- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Huilen bij films
Huilen bij films
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Het einde ?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Denk dat hij meer bedoelde dat het 'grappig' is dat een 3 jarig kind, maar ook een 24 jarige man zit te huilen bij een kinderfilm. Zie hem nergens zeggen dat het niet mag.
Inderdaad iets dergelijks wilde ik zeggen. Overigens staat er nergens dat ik zat te huilen, er staat enkel dat ik het moeilijk had. Wilde het toch even rechtzetten 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Moeilijk hebben tijdens Toy Story 3?? Get a grip on yerself!!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Zie de film eerst zelf maar eens, stoere jongen. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nou eeeh ik hou helemaal niet van 3d animatie.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Wat nou 3D animatie? Lekker thuis (indien mogelijk op 1080p.) bekijken - tranen met tuiten in huize mikey, wedden? 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik kan alleen ontroerd worden door elementaire zaken. Bijvoorbeeld een man die heeft gestreden voor zijn land en dat blijkt een leugen. Of een armworstelaar die het respect van zijn zoon verdient (met armworstelen)! Niet om een getekend in 3d max dinopoppetje dat kapot gaat.
De film Mask met Cher had me ook echt te pakken!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
... Niet om een getekend in 3d max dinopoppetje dat kapot gaat...
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik kan alleen ontroerd worden door elementaire zaken. Bijvoorbeeld een man die heeft gestreden voor zijn land en dat blijkt een leugen. Of een armworstelaar die het respect van zijn zoon verdient (met armworstelen)!

Einde van First Blood vond ik net afbreuk doen aan een verder best leuke film... kreeg daar het gevoel van een opgedrongen politieke boodschap. Dat idee van "we hadden de oorlog daar in Vietnam kunnen winnen, maar die ondankbare hippies hebben ons met hun geklaag doen verliezen en kijken ons nu aan als moordenaars".
Plus (nog belangrijker eigenlijk), zijn oorlogstrauma's zouden beter wat subtieler aangebracht zijn, ipv ze zo letterlijk uit te laten spreken. Rolling Thunder (uit 77) is ook een film met actie over thuisgekomen en getraumatiseerde vietnamveteranen, maar die doet dat heel wat beter.
Kan me trouwens ook niet voorstellen te huilen bij Toy Story drie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Huilen is een groot woord, dat doen alleen emotionele dozen zoals ik, maar het raakt je wel, juist omdat het je zo meesleept.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Dat idee van "we hadden de oorlog daar in Vietnam kunnen winnen, maar die ondankbare hippies hebben ons met hun geklaag doen verliezen en kijken ons nu aan als moordenaars".
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
goh an american tail, daar had ik echt bakken met tranen gehuild! zag ik het een maand geleden te koop en ik zat er te overwegen maar ik kon het niet want ik hou het niet droog, zit er bijna te snikken van haha
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Kan me trouwens ook niet voorstellen te huilen bij Toy Story drie.
En weet nu al dat als ik vandaag de box met Toy Story 1 tot en met 3 binnenkrijg en ik de laatste in de dvd speler gooi dat het niet veel anders zal zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
goh an american tail, daar had ik echt bakken met tranen gehuild! zag ik het een maand geleden te koop en ik zat er te overwegen maar ik kon het niet want ik hou het niet droog, zit er bijna te snikken van haha
Nog iemand die 'm noemt
. Qua kinderfilm ook dé tearkjerker voor mij.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En Rambo wordt vervolgens genegeerd of weggezet. De boodsschap is wel erg direct maar dat mag soms best!
Geloof niet dat jij een Oliver Stone liefhebber bent toch? Maar ben wel benieuwd wat je dan van Born on the 4th of July vindt?
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nee, Stone vind ik net weer wat te direkt.. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
I see... Stone gaat inderdaad te keer als een olifant in een porseleinkast maar is een van de weinige die er meestal mee weg weet te komen. Maar goed huilen moet ik er nu ook weer niet om 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Stone is vergelijkbaar met die slager die altijd vraagt: mag het een onsje meer zijn?? 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Zeg ik ook nooit nee tegen!
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik kom uit een gezin waar daar nee tegen werd gezegd: ik meende 5 ons te hebben gezegd meneer. Geen 6. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Jee mikey, was het een film geweest dan begon ik nu spontaan te huilen...
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nou waarom? je hebt iets nodig, en niet meer dan dat! Wat moet je met dat extra spekvet?
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Iets dergelijks heb ik met Hachi (originele versie en remake)
Ik twijfel of ik die wel-of niet zou kopen.
Vooral bij films met dieren word ik vaak emotioneel, en komen de 'waterlanders' opzetten.
(a cowboy isn't supposed to cry
)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nou waarom? je hebt iets nodig, en niet meer dan dat! Wat moet je met dat extra spekvet?
Duidelijk je komt niet uit een gezin dat een 'Bourgondische levensstijl' een warm hart toe draagt... Conclusie Stone is een Bourgondische regisseur 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Als ik aan Stone denk, heb ik eerder een beeld van Cleopatra's decadente collectieve zelfmoord bachanaal dan aan een gezellig kroegje in Brugge voor je biertje en mosselen. (ff chargeren). Wat wel weer wordt gewaardeerd in huize mikey.
wouterbosgra
-
- 94 messages
- 779 votes
was seven pounds al genoemd? met tuiten!
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Seven Pounds is zeker een film waar je je tranen moeilijk kan binnenhouden.