• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.925 votes
Profile

Huilen bij films

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Heb me ook de hele dag rot gevoeld na het kijken van Hachi. Maar het was het wel waard want het is echt een prachtige film. Zou hem niet zo snel nog een keer opzetten, maar ik ben wel blij dat ik de film gezien heb, al is het alleen maar om daarna lekker mijn eigen hondje te kunnen knuffelen

Ik ook. Ben een sucker wat dierenfilms betreft!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

Maar ik heb geen hond (wel een liefhebber), dus dan kan ik het rotgevoel ook niet van me afzetten Marley & Me en Eight Below vond ik ook al klote.

Heb met die allebei tranen met tuiten gehuild.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

En bij Bridges of Madison county. Als ze in de auto zit...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

FillumGek wrote:

niet van me afzetten Marley & Me en Eight Below vond ik ook al klote.

Bij die twee films heb ik inderdaad ook erg moeten huilen. Vind het dan ook heel erg zielig als er iets met dieren gebeurd in films, en daar hou je dan vaak wel een rotgevoel aan over, maar aan de andere kant vind ik het prachtig om de loyaliteit en de liefde van die dieren te zien. Daar kan ik geen genoeg van krijgen, bevestigt elke keer weer dat de hond een van de meest trouwe dieren op aarde is

@ rose,

Bridges heb ik nog liggen, is dat wat?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Nooit gezien? 1 van de romantischte films die ik gezien heb...Damn! Heb echt tranen laten lopen...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nee heb ik nog nooit gezien, maar snel eens doen dan. Klinkt goed

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ja. Liefde met een hoofdletter L. Zeker als het herkenbaar is.

LINDA1712

• 21 messages
  • 1 votes

Ik mis hier de oerhollande film "Komt een vrouw bij de dokter" ???

Ik had me helemaal geestelijk voorbereid en een familiepakket zakdoeken meenenomen naar de bios. En toen moest ik niet huilen....voelde me bijna schuldig

Ik moest zelf erg huilen bij "My sisters Keeper"vooral de strandscene,pfffff

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

My Sister's Keeper heb ik ook wat bij af gehuild inderdaad. Marley & Me is toch wel de grootste tearjerker voor mij.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zojuist heeft een film me een recordaantal tranen bezorgd: Trust (2010)

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Voor zover ik me kan herinneren, alleen bij Simon. Huil nooit zo snel bij films, vind Step Mom en My Sister's Keeper wel op het randje, maar nooit met tranen, behalve bij Simon.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Zojuist heeft een film me een recordaantal tranen bezorgd: Trust (2010)

Ik had ook verwacht dat ik zou snikken, maar dat bleef uit. Ik voelde wel een achtbaan aan emoties, maar echte traantjes heb ik niet gelaten. Was wel zeer emotioneel.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik las laatst dat als een vrouw op een date huilt in de bios dat dat een van de grootste afknappers is voor de man. Zo herkenbaar!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het beginscene van Monster's Ball.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Mask, als hij dood is

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

klass en mean creek (mean creek op het einde dan) hebben het voor elkaar gekregen

Rascal

• 537 messages
  • 792 votes

Hackicho of zoiets.. die met die hond Als 'n mens doodgaat doet 't me niks.. Maar dieren

[edit] Oh nee baasje ging dood. Maar die toewijding van honden.. pfffff[/spoiler\

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Nooit moeten huilen tijdens het kijken van een film. Sowieso moet ik in het echte leven ook alleen huilen als ik uien sta te snijden. Maar wel een aantal maal met brok in me keel gezeten. Zoals recentelijk nog bij het einde van Big Fish als je alle oude figuren samen ziet komen, of het "Brooks was here" stukje in The Shawshank Redemption doet het ook altijd goed.

VHS1975

• 348 messages
  • 70 votes

Bij emotionele films heb ik wel vaak waterige ogen, maar zelden dat ik echt aan het huilen ben.

LOL tsja ik ben gek op emotie.

MaartenF

• 112 messages
  • 2426 votes

Mijn 'huilfilms':

- Forrest Gump (Ik heb hem al zo vaak gezien en ik krijg elke keer tranen in mijn ogen bij "You died on a saturday morning.")
- The Green Mile ("Don't put that thing over my face. Don't put me in the dark. I'm afraid of the dark.")
- Johnny Got His Gun ("What is democracy, father?" "It's got something to do with young men killing each other." Daarnaast krijg ik bij alle scenes met de nieuwe zuster een brok in mijn keel )
- One Flew Over The Cuckoo's Nest (Als het blijkt dat Chief kan praten en "Thank You" zegt.)

Verder nog:

- La Vita E Bella
- Control
- American Beauty
- E.T.

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Tijdje terug zo hard lopen huilen bij Dancer in The Dark

Verder huilde ik zo uit mijn hoofd bij oa;

- Hachi

- the Messenger

- Beautiful boy

- Incendies

- Achtste groepers huilen niet (ook al ga ik dat nooit toegeven tegenover mijn zusje die naast mij in de bios zat haha)

- A Single Man

- the Passion of the Christ

- the Lion King natuurlijk!

- the Greatest

- Biutiful (tranen met tuiten)

- Rabbit hole

- My sisters keeper

... Oke dit is niet helemaal uit het hoofd meer haha. Ik hou op voordat het gaat lijken dat ik bij elke film huil

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik heb Hachi thuis liggen, maar nog nooit gezien. Mijn emotie's kan ik ook goed in bedwang houden, maar als ik hoor dat zelfs flinke jongens om die film huilen, wordt ik steeds meer benieuwd ernaar.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Het einde van The Straight Story werd me wel wat teveel. Van Plague Dogs ook. En vast nog wel wat meer, maar die komen even niet bovendrijven...

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Ja, er lopen weleens tranen over mijn wangen, maar niet vaak.
Laatst nog bij 50/50 toen de vriend een boek had liggen om zich te informeren over de ziekte van zijn vriend, dat vond ik erg ontroerend.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Minotaures wrote:

Ik heb Hachi thuis liggen, maar nog nooit gezien. Mijn emotie's kan ik ook goed in bedwang houden, maar als ik hoor dat zelfs flinke jongens om die film huilen, wordt ik steeds meer benieuwd ernaar.

Hachi inderdaad, zeer ontroerende film.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Dreiecke wrote:
Ja, er lopen weleens tranen over mijn wangen, maar niet vaak.
Laatst nog bij 50/50 toen de vriend een boek had liggen om zich te informeren over de ziekte van zijn vriend, dat vond ik erg ontroerend.

50/50 vind ik in het algeheel prachtig en ontroerend. Niet bij gehuild, maar keek af en toe zeer verrassend naar.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

er zijn veel films waarbij ik een brok in mijn keel krijg of bij moet huilen.

met dieren heb ik daar al gauw last van

the green mile en forrest gump raken mij iedere keer weer.

wat ook hartverscheurend is en waarbij ik echt lang gehuild heb is bij the champ.

lang geleden dat ik deze film gezien heb maar zo ontroerend.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Huilen ... dat toch net niet.

Maar toch films waar ik een krop van in de keel krijg:

- Mar Adentro!

- The Green Mile (Wie niet?)

- The Elephant Man (Die lees ik hier te weinig!)

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

AGE-411 wrote:

- The Green Mile (Wie niet?)

Ik niet

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.