- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- IMDb
IMDb
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
De kleine fototjes van de acteurs staan er nu weer wel bij ze weten ook niet wat ze willen.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
De kleine fototjes van de acteurs staan er nu weer wel bij ze weten ook niet wat ze willen.
Toch soms handig, als ik niet weet hoe meneer/mevrouw in de film heet, dan zie ik het meteen door de foto's 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Jawel, dat weten ze wel. Ze hebben ze alleen tijdelijk van de site gehaald omdat het toch iets zwaarder bleek dan gedacht.
Gelukkig kan je het tegenwoordig uitzetten bij http://www.imdb.com/register/siteprefs
Helaas zijn nu de image gallery's weer terug. 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nieuw op IMDB, althans ik zag jet zojuist voor het eerst, er staan user ratings bij sitcoms. Zo krijgt seinfeld een 9.3 en Friends een 8.5. Op zich wel leuk op te zien.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Volgens mij kun je daar al heel lang op series stemmen. Is in ieder geval niks nieuws.
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Ja, je kunt al lang op series stemmen op IMDb. Dat doe ik vaak.
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Inderdaad dat kan al lang maar nu kun je op een willekeurige aflevering stemmen en dat is top.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Dat op series stemmen kan precies even lang als op afleveringen stemmen, sinds 5 mei.
nu kun je op een willekeurige aflevering stemmen en dat is top.
Naast de vele films die je kijkt en toevoegt, heb je ook nog tijd voor tv-series?
Waar koop je die dagen van 48 uur? 
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Nee hoor op series kun je al jaren stemmen.
Altans voor je zelf met cast votes en Make
Ballot
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Nee hoor op series kun je al jaren stemmen.
Niet waar.
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Ok jij gelijk maar ik doe het al vanaf begin.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Het was in ieder geval niet zichtbaar voor anderen dan (het gemiddelde). En vanaf 5 mei noem ik niet heel lang..
-
- 23433 messages
- 76917 votes
Klopt , niet zichtbaar voor anderen 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Is Imdb alleen bij mij traag of hebben meerdere mensen er last van?
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Bij de film Knock Off meld imdb nu Aruba als eerste land en daarna pas Hong Kong en de Verenigde Staten. Lijkt me een beetje raar.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Heeft imdb ook een pagina met statistieken, met hoeveelheid films, serie's en hoe lang ze al bestaan?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hè, hè... eindelijk een verbeterde (search) adresbalk. Had dat al veel eerder verwacht.
movie*freak
-
- 422 messages
- 21 votes
In De Site > Algemeen > IMDB:
Wat me erg op valt op Imdb is dat mensen daar echt veel schelden en grove taal gebruiken, als bvb iemand een negative bericht plaats bij een goede film, gaan ze niet normaal in discussie met hem maar beginnen ze gelijken met schelden, bij The Good, Bad, and Ugly bvb zegt iemand dat de film erg saai,slaperig.....is en hij had een typ fout en dan komt iemand zo er op reageren
Your a fucking idiot. You didn't even spell 'worst' right on the thread title
Unless of course your being sarcastic, if you are then I take it back, but
until u say so, your a fucking idiot
te triest voor woorden 
Ik denk dat het komt omdat de site zo groot is en dat ze niet iedereen constant kunnen contoleren,Ik wil graag jullie mening hier over.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Sinds vanmorgen is de opzet van IMDb gewijzigd. Of het ook beter is, zal moeten blijken. Het zal in ieder geval even moeten wennen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een stuk onoverzichtelijker. Lijkt wel alsof het niet af is.
Veel te veel onnodige witregels. Rare bladspiegel...
Nah... Ik hoop dat ze hier veel commentaar op krijgen en nog wat gaan schaven.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Idd veel te kleine letters, te veel wit. Zie het voordeel er niet van. Of het moet zijn dat je direct uit de bovenbalk naar de trailers kan.....
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Een stuk onoverzichtelijker. Lijkt wel alsof het niet af is.
Veel te veel onnodige witregels. Rare bladspiegel...
Nah... Ik hoop dat ze hier veel commentaar op krijgen en nog wat gaan schaven.
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Ja ben ik ook mee eens. Ik vind het ook onoverzichtelijker en er is te veel wit. En zeker de cast vind ik niet zo vlak in het midden met de witte achtergrond passen en de score helemaal rechtsvanboven staat te ver. Het zal idd even moeten wennen, maar hopelijk passen ze het nog wat aan want zo vind ik het maar niets.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wat een verschrikkelijke slechte aanpassingen, hoop dat ze het weer snel ongedaan maken.
Overigens werkt daardoor het Mirc-scriptje ook niet meer op de chat. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Laat ik me ook maar bij de negatieve reacties aansluiten. Dit lijkt nergens op.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een voordeel is dat Your rating nu op de index pagina te zien is. Hebben ze mooi van MM overgenomen. 
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Oneens, ik vind het mooier dan het was.
Eens! past goed bij Windows Vista.