• 177.913 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.054 votes
Profile

Huilen bij films

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

goongumpa wrote:

Het einde ?

Dat was historisch!

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Elineloves wrote:

Denk dat hij meer bedoelde dat het 'grappig' is dat een 3 jarig kind, maar ook een 24 jarige man zit te huilen bij een kinderfilm. Zie hem nergens zeggen dat het niet mag.

Inderdaad iets dergelijks wilde ik zeggen. Overigens staat er nergens dat ik zat te huilen, er staat enkel dat ik het moeilijk had. Wilde het toch even rechtzetten

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Moeilijk hebben tijdens Toy Story 3?? Get a grip on yerself!!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Zie de film eerst zelf maar eens, stoere jongen.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nou eeeh ik hou helemaal niet van 3d animatie.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Wat nou 3D animatie? Lekker thuis (indien mogelijk op 1080p.) bekijken - tranen met tuiten in huize mikey, wedden?

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ik kan alleen ontroerd worden door elementaire zaken. Bijvoorbeeld een man die heeft gestreden voor zijn land en dat blijkt een leugen. Of een armworstelaar die het respect van zijn zoon verdient (met armworstelen)! Niet om een getekend in 3d max dinopoppetje dat kapot gaat.

De film Mask met Cher had me ook echt te pakken!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

mikey wrote:

... Niet om een getekend in 3d max dinopoppetje dat kapot gaat...

Je weet niet waar je het over hebt.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Getting my point?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geef het eerst eens een kans, zeur!

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

mikey wrote:

Ik kan alleen ontroerd worden door elementaire zaken. Bijvoorbeeld een man die heeft gestreden voor zijn land en dat blijkt een leugen. Of een armworstelaar die het respect van zijn zoon verdient (met armworstelen)!

Een echte bikkel

Einde van First Blood vond ik net afbreuk doen aan een verder best leuke film... kreeg daar het gevoel van een opgedrongen politieke boodschap. Dat idee van "we hadden de oorlog daar in Vietnam kunnen winnen, maar die ondankbare hippies hebben ons met hun geklaag doen verliezen en kijken ons nu aan als moordenaars".

Plus (nog belangrijker eigenlijk), zijn oorlogstrauma's zouden beter wat subtieler aangebracht zijn, ipv ze zo letterlijk uit te laten spreken. Rolling Thunder (uit 77) is ook een film met actie over thuisgekomen en getraumatiseerde vietnamveteranen, maar die doet dat heel wat beter.

Kan me trouwens ook niet voorstellen te huilen bij Toy Story drie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Huilen is een groot woord, dat doen alleen emotionele dozen zoals ik, maar het raakt je wel, juist omdat het je zo meesleept.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

goongumpa wrote:

Dat idee van "we hadden de oorlog daar in Vietnam kunnen winnen, maar die ondankbare hippies hebben ons met hun geklaag doen verliezen en kijken ons nu aan als moordenaars".

Nee dat geloof ik niet: Amerika houdt van abstracte zaken als helden en heroiek van de oorlog.. met zijn allen 1 land. Maar met een getraumatisseerd individu gaat het heel wat moeizamer. In het leger was Rambo iemand, had verantwoordelijkheden, hij heeft vreselijke dingen gedaan maar dat willen 'ze' niet horen of zien. En Rambo wordt vervolgens genegeerd of weggezet. De boodsschap is wel erg direct maar dat mag soms best!

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

goh an american tail, daar had ik echt bakken met tranen gehuild! zag ik het een maand geleden te koop en ik zat er te overwegen maar ik kon het niet want ik hou het niet droog, zit er bijna te snikken van haha

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

goongumpa wrote:

Kan me trouwens ook niet voorstellen te huilen bij Toy Story drie.

En weet nu al dat als ik vandaag de box met Toy Story 1 tot en met 3 binnenkrijg en ik de laatste in de dvd speler gooi dat het niet veel anders zal zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

samijo wrote:

goh an american tail, daar had ik echt bakken met tranen gehuild! zag ik het een maand geleden te koop en ik zat er te overwegen maar ik kon het niet want ik hou het niet droog, zit er bijna te snikken van haha

Nog iemand die 'm noemt . Qua kinderfilm ook dé tearkjerker voor mij.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

mikey wrote:

En Rambo wordt vervolgens genegeerd of weggezet. De boodsschap is wel erg direct maar dat mag soms best!

Geloof niet dat jij een Oliver Stone liefhebber bent toch? Maar ben wel benieuwd wat je dan van Born on the 4th of July vindt?

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nee, Stone vind ik net weer wat te direkt..

• 7484 messages
  • 1715 votes

I see... Stone gaat inderdaad te keer als een olifant in een porseleinkast maar is een van de weinige die er meestal mee weg weet te komen. Maar goed huilen moet ik er nu ook weer niet om

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Stone is vergelijkbaar met die slager die altijd vraagt: mag het een onsje meer zijn??

• 7484 messages
  • 1715 votes

Zeg ik ook nooit nee tegen!

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ik kom uit een gezin waar daar nee tegen werd gezegd: ik meende 5 ons te hebben gezegd meneer. Geen 6.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Jee mikey, was het een film geweest dan begon ik nu spontaan te huilen...

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nou waarom? je hebt iets nodig, en niet meer dan dat! Wat moet je met dat extra spekvet?

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

samijo wrote:

Iets dergelijks heb ik met Hachi (originele versie en remake)

Ik twijfel of ik die wel-of niet zou kopen.

Vooral bij films met dieren word ik vaak emotioneel, en komen de 'waterlanders' opzetten.

(a cowboy isn't supposed to cry )

• 7484 messages
  • 1715 votes

mikey wrote:

Nou waarom? je hebt iets nodig, en niet meer dan dat! Wat moet je met dat extra spekvet?

Duidelijk je komt niet uit een gezin dat een 'Bourgondische levensstijl' een warm hart toe draagt... Conclusie Stone is een Bourgondische regisseur

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Als ik aan Stone denk, heb ik eerder een beeld van Cleopatra's decadente collectieve zelfmoord bachanaal dan aan een gezellig kroegje in Brugge voor je biertje en mosselen. (ff chargeren). Wat wel weer wordt gewaardeerd in huize mikey.

was seven pounds al genoemd? met tuiten!

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Seven Pounds is zeker een film waar je je tranen moeilijk kan binnenhouden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat vond ik dan weer meevallen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.