• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Zoeken op de site

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Misschien een plugin die niet meer up-to-date is?

Firefox Web Browser - Plugin Check & Updates - mozilla.org

Of javascript dat uitgeschakeld is?

edpret62

• 34 messages
  • 26 votes

dank,vrienden, ik ga er gelijk mee aan de gang..

@Metalfist: enteren geeft geen effect, en suggesties komen er niet meer, das net het ding!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Cookies verwijderen wil ook nog wel eens helpen bij onverklaarbare problemen.

edpret62

• 34 messages
  • 26 votes

het wil nog altijd niet vlotten, heb me een hoedje geupdate kwa plugins , cookies verwijderd,javascript aan,..maar dat verrekte vergrootglaasje komt maar niet terug...dus elke film nu zoeken met google..hmmm..vervelend...

Op de laptop van dochterlief werkt t wel, dus t moet in mn eigen desktopje liggen...toch?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dan kun je altijd nog de uitgebreide zoekfunctionaliteit gebruiken:

http://www.moviemeter.nl/film/search/

(te vinden in menu onder kopje 'zoeken')

Een optie is nog om je browser te verwijderen en opnieuw te installeren.

jandirk

• 36 messages
  • 31 votes

Het zoeken op zich werkt prima, wat ik vervelend vind is dat wanneer je zoekt, er een lijst komt, en wanneer ik dan op de film klik en dan weer terug wil, ik weer opnieuw moet zoeken omdat de pagina dan verlopen is.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Klopt, heb ik ook last van. Niet heel praktisch,

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

jandirk wrote:

Het zoeken op zich werkt prima, wat ik vervelend vind is dat wanneer je zoekt, er een lijst komt, en wanneer ik dan op de film klik en dan weer terug wil, ik weer opnieuw moet zoeken omdat de pagina dan verlopen is.

SnakeDoc wrote:

Klopt, heb ik ook last van. Niet heel praktisch,

Wat dacht je van F5 indrukken (pagina vernieuwen)...?

Daarna krijg je een melding, en moet je "opnieuw" aanklikken.

Let op: nooit F5 indrukken bij transacties of andere bankzaken!

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Ik heb een vraag. Vroeger had ik dus door hoe ik moest zoeken (allemaal tegelijk) en ik kon genre, jaar, hoeveel het stemgemiddelde moest zijn etc.. Je kon ook aanduiden of je al op de film had gestemd of niet. Hoe doe ik dit nou weer Was handig om films te zoeken die ik graag nog wou kijken.

NikJosuf

• 21 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Suggestie voor de zoekbalk:

Ik gebruik vaak "Sleutelwoorden" in Firefox.

Op die manier kan je aan een bepaalde zoekterm een sleutelwoord koppelen om

direct vanuit de adresbalk van Firefox een zoekopdracht op een site uit te voeren.

Bij de zoekbalk van Wikipedia heb ik bijvoorbeeld het sleutelwoord "wiki" waardoor ik

"wiki zoekterm" in de adresbalk in kan voeren en direct op de Wikipedia-pagina

van mijn zoekopdracht uitkom.

Voor zover ik tot dusver heb ervaren, is Moviemeter eigenlijk de enige website

waar ik geen sleutelwoord toe kan voegen. De optie is er gewoon niet.

Alsof Firefox de zoekbalk niet als zodanig herkent.

(Heeft het er mee te maken dat hij in de banner is ingebouwd, of omdat hij interactief is?)

Het zou fantastisch zijn als de Moviemeter-site dit zou ondersteunen!

Ik kom dan wel bijna nooit op dit forum, maar de site bezoek ik al een jaar of 5

veelvuldig (lees: dagelijks) en ik denk dat hier veel mensen bij gebaat zullen zijn.

Screen Wikipedia

Screen Moviemeter

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bij het scherm voor uitgebreid zoeken (op titel) werkt dit wel

http://www.moviemeter.nl/film/search/

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Geen idee of meer mensen dit probleem hebben, maar als ik een filmtitel zoek rechts boven in en op enter druk is er geen enkel probleem, maar zodra ik op het vergrootglas druk vind ik helemaal niks?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Soms wel, ja. De zoekfunctie is sowieso wel eens onstabiel naar mijn mening. Niet alleen het vergrootglas, maar ook de auto-search.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Als je te snel typt kan de auto-search het vaak ook niet bijhouden waardoor je "vreemde" resultaten krijgt.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Mescaline wrote:

maar zodra ik op het vergrootglas druk vind ik helemaal niks?

Je moet natuurlijk wel wat intypen (by the way, no problems here)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nee ook gewoon als ik een titel rustig in typ.. Enter werkt altijd vergrootglas niet

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Waarom is dit nu verplaatst? Ik plaatste het expres in het opmerkingen topic omdat het ook een probleem is??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dit is het centrale topic voor opmerkingen over de zoekfunctionaliteit.

Als enter wel werkt, kun je toch gewoon op enter drukken? Ik kan je melding helaas niet nabootsen. Welke browser gebruik je?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat van die missende letters zie ik ook wel eens heel af en toe gebeuren. Heb niet het idee dat het door de snelheid van typen komt. Zal daar nog eens naar kijken.

99% van de gevallen gaat het allemaal goed bij mij persoonlijk

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Gebruik Mozilla Firefox, maar ik kijk morgen wel eens op mijn windows laptop of het daar beter op gaat.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Het zal misschien eerder besproken zijn: films met een leesteken zijn toch meestal vindbaar als je ze (juist) zonder leesteken intypt (bv.: Smultronstället (1957) )? Brødre (2004) kan ik echter met 'brodre' niet te pakken krijgen...

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Daar heb ik de laatste tijd ook last van. Als ik dan bij Google Zoeken intoets: "Brodre 2004 film moviemeter" kom ik wel bij de link uit (voorbeeldje van Meneer Bungel). Maar zo hoort het niet! Vind dat de crew en of mods hier snel eens wat op moeten verzinnen

Desnoods meerdere alternatieve titels invoeren. Bijvoorbeeld naast de originele titel: Brødre gewoon Brodre (ook al misstaat het) maar het maakt het zoeken dan vele malen gemakkelijker.

Maar dit lijkt mij wel een behoorlijk karweitje

Anyway, Zinema had het laatst al met de film Ben-Hur gedaan. Is nu wel te vinden als je gewoon "Ben Hur" intoetst zonder streepje.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ben-Hur heeft als alt. Nl. titel Ben Hur, dat gaat voor Brødre niet op. Maar hoe het wel moet/kan...?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

De film Ben-Hur uit 1959 was eerst niet te vinden zonder het: - ertussen. Tja, hoe het wel moet/kan...?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal op de lijst zetten om de zoekfunctionaliteiten op dit vlak te verbeteren. Probleem met het voorbeeld van Brødre is dat ik het systeem niet weet dat dat speciale teken voor ons op een "o" lijkt, iets wat bij een è of een ö wel het geval is. Zal dus zelf uitzonderingen moeten gaan programmeren.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Het komt ook voor bij regisseurs zonder vreemde tekens in hun naam. Rufus Norris is bijvoorbeeld niet te vinden met de zoekfunctie. Ik kom er zo wel eens meer tegen die niet te vinden zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb dat even gefixed zodat die nu wel meteen gevonden wordt. Als je nog meer voorbeelden hebt kan ik het verbeteren.

• 10970 messages
  • 2790 votes

In de zoekfunctie. Bij zoeken op overige gegevens en zoeken in eigen stemmen staat bij jaartal, aantal stemmen en stemgemiddelde achter "t/m" geen invulveld meer.

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik heb er geen last van Jarno, bij mij is alles te zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.