• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Huilen bij films

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

-Ik bij bridge to terabithia toen dat manneke zei de volgende keer moeten we dat meiseje (wat dood was) ook mee nemen echt gewoon te erg.

-Het einde van The Mist kon ik ook niet droog houden. Een pracht van een film trouwens

-Bij Evelyn toen de kinderen van Pierce werden afgepakt en ten tijde van de rechtzaak dat hij vecht voor zijn kinderen echt heel zielig

-Reign over me toen Sanler ging vertellen wat er met zijn familie was gebeurt echt een pracht stuk en ook ontzettend goed geacteerd van een man die normaal alleen maar komedies maakt

-Little miss Sunshine maar dat was meer van blijschap namelijk toen Kinear ook op het podium sprong dat vond ik zo mooi

-JCVD toen mijn held aan zijn monoloog begon en hij begon te huilen hield ik het ook niet droog ontzettend goed en mooi. Van Damme laat daar iets puurs zien wat veder gaat dan acteren.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Kom ik eran met de dood van Boromir uit The Fellowship of the Ring

Niet bij gehuild, maar vond The Last Samurai af en toe erg triest om aan te zien. En de Grijze Havens bij The Return of the King, toen iedereen behalve Frodo gingen huilen en natuurlijk de hereniging van Denzel en Dakota bij Man on Fire.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

De laatste keer dat ik überhaupt gehuild heb is toen mijn voormalige vriendin het uit maakte, via msn nog wel . En dat is ondertussen ook alweer een tijdje geleden.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Vandaag won een mevrouw iets van 55.000 euro bij q-music met "het geluid", die moest ook heel erg huilen.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:
Kom ik eran met de dood van Boromir uit The Fellowship of the Ring

.

Geweldige scene .

Niet echt een hele zielige scene, aangezien ik Boromir een beetje evil vond . Wel prachtig gemaakt.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Minotaures wrote:
en natuurlijk de hereniging van Denzel en Dakota bij Man on Fire.

. Bij die scene moet ik ook moeite doen om het droog te houden.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

wyatt earp wrote:

De laatste keer dat ik überhaupt gehuild heb is toen mijn voormalige vriendin het uit maakte, via msn nog wel .

Ai, da's niet netjes.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

wyatt earp wrote:

De laatste keer dat ik überhaupt gehuild heb is toen mijn voormalige vriendin het uit maakte, via msn nog wel .

Typte je toen ook huilsmileys terug? Laffe actie trouwens, via msn .

De laatste keer dat ik een traantje moest wegpinken (om een film), was Hotaru no Haka (1988). Zielige scènes, schitterende, emotionele muziek e presto. Nog steeds als ik een stuk zie of de muziek hoor krijg ik een brok in mijn keel. De kracht van tekenfilms...

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

had ik laatste met toy story 3, toen ik zag hoe erg mijn dochter van 3 vond toen de pop was achtergelaten en zieleg was. wel met de film maar haar emoties heb mij ook geholpen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op dat moment zat ik ook met flink betraande ogen in de bios, en dan ben ik 22..

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

riesma wrote:

(quote)
Typte je toen ook huilsmileys terug? Laffe actie trouwens, via msn .
Inderdaad vond ik ook al. En ik kwam notabene ook nog eens net terug van vakantie. Ik vond et ook al zo gek dat ik de hele vakantie niks van der gehoord had. Maargoed, ik had het liever face-to-face gehad . Btw: inderdaad zo'n huil smiley terug getypt. Maar et was pas toen ik 's avonds naar bed ging toen ik echt moest huilen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

samijo wrote:

had ik laatste met toy story 3, toen ik zag hoe erg mijn dochter van 3 vond toen de pop was achtergelaten en zieleg was. wel met de film maar haar emoties heb mij ook geholpen.

Elineloves wrote:

Op dat moment zat ik ook met flink betraande ogen in de bios, en dan ben ik 22..

24 jaar maar zelfs ik had het bij Toy Story 3 moeilijk. Vooral richting einde.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

timbo_ wrote:

24 jaar maar zelfs ik had het bij Toy Story 3 moeilijk. Vooral richting einde.

Dus je mag eigenlijk niet meer huilen of met tranen in je ogen zitten, als je een jaar of 20 bent? Want dat zeg je, min of meer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Denk dat hij meer bedoelde dat het 'grappig' is dat een 3 jarig kind, maar ook een 24 jarige man zit te huilen bij een kinderfilm. Zie hem nergens zeggen dat het niet mag.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Je gaat toch niet huilen om Pixar tekenfilms of Disney.. tearjerkerij allemaal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waarom niet? Ik hou het nooit droog bij An American Tail, de enige kinderfilm die dat tot nu toe voor elkaar heeft gekregen. Bij Toy Story 3 dus ook oppassen geblazen lees ik.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

mikey wrote:

Het begin van Up was anders ook erg heftig.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Bij Watership Down kun je me opvegen hoor.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

mikey wrote:

Je hebt helemaal gelijk hoor Mikey! Tekenfilms is animatie, en dat is niet echt.

Een echte man als ik houd het niet droog als de Terminator in deel twee in dat ijzer zakt. Terwijl hij net geleerd heeft van mensen te gaan houden.

Prachtig.......

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik kan het ook vaak niet droog houden bij Disney. Bijvoorbeeld bij The Lion King, Snow White, lady and the Tramp, Bambi, Brother Bear. Bij Toy Story 3 had ik het trouwens ook erg moeilijk, maar ik ben best wel een emotionele doos wat dat betreft

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

wimnoot wrote:

Prachtig.......

Laatste keer huilen was voor mij bij First Blood.. zoo mooi en waar.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik heb een beetje gehuild bij Hachi.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

In TCM2 als Leatherface gepest wordt dat hij een vriendinnetje heeft, dan hou ik het echt niet meer droog. Zo gemeen.....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Punt van herkenning, Reinbo?

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

AHWA wrote:

Het begin van Up was anders ook erg heftig.

Up of Up! ?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Denk dat Up! eerder om te huilen was

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Wat dachten jullie van het eind van The Dirty Dozen ? Als ze die granaten in die lucht schachten gooien en die twee verkleed zijn als Duitsers? Mannen worden daar heel emotioneel van.

Kijk maar.

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

In TCM2 als Leatherface gepest wordt dat hij een vriendinnetje heeft, dan hou ik het echt niet meer droog. Zo gemeen.....

Haha wat een gevoelige man zal je toch blijven.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

mikey wrote:

(quote)
Laatste keer huilen was voor mij bij First Blood.. zoo mooi en waar.
Het einde ?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

wimnoot wrote:

Wat dachten jullie van het eind van The Dirty Dozen ? Als ze die granaten in die lucht schachten gooien en die twee verkleed zijn als Duitsers? Mannen worden daar heel emotioneel van.

Kijk maar. (embed)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.