• 177.927 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.545 votes
Profile

Huilen bij films

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

JA! One Flew over the Cuckoo's Nest!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Dan moet ik die even herzien, heb niet het idee dat het een tranentrekker is.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Best wel hoor.

Ik vind 't persoonlijk de beste dramafilm die ik ken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

chevy93 wrote:

Dan moet ik die even herzien, heb niet het idee dat het een tranentrekker is.

Die reusachtige indiaan (Chief) is al één traantje waard.

(afbeelding)

Kjoet.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Moet nooit écht huilen om een film. Wel vaak een brok in mijn keel bij films als Schindlers list of The Pianist. De enige keer dat ik echt een traantje heb gelaten is in de aflevering van Band of Brothers als ze een concentratie kamp hebben gevonden. Die beelden in combinatie met Beethovens string quartet...

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Oh ja, bij Judgment at Nuremberg (1961) kreeg ik wel een brok in mijn keel. Die beelden...

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Dát ziet er interessant uit, gaat meteen op m´n nog zien lijstje.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

In m'n tienerjaren jankte ik zo'n beetje bij iedere romcom. Liefdesverdriet waarschijnlijk. Nu heb ik er geen last meer van.

Al ben ik nog wel een watje. Heb een paar dagen geleden The Lion King weer eens opgezet en kreeg welgeteld vier keer tranen in m'n ogen.

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

haha ik heb dat heel vaak met kinderfilms. ook nemo vond ik vreselijk (misschien omdat ik was zwanger toen en hormones) maar ik kon toen huilen om een reclame! nu bubs is uit ben ik een beetje beter maar ik ben echt een watje en huil om heel veel films

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Bij Tarzan (1999) en bij Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ik heb ook veel gehuild bij de film Return to me..... echt een leuke film

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Ik heb nog nooit gehuild bij een film. Wel bijna bij een boek. Volgens mij is et best lekker af en toe.

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

@ Wyatt earp: het is zeker lekker. Ik heb zelfs momenten waar ik express gaan zoeken voor een blubberfilm!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Het is inderdaad wel lekker om af en toe te huilen bij een film. En wat samijo al zegt, soms zoek je het ook expres op. Ik ben ook iemand die snel kan huilen als het om films gaat. Bij boeken kan ik het ook wel, maar toch minder snel dan bij films, is toch anders. Heb je denk ik meer inlevingsvermogen voor nodig.

Maar een lekker potje janken bij een zielige film vind ik zo op z'n tijd heerlijk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

samijo wrote:

@ Wyatt earp: het is zeker lekker. Ik heb zelfs momenten waar ik express gaan zoeken voor een blubberfilm!

Ik hoef Grey's Anatomy maar er in te zetten en tranen zijn gegarandeerd!

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

@ Elineloves: Ja, ik ben ook grote fan van Grey's, alleen kan nooit de serie echt volgen op tv door kinderen. (ze blijven maar door tetteren haha) dus ben nu aan het kopen. ik waarder het nu meer ik kan rustig kijken. maar de scene waar Katherine Heigle verleist danny blijft mij de grootste tranen trekker.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh wacht maar totdat je een beetje verder bent, dan ga je w.s. echt tranen met tuiten huilen om Callie (mijn favorietje!).

Ga zo kijken naar de eerste aflevering van seizoen 7, de zakdoekjes liggen klaar!

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ik moet zeggen de paar episodes ik heb gezien op tv dat ik weet zeker dat ik callie ook het leukste vind! zij is hip, niet bang en ook aan de forse kant in plaats van een wandelende tak

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jaaa, precies! Dat is ook 1 van de redenen waarom ik haar zo geweldig vind. Net als Bailey. Prachtige stevige vrouwen die ook nog gezegend zijn met een fijne uitstraling.

Veel aantrekkelijker en charmanter dan de standaard verschijningen. Ben zelf ook een stevige meid, dus het is dan fijn om ook eens andere stevige meiden in dit soort series te zien.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

samijo wrote:

en ook aan de forse kant in plaats van een wandelende tak

'Wandelende tak' Die houden we erin!

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ik ben meer dan stevig haha dus ja ik vind het ook leuk om te zien normale vrouwen toch winnen!

Xx_se7en_xX

• 575 messages
  • 495 votes

Vandaag eerste keer bij een film gehuild:

The Boy In The Striped Pyjamas

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ohhh welke film???

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Haha Samantha, ze heeft het erbij gezet in een spoiler. Even de linkermuisknop ingedrukt houden en over het bericht heen lopen. Dan zie je het vanzelf.

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

oh duh!!!! wat ben ik dom hahaha

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Vroeger als kind bij:

Star Trek: Generations: waneer die ene vader wakker word in de huiskamer en het is kerstmis en de kinderen dansen om hem heen, zover ik het me herinner

Dragonball Z aflevering: Dat Gohan Goku in zijn droom terugziet terwijl Goku op planeet Namek zit.

Recentelijk:

Crash: Die scene waarbij die latina meid uit ie verongelukte auto word gehaald en die scene met dat kind in Cheadles armen

The Wrestler: Die scenes met Randy en zijn dochter

Chinatown: Het einde in Chinatown zelf.

Graveyard of the Fireflies: zowat de hele film, maar bij het einde dat het zusje doodgaat helemaal.

Slice: De vreselijke jeugd van Nut.

30 Days of Night: Dat de depresieve Kitka zijn arm verliest in die tandwielen en vervolgens ook nog gebeten word door een vampier kwam hard aan.

Re-cycle: dat afscheid tegen het einde tussen Ting Yin en dat meisje

The Fourth Kind: Dat de dochter word ontvoerd door buitenaardse wezens en dat de moeder er een trauma aan overhoud.

The Pianist: Met die trein die wegrijd naar de concentratiekamp

District 9: Niet echt huilen maar de verandering van Wikus was ook niet om bepaald vrolijk van te worden.

Requiem for a Dream: Dat Harry zonder arm in het ziekenhuisbed ontwaakt.

Tot zo ver....

Billy-Pilgrim

• 356 messages
  • 620 votes

Daar had ik er inderdaad ook even moeite mee. Die scene waarbij het jongste meisje met haar piepschoentjes staat te wachten op haar moeder bij het treinstation, en dan vervolgens teleurgesteld afdruipt, waardoor die vrolijke piepschoentjes totaal niet meer passen in de treurige situatie. Daar brak er al iets van binnen bij mij. Toen datzelfde schattige meisje later ook nog eens doodging hield ik de tranen niet meer.

Eigenlijk huil ik zelden bij films. De enige andere waarvan ik het me no kan herinneren is:
- Big Fish:De slotscene waarbij de zoon zijn vader vertelt hoe hij dood zal gaan.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Billy-Pilgrim wrote:
Daar had ik er inderdaad ook even moeite mee. Die scene waarbij het jongste meisje met haar piepschoentjes staat te wachten op haar moeder bij het treinstation, en dan vervolgens teleurgesteld afdruipt, waardoor die vrolijke piepschoentjes totaal niet meer passen in de treurige situatie. Daar brak er al iets van binnen bij mij. Toen datzelfde schattige meisje later ook nog eens doodging hield ik de tranen niet meer.
mooi beschreven, en herkenbaar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.