- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- IMDb
IMDb
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Nergens last van.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nergens last van
Hier kan je met geen mogelijkheid op hun site komen.
Ik moet het nu doen via Google, 'in cache'. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Link werkt ook niet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Hier werkt alles top..............Gelukkig maar 
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Ik wou het ook net vragen. Ik kan alweer een halve dag niet op hun site komen. De laatste week is het inderdaad triest gesteld. 
Had dit probleem ook met IE7 (als je goed kijkt verschijnt onderaan links res://ieframe.dll/dnserror.htm). Heb nu IE8 Beta geïnstalleerd en nu werkt site terug.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik zit met firefox, hoe verklaar je dat dan?
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Weet niet direct pasklaar antwoord. De UK versie van imdb (http://uk.imdb.com/) werkte trouwens wel nog.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Imdb gaat nu totaal niet meer open, zelfs niet na tientallen keren te refreshen...
Irritant als je een film wilt toevoegen!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier ook. Ik ga nu via www.uk.imdb.com.[/url]
Al uw gegevens zijn ook daar terug te vinden, net zoals op de Amerikaanse versie. 
Edit: ligt het niet bij MM zelf? Nu gaat deze via bovenstaande link ook niet meer open. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Die link opent hier zonder problemen. Het DNS-probleem ligt waarschijnlijk bij jullie provider.
Neem hier eens een kijkje: http://www.opendns.com/
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ga nu vanaf http://akas.imdb.com/ en dan kom je er ook op.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geen idee, ik had het via het forum 9lives
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
De website lijkt hier eindelijk terug te werken zoals het hoort.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hoe voeg ik een film toe aan IMDb?
Ik probeer El Olvido van Heddy Honigmann toe te voegen via de regisseurspagina, daarna update en selecteer ik add 1 item bij director credit.
Wanneer ik daarna de titel invoer wordt ie meteen rejected.
Moet ik via een andere (om)weg?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Vind het leuk dat IMDb zich als ruime(re) database is gaan profileren, maar overzichtelijker wordt het er toch niet op. Vooral het gebrek aan filtering op duidelijke categorieën (kortfilm, speelfilm, miniserie, tv-serie, videogame) is vervelend. Zeker bij regisseurs met al wat zaken op het CV is het veel rondklikwerk om te weten te komen welke films je nog niet gezien hebt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat heb ik ook al enkele malen ondervonden. Op dat gebied is het er zeker niet op verbeterd. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is het eigenlijk mogelijk om gegevens van Imdb te importeren naar Access of een zelfgemaakt programma met VB.NET ofzo?
Vavi
-
- 69 messages
- 80 votes
In De Site > Algemeen > imdb score:
Hallo,
Ik vroeg me af hoe precies je de score van imdb linkt? Heb zitten googlen en op imdb zelf gekeken maar ik kan het nergens precies vinden
Alvast bedankt!
edit: Met de score bedoel ik de user ratings van een film.
Zpals je bijv staan hebt link imdb 6.7/10
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Op IMdB censureren ze bepaalde woorden. Nu snap ik waarom ze dat bij woorden als "fuck" en "shit" doen maar kan iemand me uitleggen waarom je het woord "dagoth" niet mag gebruiken op IMdB?
[edit]ik weet het al:
nog even en alle woorden worden gecensureerd op IMdB.[/edit]
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Imdb is down. Hier gecheckt: Down for everyone or just me? - downforeveryoneorjustme.com
En ja, het is down.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kan de site ook nog gewoon bezoeken.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Het is zeker niet mogelijk via een scriptje te stemmen om imdb?
Ik heb de laastste jaren niet meer gestemd daar en zou graag m'n MM-stemmen kopieren naar imdb, ik vrees dat het handwerk gaat worden. 
Als iemand nog ideeen heeft...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Met hun laatste vernieuwingen ben ik niet echt blij. Bij iemands filmografie is er nu meer ruimte tussen de titels door die kleine afbeeldingen erbij.