- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zoeken op de site
Zoeken op de site
Dk2008
-
- 11176 messages
- 788 votes
Ik heb het al ettelijke keren ervaren. Ik zoek een film, hij verschijnt in een submenu maar als ik hem aanklik is er geen reactie. Druk ik op enter dan wordt er niets gevonden. Zielig dat dit maar niet opgelost geraakt. ☹️
Ik ook. Als ik een deel van titel intyp verschijnt daaronder een rij films. Als ik daarop klik gaat het wel goed.
Graaf Machine
-
- 10074 messages
- 1521 votes
Wat mij ergert, maar misschien ligt dat probleem bij mij, is dat als ik een film/acteur in het zoekvak in typ, en dan meteen op enter druk, er niets gevonden wordt. Ik moet altijd even een seconde of anderhalf wachten voor ik op de enter druk, dan werkt het wel. Ergens zit er een behoorlijke vertraging in het zoeken, maar ik weet dus niet waar dat door komt.
Mac Hammer Fan
-
- 6216 messages
- 7479 votes
Het zoeken is verbeterd. Nu krijg ik de lijst en kan ik kiezen. 
Spartaan1986
-
- 3619 messages
- 2188 votes
Ik kan niet meer zoeken op jaartal en genre onder het kopje 'Overige Gegevens'. Ik krijg nu de melding 'er zijn geen films die aan je zoekopdracht voldoen' terwijl ik gewoon op films van dit jaar zocht.
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Ik kan niet meer zoeken op jaartal en genre onder het kopje 'Overige Gegevens'. Ik krijg nu de melding 'er zijn geen films die aan je zoekopdracht voldoen' terwijl ik gewoon op films van dit jaar zocht.
Werkt wel bij mij. Tijdelijke storing wellicht.
Of zit je nog in de klassieke modus misschien? Bugs die daar optreden worden niet meer gefixed.
Spartaan1986
-
- 3619 messages
- 2188 votes
Of zit je nog in de klassieke modus misschien? Bugs die daar optreden worden niet meer gefixed.
Dat laatste omdat ik die zoekmodus overzichtelijker vind.
Spartaan1986
-
- 3619 messages
- 2188 votes
Nu dan de klassieke modus uitgezet en nog kan ik niet zoeken op jaartal en genre. Als ik bijvoorbeeld op Thrillers met jaartal 2026 zoek krijg ik nog de melding ‘er zijn geen films die voldoen aan je zoekopdracht’.
Neder0001
-
- 752 messages
- 1879 votes
Het lijkt Enexis wel die doelbewust de daluren analoge meter uitschakelt zodat je gedwongen moet overstappen op digitale meters.
Als de nieuwe modus niet so s!@# was dan zaten mensen niet op de klassieke modus.
Spartaan1986
-
- 3619 messages
- 2188 votes
Nu dan de klassieke modus uitgezet en nog kan ik niet zoeken op jaartal en genre. Als ik bijvoorbeeld op Thrillers met jaartal 2026 zoek krijg ik nog de melding ‘er zijn geen films die voldoen aan je zoekopdracht’.
Het is gefikst zie ik, bedankt!
Paalhaas
-
- 1584 messages
- 2586 votes
Ik zoek naar deze film via de zoekfunctie maar vind niks. Als ik hem wil toevoegen krijg ik een link dat de film al op de site staat.
https://i.imgur.com/wHfRtHL.png
De film is op 1 mei toegevoegd, ik neem aan dat indexering niet slechts 1x per maand plaatsvindt.
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
De zoekmachine werkt momenteel inderdaad niet meer voor recent toegevoegde titels.