lijkt me inderdaad mooier als daar één lijn in getrokken wordt. Ik snap dat er een film- en seriegedeelte is met aparte crews, maar de twee mediums zitten nu sinds de samensmelting wel in hetzelfde 'huis'.
Overigens lijkt er nog een verschil te zijn tussen beide overzichten, namelijk dat je bij films kan selecteren op waardering en bij series dan weer niet. Dus bij films kan je afgezonderd zien welke films een gebruiker 5* toekent, terwijl je bij series dan alle andere waarderingen ook erbij krijgt. Daar is het immers één lange lijst aan stemmen.
Mocht ik nog eens een voorbeeld tegenkomen, kan ik dit dan via een correctie aankaarten?
Klopt, het gaat inderdaad om het blokje op het voorblad.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Dit kan bij series ook, maar ietsje anders: in het blokje achter "Zoek op serie/stem (1,0 - 5,0):" (tussen de grafiek en de lijst) kun je een score invullen, waarna er op die score gefilterd wordt. Je moet hier wel de ",0" of ",5" bij typen, anders werkt het niet. Het staat op onze wensenlijst om hier hetzelfde systeem voor te krijgen als bij het filmoverzicht.
Het kopje "Acteurs en actrices" op het voorblad van miniseries staat inmiddels ook op onze wensenlijst.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9722 votes
Mocht ik nog eens een voorbeeld tegenkomen, kan ik dit dan via een correctie aankaarten?
Stuur dan maar even een berichtje.
Ben trouwens vanaf morgen een week weg, dus slechts beperkt online.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tales of Erotica (1996) is verwijderd uit de database, aangezien het een compilatie betreft van eerder los uitgebrachte korte films.
Deze korte films zijn inmiddels afzonderlijk toegevoegd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom kan je bij filmtopics of op het forum wel zien wie iemand een like/hartje heeft gegeven als je er met de muis overheen gaat en kan dat bij nieuwsberichten niet met je muis? Kan dat misschien aangepast worden?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Waarom kan je bij filmtopics of op het forum wel zien wie iemand een like/hartje heeft gegeven als je er met de muis overheen gaat en kan dat bij nieuwsberichten niet met je muis? Kan dat misschien aangepast worden?
Bij mij werkt het gewoon hoor. Dit was tot ongeveer een jaar geleden nog niet het geval. Misschien cookies verwijderen?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ja, er is iets vreemds aan de hand met die naamswijziging (zie het 'ik ben niet dood of spoorloos verdwenen'-topic). Je blijft de oude naam A&L1 gewoon zien bij zijn posts, maar niet in de updates en ook niet bij het quoten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij mij werkt het gewoon hoor. Dit was tot ongeveer een jaar geleden nog niet het geval. Misschien cookies verwijderen?
Ik ga het van de week eens proberen. Maar ik heb dit wel lange tijd al en recent heb ik cookies nog verwijderd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.