- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- IMDb
IMDb
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
De fora, My Movies, updatemogelijkheden, comments geven.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dank je. Beetje zelfde als hier eigenlijk dus.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Heb je op IMDB ook een overzicht van wanneer de dvds uitkomen in VS?
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ja das een goeie. Dat kon wel altijd, maar de laatste tijd kan ik alleen nog maar een overzicht vinden van de bios releases?
Of toch...
YuLaw16
-
- 605 messages
- 976 votes
Hoe meld je een film aan op imdb.com[/i]:
Nou?
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
Ik vind Imdb ook een heel verwarrende site trouwens, ik snap echt niet waar alles allemaal staat. Daar is Moviemeter toch duidelijk wel een stap in voor, in alles duidelijk aangeven. Chapeau misschien nogmaals voor Jordy.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ik vind Imdb ook een heel verwarrende site trouwens, ik snap echt niet waar alles allemaal staat. Daar is Moviemeter toch duidelijk wel een stap in voor, in alles duidelijk aangeven. Chapeau misschien nogmaals voor Jordy.
Dat is bij een site als MovieMeter dan ook wel een ietsie pietsie makkelijker.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik kijk meestal hier: http://www.dvdbeaver.com/
en HIER 
Tevens uitgebreide en toegankelijke recensies aldaar.
Ook een verleidelijke website; hun recensies hebben mij al veel DVD's extra doen aanschaffen. Kijk eigenlijk dagelijks wel op DVDBeaver 
De overzichtelijke IMDB vind ik wel prettig voor film, acteur/actrices en genre info's. Ook mag ik de bijbehorende forums graag lezen en aan deelnemen. Dat internationale karakter spreekt mij als gelicenceerd zend- amateur wel aan. 
Ook kleine urls, wat bij linken wel praktisch is.
Jammer alleen, dat je geen DVD-covers of filmposter kunt uploaden, als die bij de film ontbreken. Je moet dan maar uitwijken naar bijbehorend forum.
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Op IMDb is het nu wel tof met die fotootjes voor de actrices en acteurs in een lijst. Het is nu wel makkelijker als je iemand zoekt. Maar het is veel drukker geworden en de namen staan nu zo ver van elkaar en dat is ook wel lastig.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Verschrikkelijk....wat is er gebeurd! Veels te druk. Als ik foto's wil zien van een film, klik ik wel in het menu. Imdb wordt NOG meer een scroll-site zo.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
De namen van de acteurs staan ook te ver van elkaar. Het is er niet duidelijker op geworden. De film foto's staan daar helemaal verkeerd; zet ze dan rechts in een kader ofzo.
Als ze de site willen verbeteren, breidt dan de productie gegevens uit ofzo. Maar ja daar is IMDB pro natuurlijk voor, waar je flink voor moet betalen btw.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Als ze de site willen verbeteren, breidt dan de productie gegevens uit ofzo.
Wat voor soort gegevens denk je dan aan?
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Wat voor soort gegevens denk je dan aan?
Film data staat er wel vaak bij, maar de post production staat er maar soms bij. Maar meer info wanneer de film af is of hoever een film is. Bij minder bekende films is de status vaak een raadsel. Zo zijn sommige films geschrapt maar lijkt het alsof ze wel een release hebben gehad. Dat soort dingen.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
De status van een film kan gewoon door iedereen middels een update aangepast worden.
Dat het bij minder bekende films een raadsel is, komt omdat niemand daar wat voor update. Als films geschrapt zijn en ze staan nog op IMDb, komt dat omdat IMDb niet weet dat de film geschrapt is.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Je moet er denk ik effe aan wennen, maar vooral bij films met veel foto's vind ik het wel mooi.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Echt lelijk kan ik het niet noemen, maar ik zie vooral de functie van de kleine foto's niet. Je hebt er niets aan, daar zijn ze te klein voor.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nu is het een scroll-site. Onhandig én lelijk. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Lelijk en door de groote ook waardeloos.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
De kleine foto's bij de acteurs zijn weer weg, geloof ik. Nu die grote foto's bovenaan nog...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
De kleine foto's bij de acteurs zijn weer weg, geloof ik. Nu die grote foto's bovenaan nog...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ze hebben nu echt alles weer terug veranderd naar het oude. Hoop dat ze er heel veel spijt van hadden en heel veel klachten hebben gekregen, want het was echt absoluut niks.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
De kleine foto's bij de acteurs zijn weer weg, geloof ik.
Niet echt weg, als je de full credits bekijkt, staan die ondingen er nog steeds. Ook fijn als je 'full credits' als standaard hebt staan.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb net nog naar The Godfather gekeken en die stomme foto's staan er nog steeds bij. 
mathieudc
-
- 46 messages
- 461 votes
IMDb is een goede site. Ruim, veel informatie, volledig. Die prentjes naast de acteurs waren inderdaad wel niet zo geslaagd.