• 177.899 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.979 votes
Profile

Zoeken op de site

bisse

• 646 messages
  • 444 votes

Hee de zoekmogelijkheid is al een tijdje niet meer aanwezig, ik wilde vragen wanneer van deze kernmogelijkheid weer gebruik kan worden gemaakt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedoel je in het forum of het uitgebreid zoeken naar een film? Voor beiden geld dat dat misschien nog wel een maandje of wat kan duren.

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

maar komt de mogelijkheid om in een forum zelf te zoeken ook dan??

Ik bedoel om bijvoorbeeld in het forum van de film "the godfather" te zoeken.

??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik begrijp nog steeds niet waarom/wanneer je bij een film op zoek naar zijn naar een bericht waarin het woord "uitmuntend" of "montageproblemen" voorkomt.

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Jordy wrote:

Ik begrijp nog steeds niet waarom/wanneer je bij een film op zoek naar zijn naar een bericht waarin het woord "uitmuntend" of "montageproblemen" voorkomt.

Nee maar wel als jij bijvoorbeeld iets zoekt en je ziet dat het bij een film in het forum moet staan dan moet je soms wel een lange tijd bladeren, je weet dat het ergens moet staan maar je moet het eerst helemaal doorbladeren voor je het een keer tegenkomt en ik ben het tegen gekomen op andere forums zoals bijvoorbeeld tweakers.net.

Ik vind het persoonlijk wel handig, en weet niet of het veel werk is maar anders zou je het kunnen toevoegen.

Was maar een vraag, maar als het niet kan of jij vind het niet nodig dan OK

HammerHead

• 75 messages
  • 1633 votes

bisse wrote:

Hee de zoekmogelijkheid is al een tijdje niet meer aanwezig, ik wilde vragen wanneer van deze kernmogelijkheid weer gebruik kan worden gemaakt?

Ik heb me hier vandaag ook maar eens aangemeld (kom van MusicMeter) en het was het eerste wat me opviel: de zoekfunctie doet het niet. Dit lijkt me toch een redelijk vitaal onderdeel van de site.

Is er nog een bepaalde (ernstige) reden waarom deze niet werkt?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

MovieMeter wordt te traag door zijn eigen succes.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

en daarom staat de zoekfunctie tijdelijk uit HammerHead.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

HammerHead wrote:

de zoekfunctie doet het niet

Je kunt toch gewoon films zoeken via het boxje rechtsboven? Misschien moet ik dat wat duidelijker maken dan. Alleen het zoeken op land/sterrenaantal etc. doet het even niet. Ik zal eerdaags eens uitzoeken welke onderdelen weer aan kunnen zonder dat de performance weer dramatisch wordt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vervang het kopje door "Uitgebreid zoeken".

En 'uitgebreid zoeken' is op dit moment niet mogelijk.

Snel zoeken kan via de invulbox rechtsboven.

Oid.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik pas het tekstje wel aan

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ik merk zojuist dat een film niet gevonden wordt als je op de alternatieve titel zoekt. Wat natuurlijk extra lastig is als je een film met een Oost-europese of Aziatische titel wilt vinden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

weet je dat zeker? kun je een voorbeeld geven?

"crouching" komt gewoon bij Wo Hu Cang Long uit

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ik zocht op 'Midwinter Night's Dream', wat de alternatieve titel is van 'San zimske noci', maar die hit kreeg ik niet.

Maar ja, dat is dus maar een test, dus misschien (hopelijk) heb ik het mis en was er een andere reden voor...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zoekopdrachten met quootjes leveren inderdaad problemen op

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Zomaar een constaterinkje: ik zocht net op 'Hell's Angels' en kreeg automatisch Hell's Angels '69 (1969). De gelijknamige film van Howard Hughes uit 1930 (de aanleiding om 'm te gaan bekijken lijkt me duidelijk ) staat wel op de site, maar wordt niet aangegeven.. Met 'Angels' vindt 'ie 'm wel, met 'Hell's' niet. Die uit 1969 wordt dan weer juist niet gedetecteerd via 'Hell'.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lees het bericht boven die van jou eens??

Ik vind het btw. zonde om nog tijd in de oude code te steken, dus nog even 2-3 maandjes geduld tot de nieuwe versie van de site er is (ook wat betreft uitgebreid zoeken).

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Oh, 't is geen ramp hoor (ik vind wat ik zoek altijd wel, automatisering is gruwelijk overgewaardeerd) en dat het aan de quootjes kon liggen, vermoedde ik al. 't Is alleen maf dat twee films met precies dezelfde titel toch 'anders gevonden' worden. Succes met de nieuwe opzet!

treeass

• 33 messages
  • 94 votes

In De Site > Algemeen > Zoeken vanuit Excel:

Ik houd in Excel een filmdb bij en wil nu via code automatisch de filminfo van de site importeren. Hoe moet ik echter zoeken vanuit een extern programma? Welke string moet ik daarvoor gebruiken?

http://www.moviemeter.nl/film/search/ .......

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

klopt, filmnaam (mag ook gewoon met spaties) achter http://www.moviemeter.nl/film/search/ en er wordt gezocht

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Is er trouwens een mogelijkheden om de zoekresultaten wat uit te breiden ? Ik probeerde namelijk alle films te zoeken met 300 of meer stemmen maar tot mijn verbazing kwamen er niet meer als 25 zoekresultaten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het zouden er best 50 kunnen worden ofzo, maar in principe geldt dat als je zoveel resultaten krijgt, je gewoon niet goed zoekt. Het idee van de search is nl. dat je naar een specifieke film op zoek bent, op een zoekopdracht "alle films met een minimaal 4 stemmen" is de site bv. niet berekend.

Tara

• 682 messages
  • 355 votes

Ik heb een andere vraag:

Als ik bijvoorbeeld op bladzijde 50 iets wil zoeken, kan ik daar dan in een keer komen?

Nu moet ik iedere keer per pagina doorklikken.

Tara

• 682 messages
  • 355 votes

Bedankt ik heb het al gevonden!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Jordy wrote:

Het zouden er best 50 kunnen worden ofzo, maar in principe geldt dat als je zoveel resultaten krijgt, je gewoon niet goed zoekt. Het idee van de search is nl. dat je naar een specifieke film op zoek bent, op een zoekopdracht "alle films met een minimaal 4 stemmen" is de site bv. niet berekend.

Dat niet, maar om overzicht te krijgen van een bepaalde regisseur of acteur die meer dan 25 titels op zijn naam heeft staan is het moeilijk om bepaalde films te vinden.

Is het niet mogelijk om alleen in deze gevallen wel alle films te laten zien?

seeburg

• 1 messages
  • 16 votes

als ik een film zoek en er zijn meer dan 25 resultaten krijg ik er maar 25 te zien.

weet iemand hoe ik alle resultaten te zien kan krijgen ?

mail me op : [email protected]

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

je kan ook op acteur of regisseur zoeken

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Je kunt ook lezen wat er boven je bericht staat, en waarom moeten we je mailen?

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Doe es, voor de gein.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.