• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Filmacademie / Filmopleidingen

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@cecilelentezon

Gefeliciteerd! Hopelijk tot volgend studiejaar

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Ik ben ook aangenomen voor regie fictie

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@daphnefilms Gefeliciteerd!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@daphnefilms

Gefeliciteerd!

katalin

• 31 messages
  • 0 votes

@daphnefilms

Wow gefeliciteerd!

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

@cecilelentezon Jij ook gefeliciteerd en tot volgend jaar

@TomHalff jij al nieuws?

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

Even offtopic

Iemand ervaring met de Zoom h4n? zit er aan te denken om deze te kopen voor geluidsopnames.

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

Helaas niet aangenomen. Verder staat er geen reden bij, alleen dat de concurrentie hoog was.

De mensen die wel zijn aangenomen gun ik een leerzame en vooral inspiratievolle studie!

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@TomHalff

Awww balen man Ja ik had dezelfde reden in mn brief dus is gewoon een standaard tekst helaas... Volgend jaar gewoon weer proberen toch!?

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@ddragon1690 Ga het volgend jaar inderdaad weer proberen. Wil Media & Entertainment Management gaan doen in de tussentijd. Jij Open Studio?

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@TomHalff

Ja voor mij is het Open Studio Nu gewoon zoveel mogelijk ervaring opdoen ^^

Veerle93

• 2 messages
  • 0 votes

Nog mensen die bij de toelatingsdag waren op het HKU ronde 3 AVM? Iets gehoord?

Ik had de toelatingsdag voor AVM op 16 april 2013 (ronde 3), nog niets gehoord... Ze hebben wel gezegd dat als je niets hoorde dat je 3 weken na de toelatingsdag moest bellen, zal ik morgen maar gaan doen. Komt blijkbaar vaker voor denk ik dan.. Maar ja geeft me niet echt een goed gevoel..

Mijn filmpje:

YouTube - Toelating HKU AVM 2013 - Ik zie ik zie wat jij niet ziet

weljrdyg

• 3 messages
  • 0 votes

weet iedereen al of je toegelaten of afgewezen bent? ik heb mijn brief namenlijk nog niet....

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Als het goed is had je dezenweek bericht moeten hebben. Nog steeds niets ontvangen? Ik zou even bellen als ik jou was. Vervelend zeg.

Veerle93

• 2 messages
  • 0 votes

daphnefilms wrote:

Als het goed is had je dezenweek bericht moeten hebben. Nog steeds niets ontvangen? Ik zou even bellen als ik jou was. Vervelend zeg.

Ik had dus gebeld en toen zeiden ze dat het volgende week zou komen, dat het in de mail stond,

en dat staat inderdaad in de mail. ''Na 13 mei 2013 krijgen alle deelnemers per e-mail bericht over de uitslag van de interviews.'' Nog even wachten dus.

Wel gek, want op de website staat dat je het in 2 weken hoort en op de toelatingsdag zeiden ze dat als je na 3 weken nog niets gehoord hebt je moest bellen... Afgelopen dinsdag (7 mei) was het precies 3 weken geleden. Maar ja, nu weet ik in ieder geval dat er niets aan de hand is

weljrdyg

• 3 messages
  • 0 votes

welke mail was dat? ik heb die mail volgensmij niet gehad...

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Ik had het tegen weijrdyg. Maar voor HKU moest ik ook lang wachten tot ik bericht had.

@daphnefilms

je komt uit Drenthe toch?

ik ook en ben van plan om volgend schooljaar toelating te doen voor de Filmacademie.

nog tips qua werk enzo, ik zit nu op een audiovisuele MBO opleiding dus heb wel werk maar nog niet iets waar ik echt trots op ben. Na de zomer begin ik aan m'n stage maar heb nog geen tweede stage, misschien tips? en tips voor de toelating qua werk enzo?

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Heey Mike jij ook hier we hebben elkaar al gesproken

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@ddragon1690 Ik neem aan dat je voor de Basisopleiding REGIE CAMERA MONTAGE gaat. Als dat zo is, voor welke data heb jij jezelf ingeschreven?

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@TomHalff

31 augustus. Alleen ik ga het oriëntatiejaar doen Dus de maandagen en dinsdagen zit ik mij te oriënteren in Amsterdam

maar jij zit dus te denken om ook openstudio te gaan doen? Ondanks de andere cursus.

Welke datum ga jij die doen dan?

offtopic: Ow en ik heb donderdag een opnameklusje voor een bandje best wel tof

aangenomen montage

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Tralalalalaaaaa !! Klasgenootje whoop whoop. Nu jouzelf in mij af... Of was het mijzelf in jou... Jou in mijzelf??? XD

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@DominiqueGimberg Gefeliciteerd! Hoor je het nu pas zo laat of was je op vakantie? Wat had je trouwens ingestuurd?

allardm

• 4 messages
  • 0 votes

JAAA, ik ben ook aangenomen:D

TomHalff

• 86 messages
  • 29 votes

@ddragon1690 Een bedrag als € 2745,- vragen voor niet eens echt veel praktijkervaring klinkt als geldverspilling. Aan het begin van dit topic hengelen afgewezen ook naar open studio en vooral het oriëntatiejaar. Vele beweren toch na afronding of stopzegging van de cursus dat het te veel geld is voor wat je krijgt.

Je moet het natuurlijk zelf weten.

Hoe ging de opnameklus? Gratis praktijkervaring

ddragon1690

• 184 messages
  • 215 votes

@TomHalff

Ja ik hoor ook weer heel veel goede verhalen over het oriëntatiejaar van mensen die ik spreek. krijg natuurlijk ook een €1000,- huurcheque waarmee je zelf lekker aan de gang kan en veel ervaring op kan doen met een hoop verschillende dingen. ik neig heel erg naar het oriëntatiejaar maar ik lieg als ik zeg dat ik niet twijfel tussen de 2

Opnameklus ging best goed eigenlijk praktijkervaring plus een klein zakcentje ^^ Zelfs al meteen gevraagd om binnenkort voor een bruiloft opnames te maken enzo dus dat is wel cool

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk komen jullie nog eens buurten op dit forum om jullie filmacademiebelevenissen te delen

Ik volg nu de MBO opleiding AV-productie en begin aan mijn laatste jaar, hierna wil ik, net als jullie, door naar de Filmacademie.

Om dit mogelijk te maken heb ik natuurlijk werk nodig, ik heb best een portfolio, binnekort ook een showreel, maar niets hiervan is goed voor de filmacademie.

Daarom lijkt het me leuk om met een paar van jullie een korte film te maken.

Wil je dit jaar of volgend jaar ook toelating doen of lijkt het je leuk om een korte film te maken?

mail even naar: [email protected]

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Lekker bezig Mike! Zo heb ik het dit jaar ook gedaan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.